Euro 1 -> euro 2
Se poate face ceva la un Opel astra gsi , '92 , 116 hp , daca are euro 1 ? (masina e din afara) , se poate pune un catalizator ceva am inteles si omologat pentru euro 2 ? ...ma lamureste cineva ?
|
Re: Euro 1 -> euro 2
sal nu se poate in Romania deocamdat din cauza legislatiei
daca afara exista catalizatoare ce se pot monta dupa ex de la E1 la E2 la noi nu Stiu sigur de la RAR .. |
Re: Euro 1 -> euro 2
pai si daca ii monteaza un catalizator afara si vine cu ea in romania?? asa nu merge?
|
Re: Euro 1 -> euro 2
nu merge, pentru ca te incadreaza in functie de datele pe care le au ei. Adica tu ai facut euro2 din ea, dar la ei in baza de date, masina model ca a ta, figureaza ca euro1, asa ca ti-o recunosc ca euro1.
|
Re: Euro 1 -> euro 2
nu se poate in romania pt . ca ar scadea taxa la masinile e1 duse de afara daca ar fi cu catalizatoare e2. cat timp o sa ramana taxa de inmatriculare niciodata nu o sa recunoasca RAR-ul astfel de modificari.
|
Re: Euro 1 -> euro 2
nu au recunoscut imbunatatirea in normele de poluare nici inainte de taxa de prima inmatriculare...
|
Re: Euro 1 -> euro 2
Quote:
|
Re: Euro 1 -> euro 2
testul dinamic de poluare nu este taman pentru treba asta?
dai banul ti-o testeaza ei si daca chiar se incadreaza in normele euro x ti-o acepta ca find euro x stiu ca se poate face asta si se face mai ales pentru masinile aduse de pe alte continente care nu au nici o treba cu normele euro. testul parca costa ~500E. PS: oricum nu luati de bun ce am zis aicea informatia e veche si neverificata. www.rarom.ro ia nr de telefon/fax si da un telefon apoi trimitele un fax sau o scrisoare cu confirmare de primire, raspunsul obtinut telefonic nu este mereu cel oficial, raspunsul care il primesti in scris o sa fie cel oficial |
Re: Euro 1 -> euro 2
Lasate pagubas.Testu costa indiferent ce pui pe masina 24milioane si se face numai la RAR Voluntari.Indiferent ce modificari legale de transformare faci in Germania,in Romania nu sunt recunoscute si va trebui sa faci test dinamic pt a vedea daca masina va scoate norme de Euro2.Mai bine platesti taxa asa cum e.Imi pare rau dar asta e adevarul
|
Re: Euro 1 -> euro 2
DIn cate stiu eu,nu poti...In primul rand datorita actelor masinii..De exemplu daca in actele tale scrie ca masina este euro1, eu zic ca este imposibil ca aia de la rar sa ti-o recunoasca ca euro 2.. Adica ce scrie in carte acolo aia trebuie sa fie. Asta stiu eu,adica nu ai cum sa scrie in acte ca masina face parte din norma de poluare euro1 si in realitate sa platesti pentru euro 2. Scz daca am gresit
|
Re: Euro 1 -> euro 2
Ba din potriva... se poate, stiu ca in germania se face asa ceva. Daca e pus de ei si iti dau omologare pentru asta cei de la rar nu au ce sa comenteze.
|
Re: Euro 1 -> euro 2
Quote:
|
Re: Euro 1 -> euro 2
romania e o tara de caca condusa de prosti din vina noastra
eu am un golf ii, prin 2003 l-am omologat pe diesel, el fiidn pe benzina 1.6 transfer 1.6td, cu spaga de rigoare mi-au omologat ambele motoare da in ploiesti si am inscris-o in bz din cauza birocratiei care este ea are catalizator si la rar era sa-mi zboare pistoanele ca nu le dadea lor noxele pt non euro le-am zis ca are catalizator, dar degeaba NISTE JIGODI IMPUTITE in strainatate poti sa-i faci ce vrei la masina, te duci o testezi si daca e in regula ti-ai luat si actele fara batai de cap da la noi daca iti pui catalizator ca sa nu mai poluezi, nu domle ca trebuie sa luam taxa cei care au cunostinta de cauza chiar nu se poate face nimic, sa le atragem atenti macar, sa ne strangem mai multi.............. eu stiu... |
Re: Euro 1 -> euro 2
un prieten si-a adus un bmw e34. 518i din 1993. motor euro 1, dar a avut catalizator Euro 2, cu acte ( garantie, talon cu modificarile de rigoare, act cum ca a fost instalat, factura ) si l-a omologat euro 2.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:03. |
- Copyright 2024 4Tuning