"1. Un filtru sport cu kit de absorbtie al aerului din afara compartimentului motor iti scade temeratura aerului absorbit cu aproximativ 5 grade. Aerul rece este mai bogat in oxigen ceea ce insemna o ardere mai buna al amestecului aer-benzina . Debitmetrul masoara debitul aerului nu oxigenul din aer. Ceea ce inseamna ca iti va trage acceasi cantitate de aer dar de o calitate mai buna.
2. Un filtru sport are textura materialului mai larga ceea ce insemna o circulatie mai buna a aerului. Asta insemna ca motorul urca mai repede in ture deci o acceleratie mai buna. Nu insemana neaparat cai mai multi ci randament sporit. Diferenta ar fi ca de la un filtru stock imbacsit prin care motorul nu respira bine la altul nou...
3. Un filtru sport CONIC absoarbe aer prin toata suprafata de filtrare. Cel stock trage mai mult din centru. Vei observa asta daca te uiti la un filtru stock vechi si vei observa diferenta de culoare (murdarie).
4. Un filtru sport este reutilizabil pe cand unul stock este "de unica folosinta"...
5 . Un filtru Sport poate iti da cai in plus poate nu. Cel mai probabil nu ( nici nu vad cum ar putea sa-ti dea... ) dar vei avea un plus de performanta la aceeasi cai. E ca si cand nu iti pui un motor mai mare dar reduci greutatea masinii pt performanta sportiva.
6. Din experienta iti spun ca un filtru sport de calitate chiar isi face treaba pt care a fost conceput. In esenta FILTRAREA AERULUI. Cotul debitmetrului nu prezinta urme de praf dupa 2-3 mii de km..."
am citat un coleg de pe alt forum.si eu folosesc pt ca am un consum redus de benzina.pt ca am si con si toba cand incepe sa urle m-ie rusine colegii de trafic asa c-o las mai moale...