Quote:
Originally Posted by dreaq
Turbojack ti-a spus sa demontezi etrierul . E foarte clar din moment ce ai facut aerisirea ( sper ca ,corect ) ai o problema cu etrierul respectiv cursa pistonului in el.
|
etrierul a fost demontat acum 2 zile , s-a curatat locul in care stateau placutele pentru ca iesisera cam greu , s-a scos si pistonul si avea putina mizerie in spatele lui , dar tot continua sa imi faca asa , cat de mare importanta poate sa aiba lichidul de frana in problema asta ? adica e cam negru , dar poate sa duca el la dezechilibrul asta ? nu ar fi trebuit sa nu isi mai faca treaba deloc daca ar fi din cauza lui? sa incerc sa schimb placutele de pe o parte pe alta ? pun si rezultatele franelor de pe spate :
Rularea libera : 30 N 0% 30 N
Forta franare : 820 N 30% 520 N
Ovalitatea 1 : --- ---
Sarcina pe axa: 140 daN 160 daN
Eficienta la franare : 46%
Concluzia : exista in mic dezechilibru la franele pe spate si frana de pe stanga spate este mai eficienta decat cea de pe partea dreapta , are asta vreo legatura cu faptul ca masina trage dreapta cand franez : diagonala asta forte dreapta fata si stanga spate ?
Exista probabilitatea ca etrierul de pe partea dreapta ( cel care tine foarte bine ) sa fie cel cu probleme : sa culiseze mai usor decat ar trebui?
intreb toate astea pentru ca m-am saturat sa ma duc in service si sa schimb mereu ceea ce nu trebuie si sa dau bani in vant