Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 09-10-08, 09:06   #106
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

la noi orice e vag se vinde ca painea calda. fie ca e sau nu bun sau frumos
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 10-10-08, 09:40   #107
marian_iam

Stage 3
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 81
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

intr-adevar ... pretul am auzit ca o sa fie undeva la 22.000 E, ceea ce mi se pare foarte mult!
pe de alta parte, nu s-a dat un pret oficial... sau un comunicat seat in legatura cu pretul.
seamana foarte mult cu A4, iti dai seama ca nici ei nu cred ca vroiau sa iasa ceva de genul ... dar daca grupul asa vrea ...
vorba aia "daca-i ordin, cu placere"

si acuma o intrebare pentru cei care au afirmat ca seat nu a venit cu nimica original si ca au copiat ... Daca tie seful iti spune sa faci ca el pentru ca asa e bine ... si pentru ca asa vrea el ... tu ce faci???
In grupul VAG este o politica de firma, care trebuie urmata... si inca odata, nu cred ca a fost decizia celor de la seat!
marian_iam is offline   Reply With Quote
Old 10-10-08, 18:41   #108
allexutzzu

Stage 5
 
allexutzzu's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 855
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

daca e la fel de insonorizat ca audi a4 cred ca se va vinde ca painea calda!
allexutzzu is offline   Reply With Quote
Old 12-10-08, 14:41   #109
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

22000eur pe un seat... poate in alta viata
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 13-10-08, 18:19   #110
Alexis_turbo

Stage 3
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 157
Member of:
[AUDI]
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

Este mult 20k de euro pentru o copie! Sincer... de banii aia iti iei un original cu o motorizare de n-ai treaba!
Alexis_turbo is offline   Reply With Quote
Old 24-10-08, 18:12   #111
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

Daca ar fi vrut sa faca din Seat o "Alfa Romeo a grupului VAG", ar fi facut-o de mult, obstacolele tehnice nu erau irezolvabile pentru un concern multinational. Dar cum in zilele noastre imaginea de marca si pretul dicteaza in fata abilitatilor tehnice, e mai usor sa vinzi un A3 sau un TT mai scump decat un Boxster, un A4 mai ieftin sub marca Seat, un Bentley camuflat sa arate ca un Passat urias si sa-l numesti Phaeton...

Idei pentru un tuner cu multi bani, fiindca pe VAG nu pun nici o baza:

- Seat Leon I Cupra VR6 dar cu motor de R32 in loc de 2.8;
- Seat Exeo cu motorul W8 al defunctului Passat W8 si cutie manuala;
- Seat Exeo S4. Asa ceva ar putea sa existe in viitorul apropiat

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 03-11-10, 12:42   #112
letsplay

Stage 1
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

Masina e destinata celor care in loc sa isi ia un audi a4 second hand prefera sa isi ia unul nou, la acelasi pret. Cei de la volkswagen au dezasamblat fabrica din Ingolstadt, Germania unde se construia vechiul a4 si au reasamblato langa fabrica seat de la Martorell din Spania. Au pus alta fata si alt spate vechiului A4, au luat bordul de la audi a4 cabriolet, au luat scaunele de la seat leon, au imbunatatit suspensiile cu unele mai confortabile (McPherson in loc de vechiile multilink) si au creat "noul" seat exeo.
Compar exeo cu vechiul a4, in nici un caz cu modelul nou. Daca tinteti la imagine va cumparati A4. Daca vreti confort, un pret rezonabil si garantie mergeti pe exeo.

Nu prea am vazut seaturi exeo pe soselele din romania, probabil pentru motivul ca majoritatea romanilor impartasesc mentalitatea celor care au postat aici:

"de ce sa-ti iei o copie, n-ai inca 10.000 de euro sati iei un A4 ?"
in primul rand nu e copie, e chiar vechiul audi A4 cu mici IMBUNATATIRI!
da tu cocalarule care nai bani de gti si iti iei megane rs sau mai stiu eu ce opel opc, tu vorbesti?
sau
"masina lipsita de personalitate, nici nu ma gandesc so cumpar" (Mai bine imi iau un seat leon la banii astia sau mai pun 3000 de euro si imi iau un golf =)))
Trist

si sa nu uit
printre primele posturi era un cocalar care a zis ceva de genu "ai vazut tu vreun bmw din care sa se auda manele?" ASA A SCRIS JUR
AHAAHAHHAAHHA

Last edited by letsplay; 03-11-10 at 12:45.
letsplay is offline   Reply With Quote
Old 04-11-10, 10:06   #113
usiusi
Banned

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 45
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

