Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 10-10-10, 00:25   #16
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by nicholas View Post
Cred ca erau alte lucruri mult mai bune de facut decat sa tunezi un nenorocit de trabant si sa incerc sa depasesti recordul. Multi chiar nu au ce face.
poate ca unii prefera sa faca lucruri constructive decat sa se umfle in masini straine gata facute destul de puternice din fabrica! FII TU SIGUR CA LA BANII INVESTITI IN TRABANT PUTEAU SA-SI IA ORICE MERTZ, AUDI SAU BMW - dar atuncea n-am mai fii auzit de ei nu-i asa? si nici nu ar mai fi intrat in cartea recordurilor! OMG ce viziune ingusta pot avea unii oameni!
__________________
Yamaha FZR 600R biker
ex - Kawasaki biker
Prowd OWNER of a FORD FOCUS MK1 Turnier GHIA
ex-Logan Driver
Pedal to the metal!!!
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 06:17   #17
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Nu stiu, dar motorul asta nu prea........"suna" aa motor de trabant:

Trabant cu 235 km/h
Filmele din 4TuningTV doar pe 4Tuning.ro

CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 08:22   #18
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

ai vazut si multre trabanturi cu, motor modificat , turbina , filtru si toba sport
asai?
cangri is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 10:08   #19
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by cangri View Post
ai vazut si multre trabanturi cu, motor modificat , turbina , filtru si toba sport
asai?
Daca te referi la mine, īti spun ca nu.
Sīnt niste masini care nu ma intereseaza.
Singurul meu interes īn topicul asta a fost postarea video-ului.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 10:17   #20
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Daca te referi la mine, īti spun ca nu.
Sīnt niste masini care nu ma intereseaza.
Singurul meu interes īn topicul asta a fost postarea video-ului.
daca nu te intereseaza atunci de ce mai pierzi timpul pe aici?
cangri is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 11:23   #21
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by cangri View Post
daca nu te intereseaza atunci de ce mai pierzi timpul pe aici?
Nu īntelegi romāneste sau care-i problema?
V-am postat numai video-ul. ATĪT.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 14:23   #22
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Nu īntelegi romāneste sau care-i problema?
V-am postat numai video-ul. ATĪT.
se pare ca singurul interes e sa comentezi aiurea
cangri is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 14:53   #23
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by cangri View Post
se pare ca singurul interes e sa comentezi aiurea
auzi taticule ?
Ce probleme ai? Ti s-o pus pata pe mine sau care-i treaba?

Daca careva comenteaza aiurea, acela esti tu si nu eu.

Eu am postat NUMAI VIDEO-ul ca sa se vada trabantul īn actiune si am mentionat ulterior ca MASINA TRABANT nu ma intereseaza si ca singurul scop DE CE am postat īn topicul asta, a fost postarea video-ului.

Ce-i atīt de greu de priceput si ce probleme ai de nu pricepi?

Am comentat aiurea ca am pus video-ul?
Daca asta e īnseamna ca esti tīmpit rau de tot.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 22:55   #24
CobraRB
Fiat Driver

Stage 3
 
CobraRB's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 140
Member of:
[Fiat]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

cangri,cu ce a gresit CyberCSX? Doar si-a exprimat parerea. De aia avem forum,nu? Poate vad si eu un [insert car name here] si zic ca nu suna motorul cum trebuie? Poate ca nu stiu deoarece nu sunt familiar cu marca.Asta nu inseamna ca (scuzati cacofonia) comentez aiurea.Imi explica cineva sa inteleg,nu se ia de mine.Critica este buna,dar in sens constructiv.
__________________
CobraRB is offline   Reply With Quote
Old 15-10-10, 07:49   #25
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by CobraRB View Post
cangri,cu ce a gresit CyberCSX? Doar si-a exprimat parerea. De aia avem forum,nu? Poate vad si eu un [insert car name here] si zic ca nu suna motorul cum trebuie? Poate ca nu stiu deoarece nu sunt familiar cu marca.Asta nu inseamna ca (scuzati cacofonia) comentez aiurea.Imi explica cineva sa inteleg,nu se ia de mine.Critica este buna,dar in sens constructiv.
nu am nimic cu nimeni
dar se pare ca domnul CyberCSX este un atotstiutor in toate
singurul lucru deranjant este tonul de superioritate cu care a postat.
cangri is offline   Reply With Quote
Old 15-10-10, 09:35   #26
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by cangri View Post
nu am nimic cu nimeni
dar se pare ca domnul CyberCSX este un atotstiutor in toate
singurul lucru deranjant este tonul de superioritate cu care a postat.
Tonul de superioritate exista numai īn fantezia ta. Asta ar fi una si a doua, ei bine afla ca nu sīnt habarnist īn materie. Excluzīnd faptul ca sīnt electromecanic auto cu liceu si bac terminat la lic Ind. 3 Resita, clasa de mecanici auto, am facut o serie de specializari aici si de mai bine de 15 ani posed īn parteneriat un service de masini americane, unul din putinele ce exista pe aici. La asta se mai adauga si faptul ca am 48 de ani īmpliniti si suficienta experienta īn materie īn dealungul anilor asa ca fi sigur ca sīnt foarte capabil sa fac niste diferente, sa stiu ce ma intereseaza si ce nu, sa realizez cīnd sīnt niste treburi clare si cīnd nu.

