Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 14-12-03, 19:53   #31
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default Re: CP

Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
Quote:
Originally Posted by \"gaby\"
Quote:
Originally Posted by \"Bebeu\"
Cateva propuneri :

1. Schimba axu cu came
2. Schimba filtru de aer.
3. Mareste galeriile de admisie si evacuare
4. Evacuare tip manusha.
5. Esapament sport.
6. Piggy bags
7. Chip Tunning
8. Turbo
9. Ai injectie si vrei sa castigi IEFTIN 10-15CP lasa un mesaj aici si iti dau o idee

Trimite-mi si mie te rog un e-mail la adresa alexxx_gabi2003@yahoo.com. Ce trebuie sa-i fac la cielo automat sa fuga? Fara bani prea multi bineinteles.
automat...?? pai in cazul asta, primul lucru e sa faci un transplant de transmisie LOL, stiu cum e sa pierzi la demaraj enorm din cauza cutiei auto....
De cutie stiu si eu ca trebuie schimbata. M-ar costa in jur de 15 milioane maxim sa o schimb.Eu vreau cu cutia asta sa fuga. .
Inca o intrebare.Pot sa fac un opel astra 1.7 TD cu cielo al meu?
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 12-02-04, 13:29   #32
zonkkk

Stage 1
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 13
Default Sistem de esapament

Am o Honda Civic Hatchback 1,3 16 Valve din '88. Vreau sa-i schimb sistemul de evacuare complet din motor pana in spate.

Aveti idee cine face asa ceva si la ce pret? (Eventual totul din Inox) (Eu sunt din Timisoara)

Vreau doar sa-i duc masina si s-o iau facuta.
zonkkk is offline   Reply With Quote
Old 14-02-04, 01:34   #33
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Sunt evacuari complete Borla pe la majoritatea magazinelor mai serioase cu piese auto. Daca nu, poti da comanda pentru masina ta, si iti fac din inox.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 28-02-04, 16:41   #34
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

ce modificari tre sa-i fac la o dacie 1300 sa ajung pe la 100-130cp o sa am probleme cu \"gaborii\" ce acte imi trebuie
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 28-02-04, 17:20   #35
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Pai ar cam trebui sa-i pui un Turbo ca s-o duci la 120...

Altfel, imposibil !!!

Si sa nu te astepti sa duca motorul mai mult de un an, ca nu e facut pentru mai mult de 80-90 cp...

Cred...
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 28-02-04, 17:44   #36
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Poti s-o faci si normal aspirat la 120CP, da' nu mai e \"daily driver\" ... te tine setul motor cateva sute de km si iti trage de la 3000-4000rpm in sus.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 28-02-04, 17:49   #37
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

GSI, cum faci motorul sa creasca puterea ???

Da-mi detalii te rog, poate ma inspir si eu...

Multumesc.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 29-02-04, 19:03   #38
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Sunt sigur ca modificarile sunt si pe la categoria de articole ... carburatoare \"bune\"(cu difuzoare mari) pe fiecare piston, supape mai mari, arcuri de supape tari, axa cu came de turatie mare, alezare, chiulasa comprimata, pistoane usurate si mai rezistente, volanta usurata, aprindere electronica care sa tina turatii mari, etc. Exista destule Dacii de raliu duse pe la 100-130CP, cu siguranta se poate, insa fiabilitatea e cea mai mare problema.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 01-03-04, 12:33   #39
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

uite un om care gandeste cum imi place mie,adica GSi!
o dacie poate fi dusa la 120-130 cai fara turbo,dar asa cum a zis el e o mare problema de fiabilitate...si mai e si consumul...il poti face aspirat,dar vei pastra din motorul original numai blocul motor,caci restul trebuie schimbat....e de munca si trebuie si bani...pe langa ce zis GSi acolo,mai sunt o gramada \"trucuri\" care pot fi folosite si adunate toate se ajunge pe la 120 cai...daca are cineva dacia pe carburatie si are si banii sa o modifice(ma refer la banii de piese),dar pe motorul ei,nu schimbare de motor,ii stau la dispozitie cu cea mai mare placere...
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 03-03-04, 13:22   #40
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

dar sa pun un motor de reno 5gtt am auzit ca se potriveste
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 03-03-04, 15:44   #41
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Da se potriveste, dar nu stiu cat de usor gasesti un asa motor. Era in Brasov parca o Dacie din 79' cu motor de R5GT de 120CP, COX-ul ...
GSi is offline   Reply With Quote
Old 05-03-04, 14:55   #42
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

chiar se gaseste greu asa motor.am cautat in buc de am innebunit si nu avea nici dracu...dar poate ai tu mai mult noroc...bafta...
TNos is offline   Reply With Quote
Old 05-03-04, 17:33   #43
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Uite chiar azi m-am intalnit cu un baiat la ala care mi-a facut spoilerul ... gasise un motor de Renault 1.7 Turbo Alpine (135CP), si-l montase pe un Renault 18. Am uitat sa-l intreb de unde luase motorul, oricum intrase binisor in el (el zicea de vreo 180CP) - chiulasa, axa cu came de 280grade , turbo schimbat etc. Poate mai dau de el pe acolo, sa-l mai intreb detalii.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 09-03-04, 18:15   #44
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

pai eu cam ca,COX-u vreau sa-mi prepar o dacie as vrea sa va intreb alt motor de reno 5 ar fi rentabil eu vreau si putere si fiabilitate in acelasi timp o \"daily drive\"
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 09-03-04, 19:30   #45
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

normal ca e rentabil,pt ca ai mai multa putere pe dacia ta si nici nu scade fiabilitatea motorului pt ca nu are de ce sa scada...dar vezi sa nu iei unul obosit rau...
TNos is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -