Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 02-03-07, 09:00   #16
k1araev

Stock
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 4
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

Am si eu o intrebare. Daca la scoala de soferi opream la semafor cu frana de motor inseamna ca sunt talent nativ??:P (retrogradam treptele) Nu stiam ca se cheama asa...dar asa faceam. Am citit cartea dar stiam cam tot ce recomanda Petre Cristea
k1araev is offline   Reply With Quote
Old 05-03-07, 21:33   #17
Bogdan YBR
Opel Driver

Stage 5
 
Bogdan YBR's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,066
Member of:
[Opel]
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

oameni buni euy am carnet doar de jum de an dar conduc de la 12-13 ani. dar de 1-2 ani de cand mi s-au intamplat cateva chestii am realizat un lucru : IN BUCURESTI SOFER E ALA CARE EVITA BOII SI ISI ARE SINGUR DE GRIJA CA SUNT ATATEA SPECIMENE PRINTRE NOI
__________________
EX : DAEWOO CIELO '97 1.5 OHC 8 v B 10 YBR
PRESENT : OPEL ASTRA '04 1.7 CDTI B 05 WRB
PRESENT : VOLVO S60 '03 D5 2xx HP B 20 YTD

Come to the DDark side..... We have cookies!
Bogdan YBR is offline   Reply With Quote
Old 07-03-07, 14:21   #18
mae

Stage 5
 
mae's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 441
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

trimitetzimi si mie cartea aia inr-un fel ca nu se mai paote descarca de la adresa aia pls pls

80% din soferii care au caciula/sapca in cap sunt soferi jalnici. feritiva de ei ca de draq. ori sunt maniaci, ori nu o sa te vada ca au caciua/sapca trasa pe ochi ori nu te aud ca ii depasesti, etc sunt multechestii...


pe timp de noapte esti atras sa te uitzi in farurile care vin din fatza, incercati sa va uitatzi mai sprea marginea drumului si pe cat posibil (daca exista)uitatziva la linia de demarcare a terminarii parcelei de sosea.
mae is offline   Reply With Quote
Old 07-03-07, 19:51   #19
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

Quote:
Originally Posted by mae View Post
pe timp de noapte esti atras sa te uitzi in farurile care vin din fatza, incercati sa va uitatzi mai sprea marginea drumului si pe cat posibil (daca exista)uitatziva la linia de demarcare a terminarii parcelei de sosea.
dar de ce totusi ?
Spark is offline   Reply With Quote
Old 08-03-07, 00:51   #20
florentin84
Dacia Driver

Stage 5
 
florentin84's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 362
Member of:
[DACIA]
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

vreau si eu cartea aia in format electronic
florentin84 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-07, 11:58   #21
mae

Stage 5
 
mae's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 441
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

nu stiu dar voua nu vi se intamplaasa avetzi tendinta sa va uitatzi la farurile aluai care vine din fata?

nu mai dati flashuri cand vine unu din fata pe banda voasta (cadn e in depasire) ca ala nu ma ivede nimic. voua nu vi- sa intamplat sa depasitzi si ala care vine din fata sa va dea flashuri mai ales noapte. mie mi se pare o prostie oricum va vede.

Last edited by mae; 08-03-07 at 12:01.
mae is offline   Reply With Quote
Old 10-03-07, 22:41   #22
alexutzu07

Stage 3
 
alexutzu07's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 122
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

vreau..si eu cartea aceea...nu se mai poate dowloada de acolo...care zice-ti ca o aveti...datine-o si noua
daca e lasam o adresa de mail...ceva...
alexutzu07 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-07, 15:20   #23
mae

Stage 5
 
mae's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 441
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

inca un sfat de la mine pt voi


noapte daca nu vine nici o masina incercati sa mergeti mai pe mijlocul drumului (in limita legii) astfel incat sa puteti evita un eventulele obstacole mai putin vizibile in intuneric.
mae is offline   Reply With Quote
Old 12-03-07, 19:47   #24
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

Quote:
Originally Posted by mae View Post
inca un sfat de la mine pt voi


noapte daca nu vine nici o masina incercati sa mergeti mai pe mijlocul drumului (in limita legii) astfel incat sa puteti evita un eventulele obstacole mai putin vizibile in intuneric.
Aici nu sunt de acord cu tine!
Ai banda ta , Ai faruri , Ai limita de viteza ... de ce trebuie sa deruti alti conducatori ?
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 12-03-07, 21:32   #25
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

Quote:
Originally Posted by mae View Post
inca un sfat de la mine pt voi


noapte daca nu vine nici o masina incercati sa mergeti mai pe mijlocul drumului (in limita legii) astfel incat sa puteti evita un eventulele obstacole mai putin vizibile in intuneric.
frate nu e un lucru bun ce zici tu.. si noaptea pe deasupra.. mai bine lovesti un obstacol , DOAMNE FERESTE ! decat un impact frontal cu o alta masina (poate nu ai timp sa te dai la o parte..sau face si el aceeasi " combinatie" si iese un *** cum au patit aia acum 2 zile .. cu politistul ala kre a facut depasirea pe linie cont=>> 14 victime.. 2 morti si el n-a avut nimic..
am avut probl si ziua cu faze d-astea.. k eram pe un drum asfaltat recent si nu trasesera aia liniile inca, si mergeau f multi prea aproape, chiar pe axul imaginar al drumului.. si cand vine unu cu tiru spre tine ..nu-i placut...iar noaptea e si mai naspa..cu faza cu " nu vine nici o masina " sa fim seriosi..mai greu..pe marea majoritate a drumurilor se circula noaptea ( adik vreau sa zic k trec masini in ambele sensuri - sa nu se inteleaga gresit) si nu prea ajuta ce zici tu.. cel mai simplu..respecti legile, iti REGLEZI FARURILE CUM TREBUIE, IEI BECURI NOI SAU XENOANE DACA AI NISTE BANI IN PLUS - PE CARE LE VEI REGLA,BINEINTELES .. SI CIRCULI CU ATENTIE.. atat..nu faci figuri cu mersul pe mijlocul drumului ..te pui in pericol si ce e si mai grav e k II PUI PE ALTII IN PERICOL CU FAZE D-ASTEA..
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 12-03-07, 22:05   #26
alexutzu07

Stage 3
 
alexutzu07's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 122
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

Au dreptate mae... sunt perfect de acord cu ei. Mi se pare o prostie sa mergi pe mijlocul drumului, ai banda ta... mergi pe ea, ai limita de viteza, o respecti si pe ea. mergi frumos pe banda I, linisitit si nu faci pe grozavu. ii dau perfecta dreptate lu' sebaaa, daca vine unu cu un tir, tu nu ai timp sa te dai la oparte, iti mai baga si farurile alea in ochi si chiar nu mai vezi nimic nu poti sa-l eviti si ce se intampla? accident... Asa ca aveti grija cum circulati!
alexutzu07 is offline   Reply With Quote
Old 13-03-07, 10:55   #27
mae

Stage 5
 
mae's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 441
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

poate ca avetzi dreptate. desi se vede de departea cadn vine ceva iar pe marginea drumui (Ca unste in romania) sutn carute nesemnalizate si oamni imbracati in negru sau gri. adica se vad luminile. io am zis in situatia cadn esti singur pe drum (nu in curbe)

Last edited by mae; 13-03-07 at 10:57.
mae is offline   Reply With Quote
Old 16-03-07, 22:56   #28
RA_2fast4u
Ford Driver

Stage 5
 
RA_2fast4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of:
[FORD]
[FOTO]
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

question: daca ti ambreajul apasat pana la fund in timpul mersului, de exemplu la semafor cand vezi rosu apesi ca sa "aluneci" nice and smooth .. e vreo probl? eu banuiesc ca nu pt ca dc este apasat la max nu se freaca nik nu se f00te nik nu?



asa next: pornind sportiv.. pe o scala de la 1 la 10 cam cat de mult iti footi masina? si de asemenea aceeasi intrebare pt cazul in care o ti mai sus in ture cand schimbi(cand lasi ambreaju e turata sus .. deci ma gandesc ca streseaza cutia si ambreajul destul de tare) ..

prefer sa aflu asa decat prin ceva service.. mersi
RA_2fast4u is offline   Reply With Quote
Old 16-03-07, 23:27   #29
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

@ra 2 fast.. dc mergi cu ambreiajul la podea? .. se fooote rulmentul de presiune k il apesi aiurea.. tre sa mergi intr-o treapta.chit k mergi la ralanti..nu cont..
IARA CONDUCI FARA PERMIS?!?! tocmai k nu e apasat la max se strica..
nr 2 @ ra 2 fast. . dc pornesti sus knd vrei sa dai cu scartz? pleaca la turatia la kre ai cuplu maxim, nu la putere maxima..deci ..2000 si ceva la diesel , 3000 si ceva la turbo-diesel .. cauti si tu in cartea tehnica si vezi acolo la cuplu maxim..
acolo se strica ambreiajul (depinde cum pleci) si placa de presiune ( din cauza turatiilor mari si sarcinii cresute de la puterea aplicata deodata) si rulmentul daca tii copita pe ambreiaj prea mult...
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 17-03-07, 22:38   #30
RA_2fast4u
Ford Driver

Stage 5
 
RA_2fast4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of:
[FORD]
[FOTO]
Default Re: Sfaturi si secrete in ale CONDUSULUI

Quote:
Originally Posted by sebaaa View Post
@ra 2 fast.. dc mergi cu ambreiajul la podea? .. se fooote rulmentul de presiune k il apesi aiurea.. tre sa mergi intr-o treapta.chit k mergi la ralanti..nu cont..
sincer sa iti spun nu prea stiu.. da am observat chestia asta de cateva zile.. o sa incerc sa scap de ea

Quote:
Originally Posted by sebaaa View Post
IARA CONDUCI FARA PERMIS?!?!
nunu, mi-am luat carnetul de 2 luni :P

Quote:
Originally Posted by sebaaa View Post
nr 2 @ ra 2 fast. . dc pornesti sus knd vrei sa dai cu scartz? pleaca la turatia la kre ai cuplu maxim, nu la putere maxima..deci ..2000 si ceva la diesel , 3000 si ceva la turbo-diesel .. cauti si tu in cartea tehnica si vezi acolo la cuplu maxim..
acolo se strica ambreiajul (depinde cum pleci) si placa de presiune ( din cauza turatiilor mari si sarcinii cresute de la puterea aplicata deodata) si rulmentul daca tii copita pe ambreiaj prea mult...
pai in ambele cazuri... si stiu cum se pleaca sportiv, am si experimentat, cam pe la vreo 3000 prinde cel mai bine, dar mai dau uneori si scartz-uri.. nah ce sa-i faci tanar si nelinistit :/ si stiam si de faptul ca nu e cel mai placut pentru ambreaj, as mai adauga si cauciucuri, dar m-ar interesa cam cat de neplacut fata de un pornit normal.. adica o freci doar putin mai tare ca normalul sau mult mai tare... sti? adica ceva de genu stiu ce sa pun in balanta... adica daca 2 expensive se duce drag balanta si renunt si ma duk ca batranelu pana cand o sa pun copita pe o masina din banii mei ..

any way ideea e ca sunt si eu la inceput si nah, precum spuneam prefer sa fiu mustrat aicea decat sa ma trezesc cu ea in service
RA_2fast4u is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -