LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte |
30-03-04, 15:28
|
#871
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
|
|
|
30-03-04, 15:36
|
#872
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Dap, o sa vin... la ce ora?
Oricum as vrea sa va mai intreb niste chestii, ce sa mai pun pe masina sa-i mai cresc din putere. KatalinRs4 mi-a zis de un filtru K&N dar din cate am vazut e destul de scumpisor. Tot ce fac la masina fac din banii proprii, ca ai mei nu-mi dau bani sa-mi fac toate mofturile la masina (mai ales ca ei nu sunt de acord cu viteza ).
Vreau sa schimb si toba dar e mai ciudat la mine. Toba finala e foarte in spate si gurile de evacuare din spatele masinii (de sub bara) pleaca tot asa din spate sunt foarte lungi. Cred ca tre sa fac o prelungire ca sa pot sa-mi pun o toba finala sport.
Am fost in H acum doua sapt, ca weekendul trecut mi s-a impuscat un furtun de la racire si mi-a curs tot anitgelul. Sambata am lucrat, am dat furtunul jos cu un prieten si l-am scurtat ca sa pot merge cu masina pana fac comanda la altul sa-l schimb (nu am gasit in magazine la noi, toti mi-au zis ca tre comandat... )
Oricum il astept pe KatalinRs4 in Romania cu chipul de 200 de cai . dak vede msg poate imi zice cam cand vine sa pot sa strang banii pt el
__________________
VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready
|
|
|
30-03-04, 15:40
|
#873
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Akimoto> Super masinuta, s-o stapanesti sanatos!
|
|
|
30-03-04, 15:42
|
#874
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Pai filtru, chip si evacuare sunt primele modificari care se fac la o masina. Daca vrei sa faci evacuare serioasa, strange niste bani si fa-o complet, de la galerii, scos catalizator, tzevi mai groase etc. Nu te sfii sa vii in H, nu conteaza ce masina ai si in ce stare e .
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'
I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
|
|
|
30-03-04, 15:43
|
#875
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
marfa mashina...
ce motor!?...
|
|
|
30-03-04, 15:52
|
#876
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
GSi> Multam frumos, stiam ora dar vroiam sa fiu sigur ca va gasesc
|
|
|
30-03-04, 15:53
|
#877
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
mac gate> Dap am fost si la Prisma.
|
|
|
30-03-04, 15:59
|
#878
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
MC Mate, sorry, iar te-am botezat...
|
|
|
30-03-04, 19:49
|
#879
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Bishop-VR6......vesi ca pe prima pagina a Sitului e prezentare la un Golf cu VR6 dar modificat, poti sa mai iei din lista lui ce modificari sa-ti faci, cu toate ca el a bagat multi bani in masina....
Primul lucru la VR6 e chipul, apoi un cold air intake, cum are Akimoto, nu cumpara numai filtru ca risti sa-l pui sa-ti traga aer cald si n-ai facut nimic, tragel langa far sau undeva mai jos pe langa aripa. Se gasesc gata facute speciale pt masina ta, dar costa cam multisor!
Apoi fa evacuoarea inclusiv galeriile, o sa vezi o diferenta clara
o alta modificare destul de intalnita pe VR^ sunt \"Cams\" - poate traduce careva ca io habar n-am!
|
|
|
30-03-04, 20:12
|
#880
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
\"Cams\" sunt axele cu came
|
|
|
30-03-04, 20:15
|
#881
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
La mine filtru de aer e pus din gabrica langa far, iar aerul il ia de undeva de sub far, pe langa aripa.
Oricum, multam mut de tot. Chiar acuma ma duc sa ma uit la Golfuletz.
|
|
|
30-03-04, 20:21
|
#882
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Exact cum are Golful intrarea de aer, asa o am si eu... in aceasi pozitie, numai ca la mine e filtru normal, in cutie dintr-aia nesimtita.
Modificarile sunt mari de tot, pai numai pistoanele forjate cred ca m-ar rupe la bani ... BTW.... unde o fi bara stabilizatoare pusa, k eu nu o vad in poza?
Sa-mi pun asemenea roti... cred ca in Romania as schimba jantele zilnic
Dupa ce am vazut Golful am ramas placut impresionat... acuma trec la cautarea preturilor la filtru, k poate pe asta mi-l permit :P :P
|
|
|
30-03-04, 20:32
|
#883
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
__________________
|
|
|
30-03-04, 20:36
|
#884
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"B|shOp-VR6\"
Exact cum are Golful intrarea de aer, asa o am si eu... in aceasi pozitie, numai ca la mine e filtru normal, in cutie dintr-aia nesimtita.
Modificarile sunt mari de tot, pai numai pistoanele forjate cred ca m-ar rupe la bani ... BTW.... unde o fi bara stabilizatoare pusa, k eu nu o vad in poza?
Sa-mi pun asemenea roti... cred ca in Romania as schimba jantele zilnic
Dupa ce am vazut Golful am ramas placut impresionat... acuma trec la cautarea preturilor la filtru, k poate pe asta mi-l permit :P :P
|
da, normal, a costat mult ce-a facut el, dar zic asa ca idei
Jantele de pe el sunt pe 17\", nu-i chiar asa de rau, stai sa vezi cand vine CATA cu jantele lui pe 19\" ce-a sa injure pe strazile bucurestiului
|
|
|
30-03-04, 20:37
|
#885
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"GSi\"
\"Cams\" sunt axele cu came
|
mersi GSI
|
|
|
|
|