Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui |
09-06-05, 10:55
|
#16
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Pai stai sa ne intelegem...prin masina sport eu nu inteleg dragster.
Normal ca daca mergi in linie dreapta poti sa ai masina de 500 CP si permis de 2 luni,ca oricum nu prea ai ce sa faci gresit.
Insa o masina sport (ma rog sportiva,GSi si HGT nu sunt sport),presupune acceleratie,frane,stabilitate pe viraje la viteze mari.Daca te folosesti prea mult de prima si la supraestimezi pe ultimele 2 e grav.Iar daca nu fortezi pe viraje,parerea mea e ca nu merita sa dai banii pe o asemenea masina.
|
|
|
09-06-05, 11:08
|
#17
|
Guest
|
Eu vorbeam de Clio 1.4 16v, atentie 16v, 98cp, cu dotari de bun simt, adica asa ceva -> http://www.renault.ro/ro/autovehicul...rsiuni.php?v=1 . Si din dotari lipsesc CD-ul, trapa si vopseaua metalizata, optiuni necesare, asta daca o vrei cat de cat sportiva. In total, aproximativ 11.000 E, deci exact cat am zis.
Hyundai a crescut enorm la fiabilitate pe nivel mondial, pacat ca sunt inca pline de plasticuri extrem de ieftine, excpetie facand noua Sonata.
N-as recomanda Fiat nici celui mai aprig dusman al meu. Absolut nici un model. Poate doar daca iti face placere sa te plimbi pe la service in fiecare luna.
Corsa GSi mi se pare, intr-adevar, o alegere buna in ceea ce priveste calitatea. Designul interior si exterior depasit este, insa, expresia banalitatii.
|
|
|
09-06-05, 11:10
|
#18
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of: [Observator 4tuning]
|
corsa GSI se omporata impecabil pe viraje . am avut pe mana o tigra 1.8 ( este corsa GSI 80% difera plafonul si exteriorul  ) si am testat-o  ca la carte . se comporta impecabil. singura problema consumul : 16-17% in oras
|
|
|
09-06-05, 14:41
|
#19
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Eu nu am zis despre Corsa GSi ca e o masina slaba,ci dimpotriva.Daca s-a inteles altceva rectific acum.Tocmai pentru ca e o masina cu un comportament sportiv,limitele ei sunt destul de sus si o greseala in momentul ala poate fi grava.Ca sa nu mai vorbim de falsul sentiment de \"daca poate sa faca asta poate orice\" pe care il poate lasa unui incepator.
Soichiro nu stii cand sa cedezi nu ?
Clio 1.4 are numai motor 16v,atentie,16v.Motorul 8v mai echipeaza doar Symbol si era acum cativa ani pe Clio.
Singura versiune de Clio pe care o mai poti lua acum e Extreme,e dotata mai mult decat suficient,si costa 9025 EURO CIP.
Uite aici: http://www.serus.ro/oferta.htm
La ce are mai adaugi o vopsea metalizata si tot iesi sub 9500 CIP.
Nu vad cum CD-ul,trapa si vopseaua metalizata fac o masina sportiva,dar in fine...un proprietar de CTR ar trebui sa stie mai bine totusi...
Trapa sincer eu nu mi-as pune nici daca ar fi standard cu ea si m-ar costa in plus sa iau masina fara trapa,dar e doar parerea mea.
|
|
|
09-06-05, 15:02
|
#20
|
Guest
|
Eu zic sa te uiti foarte atent la acel link pus de mine. Uite, il mai pun inca o data -> http://www.renault.ro/ro/autovehicul...rsiuni.php?v=1 .
Acolo zice asa: Clio Bicorp 1.4 16v Confort Dinamique 10.490 E CIP. Dotari extra: Trapa electrica, CD, Jante aluminiu, Vopsea metalizata, Aer conditionat cu reglare automata (pe acesta il ignoram). Daca trapa, jantele, un pic de muzica si o vopsea mai de efect nu fac o masina o idee mai sportiva ca prezenta, atunci nu stiu ce sa mai zic. Sistemul de sunet sa zicem ca il montezi in alta parte, dar tot acolo te aduce cu pretul. Concluzia? Aproximativ 11.000 E CIP. Nu inteleg ce nu intelegi. E atat de simplu. Nu am facut eu preturile. N-am de ce sa renunt, pentru ca stiu ca am estimat preturile bine, din intamplare ma ocup si cu research in domeniu.
