Trabantul inca mai poate.
1 Attachment(s)
Un Trabant atinge 235 km/h şi depăşeşte precedentul record de viteză
Un Trabant modificat a reuşit să stabilească un nou record de viteză. El a intrat īn Cartea Recordurilor după ce a reuşit o viteză de 235 km/h, depăşind cu peste 30 km/h vechiul record de 201 km/h, stabilit de un alt Trabant. Recordul a fost stabilit pe aeroportul Rothenburg din Germania, relatează telegraph.co.uk. Un Trabant standard atinge cu greu viteza de 100 de kilometri la oră, īn aproximativ 20 de secunde. Fraţii Maik şi Ronny Urland au īmbunătăţit motorul micuţei maşini pentru a sărbători 20 de ani de la căderea zidului Berlinului. De la oprirea producţiei din 1991, maşinuţa a devenit un adevărat simbol al unităţii Germaniei. |
Re: Trabantul inca mai poate.
chiar sunt curios ce senzatie ai intr-un trabant la viteza aia. despre motor nu exista ceva detalii?
|
Re: Trabantul inca mai poate.
Eu nu cred ca acel motor de trabant poate atinge aceasta viteza. In ruptul capului.
Daca l-au schimbat, atunci nu mai e trabant, e altceva. Asta ca toti care lauda daciile de raliu ale nu stiu cui, care mergeau si faceau si rupeau, cu nu stiu ce motoare prin ele. Pai taci din gura, ca aia era altceva cu forma de dacie, dar nu e dacie. |
Re: Trabantul inca mai poate.
Momentan nu am gasit mai multe detalii dar se pare ca motorul este unul de trabant destul de mult modificat.
Deci nu are motor de pe alta masina cum ar sugera uni. |
Re: Trabantul inca mai poate.
Atunci e uimitor.
|
Re: Trabantul inca mai poate.
Quote:
oricum motoarele sunt prevazute dinc ate stiu sa prinda 125(parca asa citisem) oricum... eu am o curiozitate ... ce au modificat (cred ca mergea cu multe piese de scuter :)) ca e 2t) |
Re: Trabantul inca mai poate.
Quote:
Presupun ca au facut cam acelasi lucru. Poate au: -Marit camerele de ardere. -Pistoane mai mai si mai usoare. -Modificat cutia de viteze. -Turbina. -Filtru aer sport.(Vad pe capota o admisie mare) -Evacuare sport. -Suspensie sport. -Si alte smecherii pt. performanta. |
Re: Trabantul inca mai poate.
:)) cred ca daca te vede cu trabantul cu viteza asta se prapadeste de ras, asta sau se duce la cu radarul la revizie pt ca e stricat.
|
Re: Trabantul inca mai poate.
Quote:
|
Re: Trabantul inca mai poate.
din cate stiu eu ... si pe trabant a existat un motor de 1.1 in 4 timpi, preluat de pe vw polo. sau asa ceva.
|
Re: Trabantul inca mai poate.
However, it should be noted that the Trabi did not achieve a speed of 235 km / h own two-stroke power, but he brought it up to modern Honda's 2.2-liter with 270 hp and injection of ISO, who are brothers Urland installed under the hood, and who Among other things, allows you to dosprinta mph in just 3.2 seconds.
sursa http://www.cesarica.net/en/t39125/is...u-od-235-km-h/ deci..nu e asa mare chestie |
Re: Trabantul inca mai poate.
Cred ca erau alte lucruri mult mai bune de facut decat sa tunezi un nenorocit de trabant si sa incerc sa depasesti recordul. Multi chiar nu au ce face.
|
Re: Trabantul inca mai poate.
"Rezultatul: atingerea unei viteze maxime de 235 km/h. Lucru posibil datorită tuningului motorului (atenţie, motorul nu a fost īnlocuit, ci doar modificat, rămānānd īn configuraţia cu 2 cilindri), a unui kit exterior pentru obţinerea unui cāt mai bun coeficient aerodinamic şi prin adoptarea unei suspensii sportive şi a unor pneuri de mare performanţă."
Asta am citit eu pe un site din Romania... Deci pe care sa credem? xD |
Re: Trabantul inca mai poate.
Quote:
|
Re: Trabantul inca mai poate.
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:41. |
- Copyright 2024 4Tuning