Se pare ca special pt. voi unii ca tine, ca Kassel si GTR trebuie omul sa-si faca CV-ul ca sa fie inteles, mai rau sa ia parte si la un interogatoriu, vrea nu vrea si toate astea numai pt. ca se umfla ovaz-u patriotic īn voi cīnd scrie cīte unu care e plecat din tara de "X" ani.

Nu vad ce naiba am facut rau ca am pus video-ul aici?
Tinīnd cont ca sīnt aici unde sīnt, pricep limba īmi este mult mai usor sa gasesc astfel de videouri care sīnt de regula īn sectorul german al YouTube unde multi dintr-e voi va prindeti urechile ca nu cunoasteti limba.

īn fine, lamureste-ma ce probleme ai tu daca mie nu-mi place trabantul si nu ma intereseaza? Sīnt obilgat sa-mi placa ce-ti place tie si sa ma intereseze acelasi lucru? Nu cred!

Eu am mers pe considerentul ca fac o favoare postīnd video-ul, chit ca troacele astea DDR-iste nu ma intereseaza iar tu si īnca careva faceti din tīntar armasar, īmi īntoarceti vorba-n gura, un veritabil circ OFF TOPC fara rost pt. un simplu video.

Fara suparare, dar chiar ca īntr-e timp ma īntreb daca unii pe aici mai sīnt normali sau le lipseste o doaga.

PS:

Eu īn orice caz, atit mai stau pe forumul asta pīna īnchei lucrarea si prezentarea workshop a HUMER H 1 - RC - AMD Computer īn sectorul de machete dupa care ma duc dracului din forumul asta cīt vad cu ochii ca pur si simplu nu mai am chief de discutii din astea aiurea unde de mai bine de 2 ani trebuie sa-mi fac CV-ul pt. fiecare cascat si permanent primesc peste bot pt. ca "vezi doamne" sīnt "tradator de mioritica" si mi-am carabanit curu īn Germania acum 20 de ani.

Last edited by CyberCSX; 15-10-10 at 09:50.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 15-10-10, 10:19   #27
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Tonul de superioritate exista numai īn fantezia ta. Asta ar fi una si a doua, ei bine afla ca nu sīnt habarnist īn materie. Excluzīnd faptul ca sīnt electromecanic auto cu liceu si bac terminat la lic Ind. 3 Resita, clasa de mecanici auto, am facut o serie de specializari aici si de mai bine de 15 ani posed īn parteneriat un service de masini americane, unul din putinele ce exista pe aici. La asta se mai adauga si faptul ca am 48 de ani īmpliniti si suficienta experienta īn materie īn dealungul anilor asa ca fi sigur ca sīnt foarte capabil sa fac niste diferente, sa stiu ce ma intereseaza si ce nu, sa realizez cīnd sīnt niste treburi clare si cīnd nu.

Se pare ca special pt. voi unii ca tine, ca Kassel si GTR trebuie omul sa-si faca CV-ul ca sa fie inteles, mai rau sa ia parte si la un interogatoriu, vrea nu vrea si toate astea numai pt. ca se umfla ovaz-u patriotic īn voi cīnd scrie cīte unu care e plecat din tara de "X" ani.

Nu vad ce naiba am facut rau ca am pus video-ul aici?
Tinīnd cont ca sīnt aici unde sīnt, pricep limba īmi este mult mai usor sa gasesc astfel de videouri care sīnt de regula īn sectorul german al YouTube unde multi dintr-e voi va prindeti urechile ca nu cunoasteti limba.

īn fine, lamureste-ma ce probleme ai tu daca mie nu-mi place trabantul si nu ma intereseaza? Sīnt obilgat sa-mi placa ce-ti place tie si sa ma intereseze acelasi lucru? Nu cred!

Eu am mers pe considerentul ca fac o favoare postīnd video-ul, chit ca troacele astea DDR-iste nu ma intereseaza iar tu si īnca careva faceti din tīntar armasar, īmi īntoarceti vorba-n gura, un veritabil circ OFF TOPC fara rost pt. un simplu video.

Fara suparare, dar chiar ca īntr-e timp ma īntreb daca unii pe aici mai sīnt normali sau le lipseste o doaga.

