As vrea sa pun o intrebare gandindu-ma ca poate cineva a intrat in contact cu valul hot rod!
Are cineva vreun hotrod inmatriculat? intreb pentru ca ma mananca de mult sa ma intind catre una!
am gasit in state un kit hot rod care, la prima vedere, ma face sa renunt la masinile mele si sa il salt! dar nu stiu cu ce ma confrunt si riscurile sunt cam mari dupa parerea mea! intrebarea mea este daca are cineva vreo informatie asupra modului de inmatriculare a acestor tipuri de autovehicule. Vreau sa subliniez ca acest kit gasit este construit de la zero (nefiind o masina modificata): caroserie de fibra de sticla, sasiu custom, motor de chevy 356 ci cu supercharger level 1 de 450 cai, ti se trimit toate piesele pentru a monta automobilul si a te da cu el. Din cate am inteles de la ei (le`am trimis un email) kitul nu include geamurile si interiorul (scaune, ceasuri, tapiserie). Va multumesc pentru orice informatie care ma poate scoate din ceata! https://www.youtube.com/watch?v=l6nNkyJuqzc priviti filmuletul (neaparat cu sunet) si ma veti intelege!
Inca ceva: asa arata kitul in stare de functionare (mici diferente la grila frontala pe care o poti cumpara si din alta parte) https://www.youtube.com/watch?v=qXEex7jx6uo
As vrea sa pun o intrebare gandindu-ma ca poate cineva a intrat in contact cu valul hot rod!
Are cineva vreun hotrod inmatriculat? intreb pentru ca ma mananca de mult sa ma intind catre una!
am gasit in state un kit hot rod care, la prima vedere, ma face sa renunt la masinile mele si sa il salt! dar nu stiu cu ce ma confrunt si riscurile sunt cam mari dupa parerea mea! intrebarea mea este daca are cineva vreo informatie asupra modului de inmatriculare a acestor tipuri de autovehicule. Vreau sa subliniez ca acest kit gasit este construit de la zero (nefiind o masina modificata): caroserie de fibra de sticla, sasiu custom, motor de chevy 356 ci cu supercharger level 1 de 450 cai, ti se trimit toate piesele pentru a monta automobilul si a te da cu el. Din cate am inteles de la ei (le`am trimis un email) kitul nu include geamurile si interiorul (scaune, ceasuri, tapiserie). Va multumesc pentru orice informatie care ma poate scoate din ceata! https://www.youtube.com/watch?v=l6nNkyJuqzc priviti filmuletul (neaparat cu sunet) si ma veti intelege!
Inca ceva: asa arata kitul in stare de functionare (mici diferente la grila frontala pe care o poti cumpara si din alta parte) https://www.youtube.com/watch?v=qXEex7jx6uo
pai in primul rand trebuie omologat de RAR. stiu asta sigur pentru ca m-am gandit la un momentdat sa inmatriculez unul
ideea e ca trebuie sa detii licenta de fabricant de automobile, si sa obtii dreptul de a elibera serii de inregistrare pentru caroseria respectiva. asta pentru ca masina o construiesti singur, deci practic nu poarta nici o marca cunoscuta. acum 3 ani spaga era in jur de 30k eur, so...
a, daca iti iei masina deja construita, e altceva, pentru ca atunci procedura e la fel ca la orice masina, numai ca s-ar putea sa nu treaca niciodata de RAR...
