deci... cea mai ieftina cale sa castigi 46hp la un e30 .... schimbi motorul... aveam 320i 125hp si cu 400$ a ajuns 325i motronic 171hp ... deci mult mai bine decat orice chip si filtru si alte vrajeli
deci... cea mai ieftina cale sa castigi 46hp la un e30 .... schimbi motorul... aveam 320i 125hp si cu 400$ a ajuns 325i motronic 171hp ... deci mult mai bine decat orice chip si filtru si alte vrajeli
misto de tine ca ai gasit asa motor ieftin.....la 400 a fost motorul cu transmisie si ECU?
instalarea ai facuto tu?
1. Schimba axu cu came
2. Schimba filtru de aer.
3. Mareste galeriile de admisie si evacuare
4. Evacuare tip manusha.
5. Esapament sport.
6. Piggy bags
7. Chip Tunning
8. Turbo
9. Ai injectie si vrei sa castigi IEFTIN 10-15CP lasa un mesaj aici si iti dau o idee
Trimite-mi si mie te rog un e-mail la adresa alexxx_gabi2003@yahoo.com. Ce trebuie sa-i fac la cielo automat sa fuga? Fara bani prea multi bineinteles.
1. Schimba axu cu came
2. Schimba filtru de aer.
3. Mareste galeriile de admisie si evacuare
4. Evacuare tip manusha.
5. Esapament sport.
6. Piggy bags
7. Chip Tunning
8. Turbo
9. Ai injectie si vrei sa castigi IEFTIN 10-15CP lasa un mesaj aici si iti dau o idee
Trimite-mi si mie te rog un e-mail la adresa alexxx_gabi2003@yahoo.com. Ce trebuie sa-i fac la cielo automat sa fuga? Fara bani prea multi bineinteles.
automat...?? pai in cazul asta, primul lucru e sa faci un transplant de transmisie LOL, stiu cum e sa pierzi la demaraj enorm din cauza cutiei auto....
salutare tunisti!
pt o dacie '95 1400 5tr 43km ce se poate face pt a castiga catziva caluti in plus (si cat mai ieftin)
pun acest post pt ca in 2-3 luni fac motoru (set, absolut tot schimb inclusiv vibrochenu' sau cel putin o sa-l rectific - masina a fost calcata rau!) si daca tot o desfac de tot, sa fac si cateva modificari (doar motor nu si exterior)
dc ma ajuta cineva multumiri x 100 !!
aaa inca ceva am vazut multe dacii cu motor de golf II diesel
se poate pune si motor pe benzina? daca da stie cineva cat ar costa unu cat de cat bunicel? (ma gandesc ca varianta asta ar fi mai eficienta pt putere si mai fiabila)
Kadett GSi 87', motor 20NE (2000cm3, 115CP, 8V). Am deja evacuarea modificata (scos catalizator, toba finala goala) si filtru de aer BMC TW70-140 (conic). Ce se mai poate face?