Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 27-08-08, 16:34   #151
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
Catalizatorul se inlocuieste cu o teava cu acelasi diametru ca si tevile in care se imbina, ceea ce era putin evident dealtfel

~Nautilus
De altfel spune si baiatul ceva interesant, la care multi nu ganditi.
Asta fiind factorul de restrictionare a catalozatorului in evacuare, ceea ce influentaza electronica si motorul, la multe masini daca scoti catalizatorul, sau refaci evacuarea scazi cuplul la turatii mici si nu castigi nimic sus...deci faci mai mult rau decat bine (eventual scade consumul...daca ai noroc).

Restructionarea se poate face cu o portiune mai ingusta (aria cam jumate decat a tevei) sau ceva ce impiedica drumul gazelor, sau o teava foarte mare in diametru..., cu cat trebue...e greu de definit mai ales nu prin net.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 17:31   #152
yew_man

Stock
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

salut dar un filtru de aer ?
yew_man is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 00:41   #153
sars

Stage 1
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 19
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

imi cer scuze ca intervin dar uni de aici ar fii in stare sasi dea jos tot esapamentul pt zgomot si puterea care o viseaza. Fratilor la o evacoare sport se castiga max 5%. Ce puteri visati voi cu evacorile se pot obtine la motoarele in 2 timpi dar nu este cazul nostru(motoarele in 2 timpi folosesc la motociclete)
sars is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 11:58   #154
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

Si astea pe 4 "roate" sunt in mai putini timpi? Sau mai bine sa intreb altfel... la ce te referi cu "timpi"?
Maxim 5%? La orice motor, la orice fel de evacuare?

Si ca sa fiu ontopic: la motor euro 4, prin disparitia unui catalizator, ramanand doar unu (metalic) si aparitia unei evacuari sport complete, am reusit sa aprind becul de check-engine. Asta din cauza debitului mai mare de gaze si probabil si a temperaturii mai mari la sonda lambda. Mentionez ca citeste eronat cea de-a doua sonda, cea pozitionata inainte de toba intermediara.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 12:04   #155
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Si astea pe 4 "roate" sunt in mai putini timpi? Sau mai bine sa intreb altfel... la ce te referi cu "timpi"?
Maxim 5%? La orice motor, la orice fel de evacuare?

Si ca sa fiu ontopic: la motor euro 4, prin disparitia unui catalizator, ramanand doar unu (metalic) si aparitia unei evacuari sport complete, am reusit sa aprind becul de check-engine. Asta din cauza debitului mai mare de gaze si probabil si a temperaturii mai mari la sonda lambda. Mentionez ca citeste eronat cea de-a doua sonda, cea pozitionata inainte de toba intermediara.
Fapul ca se simte mai puterni cu inseamna ca este.

Daca esti atat de incult incat nu sti ce inseamnca motor in 2 timpi era mai bine sa taci...
Daca ai sti cateceva despre motoarele ai stia ca la cele de 2 timpi evacuarea este foarte importanta, acolo poate insemna +/- 50% din putere.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 12:15   #156
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

La mine te-ai referit Hexer? Am gresit cu ceva?
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 12:17   #157
Alfa_band

Stage 5
 
Alfa_band's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,113
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

La ce te referi cu timpi =))))))))))))) doamne si esti pe un forum auto.Mi-ar fi rusine in locul tau.Pune burta pe carte ca e de rau.Mai zic unii ca 90% din persoanele care posteaza pe forum sunt pe dinafara cu "mancarea" asta.
Alfa_band is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 12:23   #158
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

Se pare ca nu stiti sa cititi printre randuri... era o intrebare retorica, "la misto", sau cum vrei tu sa ii zici... Ma abtin sa mai zic ceva, ca cine stie ce intelegeti.
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 13:49   #159
Crisskro

Stage 5
 
Crisskro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

Toba mea originala era destul de restrictiva. In sensul ca pe o parte intra teava, si iesirea la 2 cm de intrare. Cum o fi inauntru, asta nu stiu.
Am dat-o jos si am inlocuit-o cu una sport.

Cu amortizor: Masina se simte mai vioaie, urca mai usor in ture dupa 4000 rpm pan ala 6000 rpm. Pana la 3600 rpm, nu prea se aude, ceea ce imi convine.

Fara amortizor: am incercat doar de 3 ori, zgomotul este infernal. Dupa 30 de minute de mers te doare capul. Pe langa faptul ca nu mai auzi nimic. De la 3000 la 4000 rpm, urca mai usor in ture, dar la fel ca si cu amortizor. Peste 4000 rpm se schimba povestea, urca foarte repede in ture si urla de tampesti.

Precizez ca este euro 4, si nu am toba intermediara din fabrica. Doar finala. Nu cred ca mi-a dat ceva cai in plus, dar per total, masinuta se simte mai bine la turatie mai mare, si la fel la turatie normala (2000-3500).
__________________



Dezmembrez Civic EP1
https://forum.4tuning.ro/477-anunturi...-ep1-1-4i.html
Crisskro is offline   Reply With Quote
Old 16-11-08, 18:28   #160
sars

Stage 1
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 19
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Se pare ca nu stiti sa cititi printre randuri... era o intrebare retorica, "la misto", sau cum vrei tu sa ii zici... Ma abtin sa mai zic ceva, ca cine stie ce intelegeti.
fratica ai ziso tu la misto dar cam teai facut de ras dak vrei raspunsuri sincere nu mai intreba la misto ca poate o sa tea ia unu la misto...
sars is offline   Reply With Quote
Old 16-11-08, 18:52   #161
spgbuc
Renault Driver

Stage 5
 
spgbuc's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 571
Member of:
[RENAULT]
[Echipa de sprijin]
Question Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

La un motor 1.5 diesel merita schimbat traseul evacuarii (cat back) sau doar finala? pt un sunet unpic mai sportiv
spgbuc is offline   Reply With Quote
Old 19-11-08, 15:01   #162
wallybanderas

Stage 1
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 15
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

salut scuze k postez aicea ..da am o intrebare unde se afla filtru d polen si cel d aer la golf 4????????? plz plz
wallybanderas is offline   Reply With Quote
Old 19-11-08, 15:32   #163
Crisskro

Stage 5
 
Crisskro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

Ce treaba are ce intrebi tu cu tobele nu stiu...
Crisskro is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 15:21   #164
andrey_20052002

Stage 4
 
andrey_20052002's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 239
Member of:
[2 Roti]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Fapul ca se simte mai puterni cu inseamna ca este.

Daca esti atat de incult incat nu sti ce inseamnca motor in 2 timpi era mai bine sa taci...
Daca ai sti cateceva despre motoarele ai stia ca la cele de 2 timpi evacuarea este foarte importanta, acolo poate insemna +/- 50% din putere.
asa este ai dreptate ,functionare unui motor are 4 parti,timpi(nu prea stiu sa exprim corect )acesti timpi sunt:Admisia,Compresia,Arderea si Evacuarea ,la motoarele in 2 timpi Admisia si compresia se realizeaza in acelasi timp iar arderea si evacuarea in acelasi timp ,de aceea este importanta toba la un motor in 2 timpi deoarece in funcatie de presiunea din toba motorul dezvolta mai multa putere/cuplu de exemplu scuterul meu atinge 80km/h cand nu are toba mai mult de 30km/h nu se duce

Ps sper ca ati inteles ce am vrut sa explic ca nu prea am talent de scriitor

Last edited by andrey_20052002; 25-11-08 at 18:25.
andrey_20052002 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 15:26   #165
Crisskro

Stage 5
 
Crisskro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?

Si la cele in 3 cilindri cum este?
Crisskro is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -