Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 07-10-10, 16:11   #1
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Trabantul inca mai poate.

Un Trabant atinge 235 km/h şi depăşeşte precedentul record de viteză
Un Trabant modificat a reuşit să stabilească un nou record de viteză. El a intrat īn Cartea Recordurilor după ce a reuşit o viteză de 235 km/h, depăşind cu peste 30 km/h vechiul record de 201 km/h, stabilit de un alt Trabant. Recordul a fost stabilit pe aeroportul Rothenburg din Germania, relatează telegraph.co.uk.

Un Trabant standard atinge cu greu viteza de 100 de kilometri la oră, īn aproximativ 20 de secunde.

Fraţii Maik şi Ronny Urland au īmbunătăţit motorul micuţei maşini pentru a sărbători 20 de ani de la căderea zidului Berlinului. De la oprirea producţiei din 1991, maşinuţa a devenit un adevărat simbol al unităţii Germaniei.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	trabantul_rapid_1.jpg
Views:	460
Size:	72.9 KB
ID:	1686221  
__________________
R.I.P. Opel Vectra B2 2.5 V6 CDX



Audi A2 1.4tdi 75BHP (sold)



Hyundai Tucson 2.0 CRDI 140BHP

cangri is offline   Reply With Quote
Old 07-10-10, 16:50   #2
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

chiar sunt curios ce senzatie ai intr-un trabant la viteza aia. despre motor nu exista ceva detalii?
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 07-10-10, 17:03   #3
Kruger.
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
Kruger.'s Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 929
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Eu nu cred ca acel motor de trabant poate atinge aceasta viteza. In ruptul capului.

Daca l-au schimbat, atunci nu mai e trabant, e altceva.

Asta ca toti care lauda daciile de raliu ale nu stiu cui, care mergeau si faceau si rupeau, cu nu stiu ce motoare prin ele. Pai taci din gura, ca aia era altceva cu forma de dacie, dar nu e dacie.
__________________
BMW e36 coupe 320i
Kruger. is offline   Reply With Quote
Old 07-10-10, 17:09   #4
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Momentan nu am gasit mai multe detalii dar se pare ca motorul este unul de trabant destul de mult modificat.
Deci nu are motor de pe alta masina cum ar sugera uni.
cangri is offline   Reply With Quote
Old 07-10-10, 17:14   #5
Kruger.
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
Kruger.'s Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 929
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Atunci e uimitor.
Kruger. is offline   Reply With Quote
Old 07-10-10, 18:30   #6
ZaNe94

Stage 5
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 725
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by RideTheRiddle View Post
chiar sunt curios ce senzatie ai intr-un trabant la viteza aia. despre motor nu exista ceva detalii?
sau ce senzatie are organu cand te vede pe strada asa )

oricum motoarele sunt prevazute dinc ate stiu sa prinda 125(parca asa citisem) oricum... eu am o curiozitate ... ce au modificat (cred ca mergea cu multe piese de scuter ) ca e 2t)
ZaNe94 is offline   Reply With Quote
Old 07-10-10, 18:37   #7
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by ZaNe94 View Post
sau ce senzatie are organu cand te vede pe strada asa )

oricum motoarele sunt prevazute dinc ate stiu sa prinda 125(parca asa citisem) oricum... eu am o curiozitate ... ce au modificat (cred ca mergea cu multe piese de scuter ) ca e 2t)
Daca Fiat 500 a scos motor in 2 cilindri turbo.
Presupun ca au facut cam acelasi lucru.
Poate au:
-Marit camerele de ardere.
-Pistoane mai mai si mai usoare.
-Modificat cutia de viteze.
-Turbina.
-Filtru aer sport.(Vad pe capota o admisie mare)
-Evacuare sport.
-Suspensie sport.
-Si alte smecherii pt. performanta.
cangri is offline   Reply With Quote
Old 07-10-10, 18:38   #8
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

) cred ca daca te vede cu trabantul cu viteza asta se prapadeste de ras, asta sau se duce la cu radarul la revizie pt ca e stricat.
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 07-10-10, 21:26   #9
MaZaN

Stage 4
 
MaZaN's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 207
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by cangri View Post
Daca Fiat 500 a scos motor in 2 cilindri turbo.
Da, da' e in 4 timpi
MaZaN is offline   Reply With Quote
Old 08-10-10, 00:19   #10
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

din cate stiu eu ... si pe trabant a existat un motor de 1.1 in 4 timpi, preluat de pe vw polo. sau asa ceva.
Spark is offline   Reply With Quote
Old 08-10-10, 09:46   #11
cosmin_cosmin_1

Stage 5
 
cosmin_cosmin_1's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
Default Re: Trabantul inca mai poate.

However, it should be noted that the Trabi did not achieve a speed of 235 km / h own two-stroke power, but he brought it up to modern Honda's 2.2-liter with 270 hp and injection of ISO, who are brothers Urland installed under the hood, and who Among other things, allows you to dosprinta mph in just 3.2 seconds.

sursa
http://www.cesarica.net/en/t39125/is...u-od-235-km-h/

deci..nu e asa mare chestie
cosmin_cosmin_1 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-10, 21:25   #12
nicholas

Stage 4
 
nicholas's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 291
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Cred ca erau alte lucruri mult mai bune de facut decat sa tunezi un nenorocit de trabant si sa incerc sa depasesti recordul. Multi chiar nu au ce face.
nicholas is offline   Reply With Quote
Old 09-10-10, 13:56   #13
Deiel

Stage 4
 
Deiel's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of:
[FORD]
Default Re: Trabantul inca mai poate.

"Rezultatul: atingerea unei viteze maxime de 235 km/h. Lucru posibil datorită tuningului motorului (atenţie, motorul nu a fost īnlocuit, ci doar modificat, rămānānd īn configuraţia cu 2 cilindri), a unui kit exterior pentru obţinerea unui cāt mai bun coeficient aerodinamic şi prin adoptarea unei suspensii sportive şi a unor pneuri de mare performanţă."


Asta am citit eu pe un site din Romania... Deci pe care sa credem? xD
__________________

Ford Fiesta MK6 1.4 TDCi
Deiel is offline   Reply With Quote
Old 09-10-10, 17:49   #14
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by Kruger. View Post
Asta ca toti care lauda daciile de raliu ale nu stiu cui, care mergeau si faceau si rupeau, cu nu stiu ce motoare prin ele. Pai taci din gura, ca aia era altceva cu forma de dacie, dar nu e dacie.
Erau si dacii cu motorul original(din care s-a obtinut maximul) pe vremea aia,in Iasi erau 3
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 00:48   #15
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: Trabantul inca mai poate.

Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1 View Post
However, it should be noted that the Trabi did not achieve a speed of 235 km / h own two-stroke power, but he brought it up to modern Honda's 2.2-liter with 270 hp and injection of ISO, who are brothers Urland installed under the hood, and who Among other things, allows you to dosprinta mph in just 3.2 seconds.

sursa
http://www.cesarica.net/en/t39125/is...u-od-235-km-h/

deci..nu e asa mare chestie
...now that's what I call bad english. wtf?
rdy4ever is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -