09-03-07, 12:40
|
#1
|
No Limits racing team Member
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [No Limits racing team] [VW]
|
Taxa auto
Tariceanu: „Nu renuntam la taxa auto”
In conditiile in care Comisia Europeana nu este de acord cu taxa auto, ca si majoritatea po****tiei romane, autoritatile de la Bucuresti se mentin pe pozitii si declara ca nu vor renunta la taxa de prima inmatriculare.
Premierul Calin Popescu Tariceanu i-a informat joi pe europarlamentarii romani ca Executivul de la Bucuresti nu va renunta la taxa de prima inmatriculare, apreciind ca acest principiu de taxare va avea efecte pozitive, informeaza Mediafax. "E o masura buna si nu se va renunta la ea, si asta nu pentru ca am eu treaba cu masinile", a spus Tariceanu in intalnire, potrivit relatarilor unuia dintre europarlamentarii romani.
Taxa de prima inmatriculare a fost introdusa la inceputul acestui an de catre autoritatile de la Bucuresti, care au afirmat ca vor sa limiteze importul de masini poluante, dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana. Comisia Europeana a criticat insa taxa, considerand ca nivelul ridicat pentru masinile vechi de import reprezinta o discriminare.
Taxa este stabilita in functie de capacitatea cilindrica a masinii, de vechime si de norma de poluare. In cazul masinilor vechi, taxa este mai mare si poate ajunge la peste 8.000 euro pentru autvehiculele cu o capacitate de peste trei litri si clasificate ca non-euro.
"In prezent, discutia cu reprezentantii Comisiei Europene nu este vizavi de nivelul si dreptul Romaniei de a introduce aceasta taxa, ci vizeaza principiile de taxare uniforma. CE doreste ca aceste principii sa fie respectate", a declarat Sebastian Vladescu, ministrul de Finante.
Principala problema invocata de Bruxelles este aceea ca aceasta taxa presupune o discriminare intre masinile deja inmatriculate in tara si autoturismele aduse acum in Romania, in conditiile in care autoturismele la mana a doua, vandute de cetatenii romani, nu sunt in prezent taxate.
sursa: automarket
|
|
|
09-03-07, 12:49
|
#2
|
No Limits racing team Member
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [No Limits racing team] [VW]
|
Re: Taxa auto
"Taxa de prima inmatriculare a fost introdusa la inceputul acestui an de catre autoritatile de la Bucuresti, care au afirmat ca vor sa limiteze importul de masini poluante" .... da si sa mareasca vanzarile la dacia,oare cat au primit astia k sa nu renute la taxa respectiva??ei is bat capu k tara va fi invadat cu autoturisme kre polueaza???cu uzinele kre poluaza orase intregi cum ramane?sau cu tractoarele care corespund normelor euro cat? sau cu gropile de gunoi unde se arunca chimicale sau deseuri anorganice???e o caterink c pute pana le ceruri!parerea mea e k toata treaba asta isi are radacina in franta,deoarece cei d la renault ar avea pierderi esentiale dupa c au investit atat in dacia.
Last edited by juana_man; 09-03-07 at 12:53.
|
|
|
09-03-07, 14:09
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 186
|
Re: Taxa auto
Quote:
Originally Posted by juana_man
"Taxa de prima inmatriculare a fost introdusa la inceputul acestui an de catre autoritatile de la Bucuresti, care au afirmat ca vor sa limiteze importul de masini poluante" .... da si sa mareasca vanzarile la dacia,oare cat au primit astia k sa nu renute la taxa respectiva??ei is bat capu k tara va fi invadat cu autoturisme kre polueaza???cu uzinele kre poluaza orase intregi cum ramane?sau cu tractoarele care corespund normelor euro cat? sau cu gropile de gunoi unde se arunca chimicale sau deseuri anorganice???e o caterink c pute pana le ceruri!parerea mea e k toata treaba asta isi are radacina in franta,deoarece cei d la renault ar avea pierderi esentiale dupa c au investit atat in dacia.
|
are are legaturi cu frantza,sa nu uitam ca Tariceanu importa citroenu,sau nu stiu io bine?
|
|
|
09-03-07, 14:39
|
#4
|
No Limits racing team Member
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [No Limits racing team] [VW]
|
Re: Taxa auto
Quote:
Originally Posted by k&aTng
are are legaturi cu frantza,sa nu uitam ca Tariceanu importa citroenu,sau nu stiu io bine?
|
asa e,din pakte
|
|
|
09-03-07, 15:11
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 301
Member of: [Fiat]
|
Re: Taxa auto
sa nu uitam de autobuze de transport si rabele romanesti care inoreaza afara cand sunt pe drum...mama lor cu taxe cu tot
|
|
|
09-03-07, 20:48
|
#6
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Taxa auto
Normal ca ar avea Citroenu' de pierdut daca s-ar scoate taxa si sa nu imi zica mie ca un peugeot 206 sau un opel astra sau care o fii de prin 97' 98' polueaza mai mult ca o Raba sau un tractor de 20 de ani sau ceva dacii care au iesit de pe banda in 79'-80'. N-am nimic cu acei ce circula cu masini asa vechi, normal ca nu isi permit oamenii sa isi i-a masini noi, nici macar pe rate la ce salarii de kcat sant in Romania. Este bataie de joc ce se intampla. Defapt cred ca pe astia ii doare in cot de poluare dar vor sa bage bani in buzunar pana mai pot, pana la urma UE tot o sa declare legea ilegala si o sa patim ca si Ungaria si Polonia. Nu zic ca Loganu nu e masina buna(o sa vedem in timp cat or tine), dar sa nu impuna lumii sa cumpere Logan ptr ca exista gusturi si gusturi, la multi nu le place dar le i-au ptr ca nu au ce face si decat sa dea vreo 4000 de E sa inmatriculeze un SW de dincolo, mai bine i-a logan si macar e noua. Nu mi se pare corect de loc, obliga omu sa isi i-a masina noua pe credit cu ipoteca pe casa sau cine stie pe ce, ptr ca, cash in Romania ma indoiesc ca sant multi care i-au, in loc sa il lase sa isi i-a o masina de 2000-3000 E de dincolo, bani care cu chiu cu vai, hai ca ii mai aduni, pe cand un logan e 7000-8000E
|
|
|
09-03-07, 23:50
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 359
Member of: [No Limits racing team]
|
Re: Taxa auto
in primul rind taxa asta timpita a fost introdusa ca o masura sociala, adica daca s-ar facilita importurile de second-hand atunci nu ar mai cumpara nimeni logan deci muncitorii de la dacia=someri=greve, miscari sindicale=salarii compensatorii URIASE platite de stat
in al doilea rind e interesul importatorilor de marci care ar fi si ei afectati chiar foarte mult si care presupun ca au pus mina de la mina si au cotizat la un coleg de-al lor de breasla, nu spun cum il cheama si ce masini importa, dar va spun ca a intrat cu motocicleta intr-un satmarean de-al nostru si apoi s-a operat in franta...
|
|
|
12-03-07, 12:19
|
#9
|
No Limits racing team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,286
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [No Limits racing team]
|
Re: Taxa auto
da-o incolo de treaba,mi-au iesit niste preturi de stau in cap....
|
|
|
12-03-07, 13:35
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
|
Re: Taxa auto
Quote:
Originally Posted by raul_rebelul2005
da-o incolo de treaba,mi-au iesit niste preturi de stau in cap....
|
De asta am zis ca va dau de lucru... sau mai bine bataie de cap
|
|
|
13-03-07, 11:58
|
#11
|
No Limits racing team Member
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [No Limits racing team] [VW]
|
Re: Taxa auto
nu stiu cum ati auzit voi sau cum e dar e ink o treaba ciudata cu toate astea,la prima inmatriculare nu se plateste TVA-ul dar in momentul in kre iti vinzi masina....tre sal platesti.este asaceva?
|
|
|
15-03-07, 12:24
|
#12
|
Stock
Join Date: Mar 2007
Posts: 9
|
structurile mafiote din romania fac legile in favoarea lor
cea mai mare structura mafiota din romania care sa consolidat inclusiv la nivel guvernamental si prezidential este cea a importatorilor si producatorilor de autoturisme.legile in domeniu sunt facute de ei,cei desemnati sa le faca numai le pun in aplicare si asta fara nici o dezbatere sau intarziere.nu exista nici o indoiala ca aceasta este o structura si functioneaza dupa reguli mafiote din moment ce nici unu din guvernantii desemnati de noi nu are curajul macar sa discute despre aceste subiecte dar mai sa ia masuri.primele legi care le favoriza afacerile au fost autoturisme pana in 8 ani,apoi cele cu euro 2,3,4 ca in final sa apara cea cu taxa de prima inmatriculare.primele legi au fost elaborate chiar de actualul presedinte pe cand era ministrul transporturilor iar ultima lege de guvernul actual in care priministrul este desemnat de aceasta structura mafiota presdinte de onoare,dumnealui fiind si cel care nici nu vrea sa auda de vreo modificare a acestei taxe dar mai de anularea ei.acesta este modul clasic de functionare al structurilor mafiote prin infiltrarea in cele mai inalte structuri pentu a controla in totalitate zonele de interese.daca romania va trebui sa plateasca pentru astfel de greseli vom plati tot noi contribuabili de rand,presedintele si prim ministru sunt interesati de binele lor nu al nostru ca dovada si scandalurile din ultima vreme cauzate tot de sferele de interese.in incheiere vreu sa spu ca totusi ori ce rau e in spre bine,pe aceste legi are si tara noastra un loc in topul miliardarilor,cine nu si-ar dori sa-i mearaga asa usor in afaceri!
|
|
|
15-03-07, 12:27
|
#13
|
No Limits racing team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,286
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [No Limits racing team]
|
Re: Taxa auto
hmmm...interesant ce ai zis....
|
|
|
15-03-07, 12:55
|
#14
|
Stage 4
Join Date: Oct 2006
Posts: 194
|
Re: Taxa auto
Daca tot s-a introdus aceata taxa de "prima inmatriculare" pentru a limita accesul pe piata romaneasca a autovehiculelor poluante,
am si eu o intrebare CIUDATA!!!!!!
De ce nu se plateste aceasta taxa si la masinile cu o greutate totala mai mare de 3.5 tone????
E SIMPLU,CITROEN NU ARE MASINI MAI MARI DE 3.5TONE.
Nu imi poate explica nimeni ca camion din 1970 polueaza mai putin decat un BMW din 1998.
|
|
|
15-03-07, 13:27
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
|
Re: structurile mafiote din romania fac legile in favoarea lor
Quote:
Originally Posted by anda4
cea mai mare structura mafiota din romania care sa consolidat inclusiv la nivel guvernamental si prezidential este cea a importatorilor si producatorilor de autoturisme.legile in domeniu sunt facute de ei,cei desemnati sa le faca numai le pun in aplicare si asta fara nici o dezbatere sau intarziere.nu exista nici o indoiala ca aceasta este o structura si functioneaza dupa reguli mafiote din moment ce nici unu din guvernantii desemnati de noi nu are curajul macar sa discute despre aceste subiecte dar mai sa ia masuri.primele legi care le favoriza afacerile au fost autoturisme pana in 8 ani,apoi cele cu euro 2,3,4 ca in final sa apara cea cu taxa de prima inmatriculare.primele legi au fost elaborate chiar de actualul presedinte pe cand era ministrul transporturilor iar ultima lege de guvernul actual in care priministrul este desemnat de aceasta structura mafiota presdinte de onoare,dumnealui fiind si cel care nici nu vrea sa auda de vreo modificare a acestei taxe dar mai de anularea ei.acesta este modul clasic de functionare al structurilor mafiote prin infiltrarea in cele mai inalte structuri pentu a controla in totalitate zonele de interese.daca romania va trebui sa plateasca pentru astfel de greseli vom plati tot noi contribuabili de rand,presedintele si prim ministru sunt interesati de binele lor nu al nostru ca dovada si scandalurile din ultima vreme cauzate tot de sferele de interese.in incheiere vreu sa spu ca totusi ori ce rau e in spre bine,pe aceste legi are si tara noastra un loc in topul miliardarilor,cine nu si-ar dori sa-i mearaga asa usor in afaceri!
|
bine zis, anda4, bine zis..... dar vezi tu, noi nu putem face altceva decat sa ne interesam si in cel mai bun caz sa si aflam adevarul, dar intr-un final nu ne ramane decat sa ne conformam
|
|
|
|
|