Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-08, 00:56   #16
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Radiator ulei - scop si utilitate

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
OK, romaneste atunci ca ungureste nu stiu

1. Dry-sump se foloseste pentru a construi un motor mai compact, care poate fi montat mai jos in sasiu, cu centru de greutate coborat, cu masa distribuita mai echilibrat fiindca rezervorul de ulei cantarind 10-20kg plin se poate monta oriunde in compartimentul motor

2. Un alt avantaj al unui sistem dry-sump este acela de a nu face "valuri" in ulei la acceleratii, franari si viraje

3. Daca elimini baia de ulei si construiesti un circuit dry-sump la un motor care nu a fost proiectat pentru asa ceva, singurul castig este acela de a scapa de "valuri", asigurand un debit constant de ulei. Motorul sta in sasiu in pozitia originala, rezervorul il asezi cum se nimereste si cum ai loc, distributia maselor nu e cu nimic mai buna, ai facut un efort inutil


~Nautilus

PS radiatorul de ulei se poate demonta si curata in interior cu gaz lampant, dar dureaza

Tu ai scris mai inainte ca blocul nu e facut pentru asa ceva, deci blocul motor...
Ce ai scris tu aici e frumos si adevarat, dar nici nu am contrazis vreodata... Eu am adus in discutie acest sistem, presupun ca stiu despre ce vorbeam, nu trebue explicat iarasi...

In fine, probabil problema cu radiatorul ala e ca e infundat, altfel dupa o ora de forja trebue sa fie cald, foarte cald indiferent de termostat, cu o singura exceptie, daca acel motor nu are nevoe de asa ceva...deci nu are tendinta de supraincalzire. Care era maxima temperatura a apei?
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 27-02-08, 20:02   #17
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Radiator ulei - scop si utilitate

Posibil sa fie de vina si termostatul din modina ?
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 12:02   #18
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: Radiator ulei - scop si utilitate

Cred ca vreo 85, repet, masina mergea pe loc, nu in mers, ca nu am numere momentan. Il voi scoate si-l voi curata. Si tevile care vin din motor spre el ca poate acolo o fi problema.

Luciane, ce zici acolo ca nu inteleg? Unde, ce, cum, cand termostat? Zi sa stiu dupa ce ma uit
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 14:45   #19
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Radiator ulei - scop si utilitate

Quote:
Originally Posted by Hondarul View Post
Cred ca vreo 85, repet, masina mergea pe loc, nu in mers, ca nu am numere momentan. Il voi scoate si-l voi curata. Si tevile care vin din motor spre el ca poate acolo o fi problema.

Luciane, ce zici acolo ca nu inteleg? Unde, ce, cum, cand termostat? Zi sa stiu dupa ce ma uit
In loc poate ca nici nu poti sa incalzesti cum trebue motorul... daca nu a incalzit totusi radiatorul 2 varinate ai, cau ma fost spus, ori vreun termostat ce e undeva intre radiatorul respectiv si motor (in general la iesirea din motor a uleiului spre radiator), ori e infundat. Daca e infundat eu iti spun sa schimvi teavele de legatura, nu merita sa te chinui cu ele, probabil si cauciucul e mancat...
Hexer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -