Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Evenimente Auto

Evenimente Auto Saloane tuning, Expozitii, Intalniri, Saloane Auto, Diverse evenimente legate de viteza si extrem.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-01-15, 19:53   #31
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Oras: Bucuresti
Age: 44
Posts: 12,454
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: "CU PAPUCII PRIN DESERT"

Vreau sa te contrazic referitor la motorul de Aro diesel de Campulung Muscel, era mult mai evoluat decat cel de BV, avea un mers mai rotund, mai echilibrat si mergea mult mai binela demaraj si la viteza, cel de BV era ca un motor de tractor si consuma si mai putin.
Din pacate cel de CLM trebuia sa fie bine pus la punct intretinut fata de cel de BV care suporta mai bine marlaniile.
__________________
Professional DynoTuning

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-01-15, 14:05   #32
1300L

Stage 1
 
Join Date: Feb 2014
Oras: pitesti
Posts: 15
Default Re: "CU PAPUCII PRIN DESERT"

Motorul de CL diesel era prost din constructie, nu era fiabil, manca mult, ofera cuplu la turatii mai inalte decat brasovul.Motorul de brasov rezista in sahara, e facut sa tina la temperaturi mai ridicate, pe cand cel de CL nici in germania nu rezista
1300L is offline   Reply With Quote
Old 29-01-15, 14:55   #33
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Oras: Bucuresti
Age: 44
Posts: 12,454
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: "CU PAPUCII PRIN DESERT"

Personal am preferat motorul Cl chiar daca avea cuplul ceva mai sus.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2017 4Tuning -