Quote:
Originally Posted by pityku96
doar cand franez
|
daca pistonasele de la etriere sint oxidate si cu garniturile de protectie rupte de aici iti pot aparea aceste problemele(se blocheaza total sau partial ) rezolvarea fiind ori inlocuirea garniturilor de la etriere, pistonasele se curata fara sa ramana puncte sau urme de rugina , dc ramin , atunci schimba-le ,recomandabil ar fi sa schimbi tot etrierul
la fel se intimpla daca culisele pe care se misca etrierul sint pline de oxizi ,nisip etc sau au acele burdufe rupte
verifica si pompa de frina, nu strica si uitate la lichidul de frina din rezrvor sa fie curat ,limpede fara gunoaie si urme de cauciuc
si mai exista o problema mai rara totusi ,probabil din cauza folosiri altui lichid de frina decit cel recomandat sau calitatea proasta a furtunelor duce la infundarea lor
pe spate dc iti frineaza inegal mai poate fi si din repartitor (infundat partial) uzura inegala sau prea mare a tamburilor face sa nu poate functiona eficient autoreglabilul (eu am rezolvat-o mai simplu am incarcat cu putina sudura sabotul in partea care apasa pe cilndrul de frina ,asfel compensind diferenta de uzura a tamburului si micsorind cursa pistonasului )
oricum cel mai bine iti cumperi un spray degripant o foaie de glasspapir de granulatie 800 sau 1000 si o perie de sirma si le iei la mana pe toate pe rand