Quote:
Originally Posted by letsplay View Post
da tu cocalarule care nai bani de gti si iti iei megane rs sau mai stiu eu ce opel opc, tu vorbesti?
chiar ma gandeam ca zici bine ce zici, pana am vazut cum ti-ai dat cu firma in cap la faza asta.
usiusi is offline   Reply With Quote
Old 07-06-12, 12:38   #114
tytelu1

Stage 1
 
tytelu1's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

In marea majoritate a postarilor se vorbeste despre Seat Exeo doar lucruri urate, cum ca ar fi o copie proasta, NICI VORBA, ar fi o copie proasta daca ar fi fost facuta de spanioli cu piesele lor, dar Exeo e 90% A4 B6/B7 folosint ACELEASI piese ca si pe Audi.

Toata linia de fabricare si asamblare a fost mutata de la Ingolstadt Germania in Spania la Martorrel.Inainte de a spune prostii si in necunostinta de cauza, va rog frumos sa va documentati pe net,mergeti si faceti un drive test cu Exeo, nu va costa nimic, decat timpul alocat pt. acesta, sau cititi pe net despre testele facute cu Exeo si pe urma veniti cu argumente.

Singurul lucru care il am de reprosat spanililor este ca nu se mai regaseste acel slogan cu AUTOEMOCION in aceasta masina, din acest motiv cred ca au si schimbat sloganul in Enjoyneering.
Cine se impaca cu gandul ca nu e o masina originala conceputa de la zero de spanili si ii place designul, are o masina pret/calitate foarte buna.

S-a facut si economie la unele materiale, spre exemplu, pe fetele de usi nu au mai pus acel material cum era la Audi au pus un plastic de o calitate mediocra,
nu au acoperit compartimentul motor cu plastice, nu au pus subwofer in portbagaj, nu au iluminate rotitele de la gurile de ventilatie,la primele modele nu au montat bec in torpedo, probabil mai sunt cateva dar nu imi vain in minte.

Nimeni nu vb. de imbunatatirile aduse la Exeo fata de Audi B7, cel mai impoertant este ca au pus motoarele noi de pe Audi B8,TSI si CR, toate masinile sunt EURO 5, toate cutiile de viteze sunt in 6+1 trepte, au mai adaugat un brat pt. confort, reducand cu 20% rigiditatea, pt. drumurile noastre eu zic ca e foarte bine.

Inca o data am rugamintea sa se mearga la un drive test(nu va costa nimic) cu Exeo, sa va uitati la materiale din el si pe urma sa veniti cu pareri.Nu vreau sa creez polemici, doar mi-am spus si eu parerea ca si posesor de Exeo timp de un an si jumate.Toate cele bune.
tytelu1 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 22:26   #115
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

Se vede vlar ca audi si vw,sint puse pe "facut bani" si din rebuturi sau piese ceva mai vechi care le au pe stoc,piese care stim ca se fac si in romania ,turcia,slovacia samd,deci ,seat este un fel de "copil" neprihanit al lui audi,skoda la fel cu vw ,dacia cu renault,samd exemplele pot continua!Fabricantii nu mai au chef sa piarda ceea ce nu s a putut vinde odata la vremea ei,iar asa scapa de pagube mari,fac bani multi din orice,inclusiv din piese de schimb si asa se va scrie istoria industriei auto in urmatorii 20-30 de ani.Observ ca nu mai exista decit copiatori,plagiatori si "tepe la maxim"nici un brand nu mai isi respecta onoarea,calitatea si specificul marcii,si stau si ma intreb,de c ind fac BMW jeguri,pardon jepuri,ma rog suv,renault cu koleos la fel,de dube si mini bus uri nu mai vb,toata lumea face ce i place ,bani sa iasa,preturile cresc sistematic,chiar daca iti face reducere10-15 %,platesti cel putin dublu reducerea respectiva,stiu ei exact cum sa o faca,stiu si eu dar...tacerea e de aur !Mai nou si japonezii fac la fel cu chinezii cu coreeni,au platforme oarecum comune,repere fara numar identice,ca sa ne arate ca si ei se adapteaza la piata,de fapt astia ne inteapa sistematic si noi nu facem altceva decit sa ne certam aiurea in tramvai,ca "a mea e mai tare si mai buna si ca aialalta e de rahat",timp in care astia,marii tepari"-fabricantii fac bani pe buzunarul nostru,sintem practic sclavii lor,ca de ne plac astea lucioase si frumoase,care merg tare,cuplu de rally raid,si multi ajung in pamint tot cu 100-200km/ora!Eu unul,fiind de profesie ing in c tii cu liceul auto terminat,stiu ce spun,doar n am mincat forja prin autobaze si prin ateliere degeaba,prefer mecanica pura,prea multa electronica si inutila 95% DIN EA,PLUS PRETURI NESIMTITE,piese care cad sistematic la 6 luni,sau maxim 9 luni!Ma gindesc si eu la un upgrade,de la cielo aproape nou(42k km/96-stock),dar dupa o lectura prin cel putin 10 forumuri de specialitate,ajung sa spun doar atitai daca imi iau aro 24,32,si l tunez asa cum stiu de la scoala,sint regele soselelor,cu 6-7000 euro,il fac nu bugaro...giugiaro si fii::)),iar ca sa rupi un aro preparat cu atentie,trebuie sa il forjezi prin locuri unde si capra neagra iar fi greu sa ajunga,stiu ce spun am 2 amici bolnavi de aro,mama ce masinute au...ambele pe benzina si s aranjate pt off road serios nu extrem...m au uimit ce poate sa faca cu ele!Mai merita sa mi iau eu masina de fite,la 45 de ani si familie,de imagine chiar n am nevoie,prefer mai anonim dar cu bani in buzunarul meu nu al statului sau al vinzatorilor de piese auto si al dealerilor auto!A luat o cam rau ind auto,opinia mea este ca at trebuii sa incepem sa le cam dam cu flit,nu se mai poate continua asa,dar cum "oamenii" au bani de dat si de facut "muschii tari la altii...asta e!Ispitele s multe recunosc,si eu am avut fite la timpul meu,si eu schimbam masinile ca pe ciorapi,dar e 190/93 a fost de vis,fara greseala bestia de la M b,acum vad ca au dat o toti in tango uri din astea grele,piese ca pe banda,parca cumparam zahar si cafea lunar,si nu piese auto...Nu s invidios pe nimeni care si permite,n am asa ceva m ar durea capul sa invidiez pe cineva,n am rautati sau gelozii din aceleasi motive,dar prea ne fac de comanda "golanii astia de fabricanti",parca fac mezeluri nu masini si piese auto,chiciuri,copii,stifturi si ...gunoaie intr un cuvint,unul mai mare ca altul!Este doar O PARERE OARECUM AVIZATA DUPA 28 DE ANI DE CONDUS,cam orice masina pina in 1995-96 parca avea ceva al ei,original,chiar si cea mai proasta parca tot nu umblai la ea ca la dacia 1300-care a fost totusi masina anului 1970-72-dar care pe mine unul nu m a lasat in drum niciodata,bineinteles,o mai ajustam asa la o luna,dar era pt anii ei o masina fiabila si ieftin de intretinut,nu cred ca bagam 100 us$ sau euro in ea /an,este doar un exemplu,nu o interpretati altfel,nu mai vb de cobra,bot de cal de la Mb,ca sint legende care mai circula inca pe strada! Eu unul inca sint in dubii,un mB g class din 88-94,aro preparat,transporter benzina-T3-T4,cam pe aici ma gindesc sa o "comit",odata facuta si bine lucrata,stiu ce poate orice masina care iese din miinile mele,astept pareri,sper sa nu fiti rautaciosi sau ironici,pt ca eu zic ca ...prea ne prostesc astia pe fata si pe bani multi si cu zimbetul ala pervers al dealerilor!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 07:42   #116
tytelu1

Stage 1
 
tytelu1's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

E de inteles unde bati cu ditamai postul dar, esti OFF TOPIC si e foarte greu de citit la cum l-ai scris, mai lasa cate un spatiu pe ici colo.
tytelu1 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 14:55   #117
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