__________________
no replacement for cubic displacement.
my yank tank: '88 Black Chrysler GTS, 2.5 L4 TBI, all-electric sau
pai in primul rand trebuie omologat de RAR. stiu asta sigur pentru ca m-am gandit la un momentdat sa inmatriculez unul
ideea e ca trebuie sa detii licenta de fabricant de automobile, si sa obtii dreptul de a elibera serii de inregistrare pentru caroseria respectiva. asta pentru ca masina o construiesti singur, deci practic nu poarta nici o marca cunoscuta. acum 3 ani spaga era in jur de 30k eur, so...
a, daca iti iei masina deja construita, e altceva, pentru ca atunci procedura e la fel ca la orice masina, numai ca s-ar putea sa nu treaca niciodata de RAR...
da, am luat in calcul asta......... masina se vinde la container si cu registration title ...deci are acte daca putem spune asta. Firma care vinde masina este inregistrata ca fabricant de automobile sub licenta. Eu am emotii de alta natura! Spre exemplu nu cunosc criteriile de omologare in Romania. Sa iti dau un exemplu: una din conditiile de a circula pe drumurile publice din america este ca parbrizul de fata sa aiba inaltimea minima de parca 12 cm ( cat lungimea bacnotei de 1 dolar) E! asta este una din multele reglementari! Sunt valabile si in Romania?. Adica ..... incerc sa ma informez asupra conditiilor ce stau la baza omologarii unui automobil stiind ca locuiesc in the land of choice si orice surpriza este posibila! nu de alta dar mi`ar fi de`a dreptul imposibil sa modific caracteristicile constructive ale unei masini de serie foarte mica!
Ce auto ai incercat sa inmatriculezi?
este un hot road in lucru la noi , cred ca prin toamna va fii gata , atunci vor aparea si poze cu masina , cel putin asa a zis proprietaru.
hot rod este numele! la voi unde? spune`mi cate ceva despre el! ce masina are la baza? cum a facut sasiul? stiu ca iti trebuie un banc special cu un milion de repere, ce motor ii pune?
zi`mi si mie ceva despre el! nu ma intereseaza neaparat poze! mecanica conteaza cel mai mult, daca observi unele nici nu sunt finisate sau se incearca conservarea patinei timpului , in special rat rod`urile!
da`mi niste amanunte!
Mai, nu stiu unde sa mai scriu asa ca iertati-mi off-topicul. Unde ma pot adresa sa-mi repare cineva diferentialul la ford ? Se pare ca nu exista meseriasi in tara asta. Are un uruit si vreau sa vad daca se poate face ceva cu el.
Mai, nu stiu unde sa mai scriu asa ca iertati-mi off-topicul. Unde ma pot adresa sa-mi repare cineva diferentialul la ford ? Se pare ca nu exista meseriasi in tara asta. Are un uruit si vreau sa vad daca se poate face ceva cu el.
Multumesc,
cunosc eu un meserias axat in special pe americane, dar vezi ca te va jupui, deci tine`l ca pe o ultima optiune! te intereseaza? daca da! fi atent: cum intri in bragadiru dinspre bucuresti la vreo 500 m pe dreapta e o spalatorie auto. E, exact acolo este o hala cu intrare pe langa spalatorie unde e un service. intreaba de Popescu! . e un tip mai in varsta, foarte bun meserias, dar...... te va arde
hot rod este numele! la voi unde? spune`mi cate ceva despre el! ce masina are la baza? cum a facut sasiul? stiu ca iti trebuie un banc special cu un milion de repere, ce motor ii pune?
zi`mi si mie ceva despre el! nu ma intereseaza neaparat poze! mecanica conteaza cel mai mult, daca observi unele nici nu sunt finisate sau se incearca conservarea patinei timpului , in special rat rod`urile!
da`mi niste amanunte!
cred ca era vorba de un Ford 33, anu il tin minte, marca nu sunt sigur , motor V8 BMW , suspensie modificata ,sasiu modificat ,multe detalii nu am , nu am vazut o , stiu doar ca e in lucru si va fii gata in toamna .
cred ca era vorba de un Ford 33, anu il tin minte, marca nu sunt sigur , motor V8 BMW , suspensie modificata ,sasiu modificat ,multe detalii nu am , nu am vazut o , stiu doar ca e in lucru si va fii gata in toamna .
P.S. la noi in RO ,pt ca asta ai intrebat .
aha! am inteles! caroseria este originala ford sau este copie? apoi mai este ceva.........motorul de bmw....este pe injectie? o sa iti spun si de ce te intreb