Nu am CTR, ci un Civic din '98 cu un B16A2 bine intremat.
|
|
|
09-06-05, 15:07
|
#21
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of: [Observator 4tuning]
|
renault.ro este situl mare. pentru promotiile fiecarui dealer in parte vizitati siturile acestora.
la clio mai exista doar prima si extreme
|
|
|
09-06-05, 16:32
|
#22
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Exact ! Doar Prima si Extreme si cu preturi reduse.
Aparent desi faci research nu iti faci treaba foarte bine.
O masina sportiva nu inseamna muzica,aia e confort.Oricum toate au macar casetofon.Nu inseamna nici vopsea,aia e estetica.Nu inseamna nici trapa,aia e tampenie (ma rog,parere personala...sa zicem tot confort).
Doar jantele fac o masina mai sportiva,doar ca nu le-ai mentionat prima data.
|
|
|
09-06-05, 17:03
|
#23
|
Honda Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
bun,si pan la urma...la ce masina te-ai decis?! (intreb p cel ce a deschis topicu - speedy)
dar,hai sa-ti mai zic ceva...poti sa faci preluare de leasing...si masina un pic uzata...gen skoda octavia,fabia...VW s.a.m.d...doar ca tre sa te interesezi..
acum depinde si pt ce te intereseaza masina..poate vrea omu pt familia lui...sau pt tatal ...in fine
si poate asa iti raman si bani de un mic tuning acolo...
eu asa as face...dc mi-ar da tata bani de masina... 
serios acu,verifica si ce iti zic eu,ca merita.
|
|
|
09-06-05, 17:25
|
#24
|
 Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [SEAT]
|
in primul rand tin sa va multumesc pt efortul pe care l-ati facut  . acuma am aproape 19 ani (fara o luna) si am carnet de la 18 ani, deci ceva ceva experienta. ce o sa-mi cumpar acuma n-o sa fie prima masina, momentan am un volvo din '82 :P care ma seaca la consum. in privinta noii masini.... e greu de ales. dupa parerea mea clio a ajuns un fel de dacia solenza, numai ca scrie renault pe ea, deci exclud masina asta. acum oscilez intre hyundai accent, chevrolet lacetti si opel corsa gti.
cum ai zis si u zoom-zoom, e o varianta buna sa-mi fac un leasing la o masina sh, dar una buna gen VW, Audi etc.
|
|
|
09-06-05, 17:33
|
#25
|
Honda Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
nu nene,sa preiei leasing...adica ma rog,sunt si firme care vand SH in leasing...dar au dobanda destul de mare,si daca vrei sa o iei p firma nu poti sa deduci nimik...pt ca este SH si provine de la persoana fizica...
m-am interesat si eu acum 1 luna...vroia tata un Leon...Sh...si pan la urma si-a ales Octavia Tour in leasing
|
|
|
09-06-05, 23:32
|
#26
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"georgeb\"
125 cp de pe corsa GSI nu sunt asa de multi 
|
George, parerea mea e ca ... o masinuta precum Corsa, si cand zic masinuta ma refer ca nu este foartea grea... si are si aerodinamica buna... 125 cp.... sunt foarte multi...
Quote:
Originally Posted by \"Race\"
GSi si HGT nu sunt sport).
|
GSi nu e sport?  Dar ce e?
Quote:
Originally Posted by \"georgeb\"
am avut pe mana o tigra 1.8 ( este corsa GSI 80% difera plafonul si exteriorul  ) si am testat-o  ca la carte . se comporta impecabil. singura problema consumul : 16-17% in oras 
|
Ok, deci... pe Tigra n-a existat motorul de 1.8 din fabrica!!! Probabil era vreun transplant, si oricum Tigra nu prea aduce a GSi. Eu cand spun GSi nu ma refer doar la motor, GSi este un standard de echipare al masinilor, care presupune, pe langa un motor adecvat, si suspensii sport si frane peste cele de serie, iar tigra, n-are de exemplu discuri ventilate pe spate, iar o masina care n-are asa ceva ... NU ESTE GSi!!!
Alta chestie, legata de consum. Consumul dat de producator este urmatorul:
In the city 10.8 l/100 km
Out of city 5.6 l/100 km
Average consumption 7.5 l/100 km
Sa presupunem ca n-o sa i-a chiar 10,8 in oras... poate o sa ia... 12! Dar pana la 16 - 17... e ceva...
Am pus mai jos si niste poze cu o Corsa GSi. Cineva zicea de Design exterior... care lasa de dorit... Tin sa precizez ca exista niste diferente intre Corsa cea normala si GSi, aceasta are spoilere, jante de aliaj, praguri, eleron din fabrica... arata muuult mai bine.
Acum, sper sa nu se supere nimeni pe mine, dar... am avut argumente. Cand e vorba de Opel-uri... stiu ce zic.
Parerea mea... Corsa GSi, fara sa mai stau pe ganduri! Pretul este 14250E cu tot cu taxe.
Asteptam cu nerabdare sa vedem ce hotarasti! Bafta!
|
|
|
10-06-05, 08:01
|
#27
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 399
Member of: [SKODA]
|
eu te-ash sfatui urmatorul lucru: incearca sa-ti aduci din germania tot prin leasing un Hyundai Getz cu motor de 1.6 107 cai in 3 portiere, super tzeava mashina !!!! eu am tot getz dar cu motor de 1.3 82 de cai si skot suta cu el cam 10- 10,5 sec. sau daca nu poti ia accentu de 1.6, fink aisi 5 ani garantie si este o mashina buna. iar la motorul ala mai faci un chip, o evacuare, un filtru de carbon si o duci pana in 120 de cai. si aici ai avea un avantaj, hyundai face chiptuning deci nu iti afecteaza garantzia mashinii!!
|
|
|
10-06-05, 09:53
|
#28
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Quote:
GSi nu e sport? Dar ce e?
|
Dupa cum am mai zis,masina cu tenta sportiva.Ma rog daca te iei dupa revistele romanesti si politica importatorilor in Romania,un Seat Toledo 2.0 TDI e o super-sportiva care mananca soseaua,100 CP la Seat inseamna putere enorma,si lista poate continua.In realitate insa,masinile sport INCEP cu Focus ST si Clio RS (sa nu zic Type-R ca-mi sare tot forumul in cap).Si aici nu ma refer doar la motor.Corsa GSi este o masina suficient de rapida,cu tenta sportiva,insa nu se ridica la nivelul de \"sport\" nici prin motor nici prin trenul de rulare.Pentru banii ei insa e o alegere excelenta.Oricum consumul de 10,8 l/100km in oras este un vis care nu va deveni niciodata realitate.Iar 12-le ala il scoti daca mergi numai noaptea sau duminica,intr-o zi normala de trafic bara-la-bara nici gand !
|
|
|
10-06-05, 12:31
|
#29
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of: [Observator 4tuning]
|
cand ziceam ca am avut o tigra pe mana cateva zile ma referea la asta :
ALLGEMEINE DATEN 1.8 ECOTEC®, 92 kW/125 PS (MT-5)
Anzahl Zylinder 4 in Reihe
Hubraum (cm3) 1796
Ventilsystem 16V
Bohrung / Hub (mm) 80,5 / 88,2
Verdichtungsverhältnis 10,5 :1
Leistung, max. (kW (PS) / min-1) 92 (125) / 6000
Drehmoment, max (Nm / min-1) 165 / 4600
Antriebsart Vorderradantrieb
Kraftstoffart Super bleifrei
LEISTUNGSDATEN 1.8 ECOTEC®, 92 kW/125 PS (MT-5)
Beschleunigung 0-100 km/h (s) 9,4
Höchstgeschwindigkeit (km/h) 204
Geräuschniveau bei 100 km/h (dB) folgt
Elastizität 80-120 km/h (s) 12,5
VERBRAUCHSDATEN 1.8 ECOTEC®, 92 kW/125 PS (MT-5)
Verbrauch, außerstädtisch (l/100 km) 5,8*
Verbrauch, innerstädtisch (l/100 km) 10,9*
Verbrauch, durchschnittlich (l/100 km) 7,7*
CO2-Emission (g/km) 185*
Abgasnorm Euro4
la tigra asta ma refeream eu
este corsa GSI 80% dupa cum spuneam . nu m-a impresionat deloc cu calitatile lui sportive . in schimb : frane exceptionale, stabilitate superba , doar ca motorul cam lenes .
|
|
|
10-06-05, 21:09
|
#30
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Sorry, credeam ca te referi la primul model de tigra, care si aceea e construita pe platforma de Corsa...
|
|
|
|
|