Quote:
Originally Posted by tytelu1 View Post
E de inteles unde bati cu ditamai postul dar, esti OFF TOPIC si e foarte greu de citit la cum l-ai scris, mai lasa cate un spatiu pe ici colo.
Maestre,si mie imi plac multe ca design,sint superbe unele,recunosc asta,dar prea s facute sa cada permanent ceva,iar daca noi ca oameni,am ajuns sa spunem despre curea distributie si pompa de apa,curele,ca sint consumabile-este primul exemplu,cel mai semnificativ-atunci chiar s a rasucit mecanica cu fundul in sus.Nu spun sa nu evoluam,dar hai s o facem mai frumos si mai normal,distributia la masinile de pina in 93-94,era sfinta,nu se umbla la ea nici dupa 300 k km,schimbai o pompa de apa la 5-6 poate 10 ani,un disc de ambr sarea de 200k km,ori daca evolutia se practica in primul rind economic si dupa tehnic,atunci asta nu mai este evolutie,este doar societate de consum si atit,iar consumabilele vor fi din ce in ce mai multe,mai scumpe si mai des schimbate,ca de ,am evoluat,doar la salarii nu evoluam cum evolueaza ei fabricantii de "mezeluri" sau jucarii,ca deja nici masini nu prea mai poti sa le spui,zici ca ne cumparam pomi de iarna,si se moare pe sosele mult mai mult decit in 80-90,cu abs,esp,tcs,asr samd,asta da evolutie au si pompele funebre de lucru mai mult!Atitudinea fabricantilor este una perversa si observ ca este imbratisata de toata lumea,ca au sau n au bani,masini tata scumpe proaste,care te inglodeaza in datorii la banci si camatari de tot felul,asta i politica lor,dar daca am incepe sa le dam cu flit asa incetisor,poate s ar mai trezii cite unul sa faca masini nu jucarii,ei fac bani,se lauda ca au investit 1-2 mild euro in tehnologie...care tehnologie de facut bani poate,ca de fiabilitate nu poate fi vorba nici macar la ferrari,nu mai vb de restul ca s au "dat" pe brazda unul cite unul,parca s frati de cruce toti.Cind am invatat eu mecanica auto in liceu,mecanica era sfinta,se faceau lucruri de calitate,oteluri aliate corespunzator,motoare care duceau minim 500k km si ajungeau la 8-900k km,acum la 200 k km preferi sa o arunci decit sa mai repari la ea,bineinteles ca ai mai platit o de cel putin 2 ori pina ai aruncat o,dar,asa e in "tenis",greselile si prostia se platesc de cele mai multe ori f scump!Imi plac masinile tunate mai vechiute de 10-15 ani,parca au ceva original in ele,acum parca s toate la fel,aceleasi forme,"aceleasi consumabile",parca am cumparat salamuri si nu masini!Eu va respect alegerea,seta exeo imi place si mie,dar cind ma gindesc la intretinere,parca n as taia din alimentatia copilului si a mea ca sa tin o astfel de masina/jucarie,asa ca las o acolo,sa stea la ei!Observ ca orice model de masina are la inceput/debut pe piata un pret nesimtit,dupa 2-3 ani ajunge si la 50%,de ce oare,eu stiu dar voi stiti!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 15-03-14, 12:50   #118
Alexxuc

Stage 1
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 16
Default Re: Noul Seat Exeo sau vechiul Audi A4

90% din posturile de pe acest topic sunt aberante, prostesti, scrise de niste minti de copii de 15 anisori.
Cum sa spui "Rusine SEAT, au copiat A4" cand cele doua marci au practic aceeasi conducere, cand asta a fost strategia grupui VAG sa vanda in continuare modelul audi A4 B7 dar imbunatatit ( vezi lista de motorizari euro 5, CR).
Faptul ca este o masina derivata din A4 nu poate aduce decat lucruri bune. Ai parte de o platforma superioara, un interior de o calitate foarte buna, nicidecum nu poate fi vorba de un minus.
"Este mult 20k euro pentru o copie" - Acelasi A4, poate putin mai slab chiar, cu cativa ani in urma sarea lejer de 30k euro la aceeasi echipare. Diferenta e ca VAG nu a vrut sa vanda audi A4 la fel cum fac cei de la Opel cu Astra lor, care sta la vanzare peste 10 ani de cand apare si care apropo e o masina de plastic fara nici o pretentie.
"fals de tot, rusine" - rusine tie ca habar nu ai ce inseamna industria auto
"o copie chinezeasca" - si tu la fel

Apoi fratilor daca asta este masina urata inseamna ca nu aveti nici un gust in materie de masini. Daca la momentul aparitiei lui, A4 B7 arata asa, sunt convins ca era pe gustul tuturor. Asa, daca e seat, e urata domle.
Cea mai mare greseala a tuturor, a romanilor este ca se gandesc doar la marca, apoi la ce este cu adevarat acea masina, ce primesti de banii pe care ii dai.

Sunt convins ca oricine a aruncat cu pietre in EXEO, daca da o tura intr-un TDI 170 CR sau TSI 200, cand ajunge acasa isi incendiaza pisicuta, ursuletul, golful 3-4, astra G-ul de plastic sau mai stiu eu ce masina are.

Inca odata, JALNICE pareri, gandiri, atitudini.
Cat despre masina, jos palaria, cine stie cunoaste.

PS: si nu mai faceti atata alarma intre golf si leon atat timp cat singurul avantaj al golfului fata de leon este o calitate mai buna a interiorului, in rest leonul castiga la absolut orice capitol.(nu mai zic de FR, CUPRA R ca nu are rost ). Dupa ce intoarce lumea capul, dupa o cupra sau dupa un banal gti?

Last edited by Alexxuc; 15-03-14 at 12:54.
Alexxuc is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -