Salut. Am citit thread-ul asta de la inceput si dupa multa durere de cap de citit balarii
am gasit si cateva posturi destul de utile.
Ma intereseaza sa inlocuiesc catalizatorul cu teava de inox, deoarece masina are aprox 190k si am impresia ( din diferite motive, nu le enumar acum ) ca nu ar fi in stare perfecta. Iar unul nou costa ... enorm.
Ce ma intereseaza e cum pot calcula volumul lui, pentru a alege dimensiune corecta de teava. Adica volumul stiu cum sa-l gasesc, dar mai e vb si de permisivitatea lui, ca e un "filtru" la urma urmei, si restrictioneaza intr-o anumita proportie. Iar eu voiam sa stiu cat % sa consider aceasta "gatuire".
Aveti vreo idee ? Sau exista niste tabele de perimisivitate al flow-ului in functie de masina ? Merci.
LE: Uitasem, masina e benzinara de 2000cmc, din 96, cu 1 sg sonda lambda inainte de catalizator.