Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 16-07-08, 18:18   #1
VaLeX
KATANA TEAM Member

Stage 5
 
VaLeX's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 8,256
Member of:
[Opel]
[KATANA TEAM]
Default Euro 1 -> euro 2

Se poate face ceva la un Opel astra gsi , '92 , 116 hp , daca are euro 1 ? (masina e din afara) , se poate pune un catalizator ceva am inteles si omologat pentru euro 2 ? ...ma lamureste cineva ?
VaLeX is offline   Reply With Quote
Old 16-07-08, 18:53   #2
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: Euro 1 -> euro 2

sal nu se poate in Romania deocamdat din cauza legislatiei
daca afara exista catalizatoare ce se pot monta dupa ex de la E1 la E2 la noi nu
Stiu sigur de la RAR ..
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
markizu is offline   Reply With Quote
Old 16-07-08, 20:14   #3
frost_dani
Observator 4tuning

Stage 5
 
frost_dani's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,704
Member of:
[Observator 4tuning]
[Virtual Tuning 3D]
[Virtual Tuning]
[Echipa de sprijin]
[Nissan]
Default Re: Euro 1 -> euro 2

pai si daca ii monteaza un catalizator afara si vine cu ea in romania?? asa nu merge?
frost_dani is offline   Reply With Quote
Old 16-07-08, 20:57   #4
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Euro 1 -> euro 2

nu merge, pentru ca te incadreaza in functie de datele pe care le au ei. Adica tu ai facut euro2 din ea, dar la ei in baza de date, masina model ca a ta, figureaza ca euro1, asa ca ti-o recunosc ca euro1.
valib is offline   Reply With Quote
Old 17-07-08, 01:48   #5
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Euro 1 -> euro 2

nu se poate in romania pt . ca ar scadea taxa la masinile e1 duse de afara daca ar fi cu catalizatoare e2. cat timp o sa ramana taxa de inmatriculare niciodata nu o sa recunoasca RAR-ul astfel de modificari.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 17-07-08, 02:08   #6
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Euro 1 -> euro 2

nu au recunoscut imbunatatirea in normele de poluare nici inainte de taxa de prima inmatriculare...
valib is offline   Reply With Quote
Old 17-07-08, 03:02   #7
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Euro 1 -> euro 2

Quote:
Originally Posted by valib View Post
nu au recunoscut imbunatatirea in normele de poluare nici inainte de taxa de prima inmatriculare...
normal ca nu ca santem romani si eram si inainte . atunci eram inapoiati acum santem excroci
!41! is offline   Reply With Quote
Old 17-07-08, 05:01   #8
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Euro 1 -> euro 2

testul dinamic de poluare nu este taman pentru treba asta?

dai banul ti-o testeaza ei si daca chiar se incadreaza in normele euro x ti-o acepta ca find euro x


stiu ca se poate face asta si se face mai ales pentru masinile aduse de pe alte continente care nu au nici o treba cu normele euro.

testul parca costa ~500E.


PS: oricum nu luati de bun ce am zis aicea informatia e veche si neverificata.

www.rarom.ro ia nr de telefon/fax si da un telefon apoi trimitele un fax sau o scrisoare cu confirmare de primire, raspunsul obtinut telefonic nu este mereu cel oficial, raspunsul care il primesti in scris o sa fie cel oficial

Last edited by 200SX; 17-07-08 at 05:12.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 10-11-08, 20:51   #9
lazarescu

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5
Default Re: Euro 1 -> euro 2

Lasate pagubas.Testu costa indiferent ce pui pe masina 24milioane si se face numai la RAR Voluntari.Indiferent ce modificari legale de transformare faci in Germania,in Romania nu sunt recunoscute si va trebui sa faci test dinamic pt a vedea daca masina va scoate norme de Euro2.Mai bine platesti taxa asa cum e.Imi pare rau dar asta e adevarul
lazarescu is offline   Reply With Quote
Old 10-11-08, 22:09   #10
magnifiqo

Stage 5
 
magnifiqo's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,045
Member of:
[Opel]
Default Re: Euro 1 -> euro 2

DIn cate stiu eu,nu poti...In primul rand datorita actelor masinii..De exemplu daca in actele tale scrie ca masina este euro1, eu zic ca este imposibil ca aia de la rar sa ti-o recunoasca ca euro 2.. Adica ce scrie in carte acolo aia trebuie sa fie. Asta stiu eu,adica nu ai cum sa scrie in acte ca masina face parte din norma de poluare euro1 si in realitate sa platesti pentru euro 2. Scz daca am gresit
magnifiqo is offline   Reply With Quote
Old 22-11-08, 17:13   #11
Io4rap

Stage 5
 
Io4rap's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 622
Member of:
[Opel]
Default Re: Euro 1 -> euro 2

Ba din potriva... se poate, stiu ca in germania se face asa ceva. Daca e pus de ei si iti dau omologare pentru asta cei de la rar nu au ce sa comenteze.
__________________
Dezmembrez Opel Tigra '95 Full -> https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...ml#post2938788
Io4rap is offline   Reply With Quote
Old 22-11-08, 18:31   #12
lazarescu

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5
Default Re: Euro 1 -> euro 2

Quote:
Originally Posted by Io4rap View Post
Ba din potriva... se poate, stiu ca in germania se face asa ceva. Daca e pus de ei si iti dau omologare pentru asta cei de la rar nu au ce sa comenteze.
Te costa afara catalizatorul plus actele minim 500 euro-sau sistemul electronic plus acte.Asa ca logic e mai ieftin sa platesti taxa.Asta in afara nervilor cu cei de la RAR care nu sunt convins ca vor recunoaste hirtiile din Germania.Si asta credema o spun din experienta proprie.Eu doar cu scandal la director abea am reusit o modificare de norma cu acte originale date de producator,nu cu modificari ulterioare facute.Cu stima
lazarescu is offline   Reply With Quote
Old 26-12-08, 13:23   #13
taz_zy

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 68
Default Re: Euro 1 -> euro 2

romania e o tara de caca condusa de prosti din vina noastra
eu am un golf ii, prin 2003 l-am omologat pe diesel, el fiidn pe benzina
1.6 transfer 1.6td, cu spaga de rigoare mi-au omologat ambele motoare
da in ploiesti si am inscris-o in bz din cauza birocratiei care este
ea are catalizator si la rar era sa-mi zboare pistoanele ca nu le dadea
lor noxele pt non euro le-am zis ca are catalizator, dar degeaba
NISTE JIGODI IMPUTITE
in strainatate poti sa-i faci ce vrei la masina, te duci o testezi
si daca e in regula ti-ai luat si actele fara batai de cap
da la noi daca iti pui catalizator ca sa nu mai poluezi, nu domle ca trebuie sa luam taxa
cei care au cunostinta de cauza chiar nu se poate face nimic, sa le atragem atenti macar, sa ne strangem mai multi.............. eu stiu...
taz_zy is offline   Reply With Quote
Old 26-12-08, 13:55   #14
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: Euro 1 -> euro 2

un prieten si-a adus un bmw e34. 518i din 1993. motor euro 1, dar a avut catalizator Euro 2, cu acte ( garantie, talon cu modificarile de rigoare, act cum ca a fost instalat, factura ) si l-a omologat euro 2.
__________________
Golf Mk1 - 1.8T 1978 Project!
Detman is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -