RoSonic, citeste din nou intrebarea mea. cum distruge Heel &Toe ambreiajul la masinile
cu tractiune fata (spre deosebire de cele cu tractiune spate), dupa cum a afirmat Psycho?
In al doilea rand, manevra Heel&Toe se face cu ambreiajul apasat, sau, daca vrei double-clutching, cu schimbatorul in punctul mort. Insasi esenta H&T-ului este potrivirea turatiei, astfel incat sa
nu uzezi prea mult sincronizatorul. Dimpotriva, daca sincronizarea turatiei este foarte buna, vei putea baga in viteza
fara sa folosesti pedala de ambreiaj (dar asta e cazul ideal, la care noi, soferii amatori, doar visam). Insa prin aceasta manevra, se reduce foarte mult stresul asupra ambreiajului.
Nu inteleg de ce spui ca iti patineaza ambreiajul. Tot ce faci este sa modifici turatia cand transmisia este decuplata de motor.
Un articol in care este explicata destul de bine manevra:
http://www.edmunds.com/ownership/how...2/article.html
Quote:
So, let's recap. It's fun to do. It improves driving safety. It reduces the amount of powertrain wear on your car. Other than the amount of time it takes to learn, there is no downside. What more could you want?
|