Mare pacat ca nu ne-au cerut parerea astia de la VAG
. Ca le spuneam noi ce si cum trebuie facut...
))
Oameni buni, scopul unei firme este sa produca bani, bani pe care ii ia de la clienti. Cu cat mai multi clienti, cu atat mai multi bani. Din cate vad, cei de la VAG s-au gandit sa aplice strategia Octavia Tour si la Seat/Audi - oferirea unui model robust si rezistent la un pret mai mic. Se pare ca platforma si caroseria B7 atrage inca multa lume si cei de la VAG s-au gandit s-o produca in continuare. Cum nu puteau sa faca asta sub marca Audi - care este o marca premium - s-au decis sa incerce sub o marca sport de buget - anume Seat. Dupa cum spuneam mai devreme, exista multa lume atrasa de platforma B7, dar si de ideea de masina noua (asa cum e cazul si la Skoda Octavia Tour). As zice ca asta este segmentul vizat de noul Seat.
__________________
Current: 2010 Suzuki SX4 1.6 4WD GS
Ex: 2000 VW Passat Sedan B5 1.9T
DI-PD115(AJM)/M5
-----------------------------
Stop nesimtirii !!!