PS:

Eu īn orice caz, atit mai stau pe forumul asta pīna īnchei lucrarea si prezentarea workshop a HUMER H 1 - RC - AMD Computer īn sectorul de machete dupa care ma duc dracului din forumul asta cīt vad cu ochii ca pur si simplu nu mai am chief de discutii din astea aiurea unde de mai bine de 2 ani trebuie sa-mi fac CV-ul pt. fiecare cascat si permanent primesc peste bot pt. ca "vezi doamne" sīnt "tradator de mioritica" si mi-am carabanit curu īn Germania acum 20 de ani.

Domnule CyberCSX ma doare la bascheti ca ati plecat din Romania.
Poti sa stai,poti sa nu stai pe forum ca putin i-mi pasa.
Oare nu avem cu totii o doaga sarita?
Daca nu v-ar pasa catusi de putin nu cred ca ati pierde din timpul dumneavostra pretios sa verificati topicul si sa vedeti ce s-a mai spus pro sau contra,si sa faceti critici constructive sau nu . Corect?
__________________
R.I.P. Opel Vectra B2 2.5 V6 CDX



Audi A2 1.4tdi 75BHP (sold)



Hyundai Tucson 2.0 CRDI 140BHP

cangri is offline   Reply With Quote
Old 15-10-10, 10:35   #28
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Trabantul inca mai poate.

@ cangri

Uite, vezi ca iarasi scri fara sa gīndesti?
īn afara de faptul ca forumul asta are un sistem de NOTIFICARE unde primesc un mail cīnd cineva scrie īn topicurile unde am postat, mi se pare normal sa reactionez cīnd "mi se spala curu" si se "trancane" despre persoana mea fara nici un rost numai asa de a umfla OFF TOPIC-ul din lipsa de alta ocupatie.

Mai ai īntrebari, neclaritati, doleante, observatii, propuneri etc. ?

Ma mir ca nu mai ai nimic de spus la capitolul TRABANT ci numai la capitolul CYBERCSX
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 15-10-10, 11:01   #29
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Despre cunoscutele maşini Trabant se spune, glumind, că ating viteza maximă doar atunci cānd sunt tractate. Īn ce priveşte performanţele, orice fan Trabant ţi-ar spune că ar fi o nebunie să īncerci să mergi cu mai mult de 120 km/h cu o astfel de maşină.

Trabantul are o caroserie foarte uşoară, de numai 750 kg, realizată din mase plastice, iar motorul său īn doi timpi s-a făcut remarcat mai mult prin fumul pe care īl scoate decāt prin performanţele sale.

Totuşi, a existat, la un moment dat, un Trabant care a intrat īn Cartea Recordurilor, atingānd viteza maximă de 200 km/h . O performanţă aproape uluitoare pentru "maşina poporului" din RDG, care acum, īnsă, a fost depăşită.

Pentru a celebra unirea celor două Germanii, acum 20 de ani, după căderea Zidului Berlinului, doi fani ai fenomenului Trabant au īncercat să depăşească recordul precedent pe pista unui aeroport din Germania.

Fraţii Maik şi Ronny Urland au decis să-şi rişte, practic, viaţa, ducāndu-şi maşinuţa la limită - nu vorbim de un Trabant de serie, ci unul modificat astfel īncāt să poată face faţă īncercării.

Rezultatul: atingerea unei viteze maxime de 235 km/h. Lucru posibil datorită tuningului motorului (atenţie, motorul nu a fost īnlocuit, ci doar modificat, rămānānd īn configuraţia cu 2 cilindri), a unui kit exterior pentru obţinerea unui cāt mai bun coeficient aerodinamic şi prin adoptarea unei suspensii sportive şi a unor pneuri de mare performanţă.

Bravo. Acum să vedem dacă se va īncumeta cineva să obţină cel mai puţin poluant Trabant - şi nu vorbim de conceptul Trabant nT apărut la Frankfurt 2009.

sursa
cangri is offline   Reply With Quote
Old 15-10-10, 11:25   #30
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Si te rog nu uita ca ultimele serii de trabant construite dupa 1990 pīna la īnchiderea fabricii, nu mai aveau motorul īn 2 timp ci motoare de VW POLO care tunate asa cum trebuie pot atinge lejer astfel de viteze, nu mai vorbesc de modificarile aduse caroseriei (partea autoportanta) ca atare, plus ca la restul caroseriei s-a renuntat la cartonul presat DDR-ist si s-a trecut la GFK, un material liantat de fibra de sticla cu plastic (ca la Chevrolet Corvette).
Asta este si motivul DE CE observatia mea referitoare la video ca acel motor NU SUNA a motor īn 2 timpi.

Daca e sa circuli pe autostrazile nemtesti, tragi cu 160 pe banda din stīnga si la un moment dat vezi ca te īmpinge un trabant de serie de la spate, sa nu te miri deoarece asta este din lotul cu motoare de VW Polo si este foarte capabil s-o faca.

PS:

Din cele cu motoare de VW Polo s-au construit numai 39.474 exemplare.

Last edited by CyberCSX; 15-10-10 at 11:35.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -