eu am avut de amandoua, chiar 2 calibre si 8v si 16v, si cu amandoua stateam in service macar o data la 2 sapt.
am renuntat si mi-am luat BMWe36, 325, si singurele dati cand ma duceam in service erau cand faceam schimbul de filtre si de ulei.... a, si inca o data cand am vandut-o ca vroia omul sa fie sigur ca e ok, si crede-ma ca nu a avut la ce sa imi negocieze pretul.
deci BMW rullz, nici nu ma gandesc sa mai imi iau altceva, cu toate ca ma batea gandul de calibra turbo, am vazut vreo 3, si nici una in firea ei, obosite vai mama lor.
inca stau si ma gandesc ca cel caruia i-am vandut BMW-ul a facut o afacere extraordinar de buna.
pot sa iti mai fac o lista cu dezavantaje la fiecare:
calibra: -articulatii vai de ele
-rugina grupa mare
-aer conditionat - nu am gasit vreuna careia sa-i mearga
-tractiunea fata mie mi-a rupt planetarele de nenumarate ori
-16v SFI e ft pretentios, iti trebuie totul tzipla, ma refer la aprindere in special, iar cand sonda lambda incepe sa dea rateuri, e vai de tine
-farurile sunt groaznice, nu vezi nimic nimic
-funny: nu prea exista calibre carora sa le mearga bine stopurile, niciodata nu se vor aprinde simetric, o sa vezi pe pozitie 2 cu unu la mai toate
)
-ABS-ul e tot un sistem care nu functioneaza la mai toate calibrele, iar cand intra, daca merge, zici ca iti da cineva cu ciocanul pneumatic in talpa
-se rastoarna ft usor, in ciuda a ce ar zice unii ca e joasa, are suspensie independenta si nu se poate, cunosc oameni care s-au rasturnat cu ele, nu vb prostii
ar mai fi, dar e 2 noaptea
aaa, piese ft ft ieftine filtru de ulei aprox 100.000
la BMW 357.000
asta ca un exemplu, ca alte piese nu am laut ca sa fac comparatie
BMW: -consum mai mare decat la opel, eu la 325 scoteam cam 22
-.................................................. .............................