Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
22-06-04, 23:06
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Jet de aburi (sau fum??) de sub spoiler (ca in 2f2f).Cum??
Probabil fiecare a vazut filmul 2f2f,macar o data..pe la inceput,cand apare gagiul din rolul principal la cursa, e un moment cand \"trage\" cateva jeturi de abur (din nou..sau fum??) pe sub fustele domnisoarelor bagatoare de seama. Va amintiti?
Ce parere aveti? Are cineva idee cum functioneaza? Ce e de fapt? si mai important...Cum s-ar putea improviza asa ceva?
Ideile sunt bine-venite. Cred ca ar fi interesant,nu?
|
|
|
23-06-04, 00:13
|
#2
|
Stage 2
Join Date: Apr 2004
Posts: 39
|
Probabil aburul ala sau ce era el venea de la instalatie de N.O.S pentru ca in NFS Underground inainte de a incepe cursa daca apesi pe 'N' in loc sa dea N.O.S scotea aburi exact ca in 2f2f . Parerea mea
|
|
|
23-06-04, 08:55
|
#3
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re:
|
|
|
23-06-04, 09:23
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
__________________
VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready
|
|
|
23-06-04, 09:47
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 845
Member of: [Observator 4tuning] [Opel] [Street Zone]
|
sunetul de la o turbina diesel face cam la fel ca sunetu scos de aburii aia... cel putin eu am stat langa o vectra C 2.2 DTI si cand o ambala la fel susuia
__________________
Opel Vectra GTS 2005 Z 19DT
Lexani LX6 Luxury Wheels
ToX Photography
|
|
|
23-06-04, 10:08
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
E evacuarea de la blow-off valve. Cand iei piciorul de pe acceleratie presiunea acumulata in turbina e eliminata rapid de catre blow-off valve (valva de suprapresiune) pentru a creste elasticitatea motorului. La masinile de serie aceasta eliminare se face pe esapament, dar pentru imbunatatirea performantei eliminarea se poate face pe un traseu separat, mai rapid si mai eficient (asa cum era la masina din 2F2F).
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'
I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
|
|
|
23-06-04, 12:36
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 845
Member of: [Observator 4tuning] [Opel] [Street Zone]
|
da, parca ii mai zice wastegate sau dump valve
mai multe informatii despre motoru turbo si chestiile astea le gasiti aici: www.max-boost.co.uk
|
|
|
23-06-04, 21:52
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
am inteles..deci nu sunt sanse sa adaptez ceva asemanator..in primul rand nici n-am turbina 
Daca cineva are idei de improvizatii,il rog sa posteze
|
|
|
23-06-04, 21:59
|
#9
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
pui o instalatie de fum de discoteca pe ea.... si merg si niste neoane frumos colorate.....
Quote:
deci nu sunt sanse sa adaptez ceva asemanator
|
da... acu asa de curiozitate.... tu nu mai ai ce face la masina de ai ganduri dastea???
|
|
|
23-06-04, 22:32
|
#10
|
Stage 3
Join Date: Apr 2004
Posts: 77
|
Am auzit ca sunt niste gadget-uri pentru masina care scot un sunet ,dupa ce schimbi viteza ,[ exact ca la cele tunate rau , de ex cele din 2f2f(sunet , cred, produs de turbina) ] sunet produs de niste difuzoare .
A mai auzit cineva de asa ceva?
|
|
|
23-06-04, 22:44
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Chiar daca ar fi, mi se par niste porcarii. Sa faci masina sa lase impresia de performanta extrema, cand de fapt nici performantele standard nu le mai are, mi se pare o chestie ridicola, ce nu ajuta decat sa te faci de ras. Eleroane imense pe masini de 60-70CP, sau imitatie de dump valve cu evacuare in exterior pe o masina ce nici macar nu are turbo, sunt culmea kitch-tuning-ului. Penibilitate maxima. Parerea mea.
|
|
|
23-06-04, 22:45
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"RoSonic\"
pui o instalatie de fum de discoteca pe ea.... si merg si niste neoane frumos colorate.....
Quote:
deci nu sunt sanse sa adaptez ceva asemanator
|
da... acu asa de curiozitate.... tu nu mai ai ce face la masina de ai ganduri dastea???
|
Eram in primul rand curios.
|
|
|
24-06-04, 09:50
|
#13
|
 Stage 4
Join Date: Sep 2003
Posts: 297
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"GSi\"
Chiar daca ar fi, mi se par niste porcarii. Sa faci masina sa lase impresia de performanta extrema, cand de fapt nici performantele standard nu le mai are, mi se pare o chestie ridicola, ce nu ajuta decat sa te faci de ras. Eleroane imense pe masini de 60-70CP, sau imitatie de dump valve cu evacuare in exterior pe o masina ce nici macar nu are turbo, sunt culmea kitch-tuning-ului. Penibilitate maxima. Parerea mea.
|
Stai asa .. mey micutzule !!! ... sunt masini care sunt aranjate doar ca sa arate bine !! ... iti dai seama ca aici vorbesc in cazul meu .... ce e rau in a schimba aspectul exterior al masinii ? ... de ce e kitch ? IT JUST LOOK GOOD.
Bine ..... la faza cu dump valve ... iti dau dreptate .... dar nu te lua de spoilere !! Dupa cate stiu io (si nu stiu multe  ) sunt doua feluri de tuning: motor (performance) si exterior/interior (cosmetizare).
Eu l-am ales pe-al 2-lea ... ca pentru primul imi trebuie prea multi bani ca sa scot ceva din ***-ul ala de motor .... poate mai tarziu ... ceea ce nu prea cred .. vreau sa-mi mai iau una ....
__________________
I didn\'t fight my way to the top of the food chain to be a vegetarian.
------------
Dacia Solenza Scala
|
|
|
24-06-04, 11:45
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Nu te-ai prins, nu bateam spre tine ... una e sa faci masina sa arate bine, alta e sa ii pui un eleron mai mare decat la masinile de F1 doar pt a lasa impresia ca e cine stie ce bolid si ii trebe apasare foarte mare, probabil pentru cand ia curbele cu 250Kmh... sau o priza de aer cat casa, cu unicul rol real de a mai strica putin aerodinamica...
Eu fac diferenta intre tuning si cosmetizare ... tuning e tot ceea ce tine de imbunatatirea performantelor (aici intra si un kit aerodinamic bine gandit, nu pus doar pentru ca arata bine), cosmetizarea are rolul de a imbunatati aspectul masinii. Unele elemente ce imbunatatesc performanta arata si bine, altele nu; unele elemente ce imbunatatesc aspectul, dauneaza si performantei, altele nu. Sunt multe de zis, cel mai bine e sa faci un balans intre toate.
|
|
|
24-06-04, 12:11
|
#15
|
 Stage 4
Join Date: Sep 2003
Posts: 297
|
stiu ca nu bateai la mine  ...
|
|
|
|
|