Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 08-11-04, 06:49   #31
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

nu mege la orice masina
poate chestia asta facuta cu niste prize in capota, la mine de exempu sunt contraripile
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 08-11-04, 12:13   #32
zzero

Stage 3
 
zzero's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 135
Member of:
[Mitsubishi]
Default

Nea Florine, te asigur eu ca un burlan din ala de aluminiu e perfect daca il adaptezi cum trebuie.Este de diferite dimensiuni si il poti lungi, micsora, cat iti trebuie.Ca oricum nu se vede.Este intre aripa si compartimentul motor.Pe dinauntru.Si ma rog de ce ar fi bun doar pt admisie si nu si pt evacuare?Ca doar nu ies flacari pe acolo.Gandeste inainte sa scrii ceva.Eu nu m-am luat de masina ta.Asta in cazul in care ai una.
Ce tai si ce croiesti tu mai baiatule?
zzero is offline   Reply With Quote
Old 09-11-04, 00:59   #33
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

FXN tocmai pt ca sunt si contraaripile, ca la majoritatea masinilor, ii spuneam si lui zzero ca trebuie croit mult si lucrat cum trebuie pt ca nu e doar aripa externa si nici nu e aspectuos sa pui un burlan si gata. Stiu cum este burlanul de al, am si eu dar este rotund si aerul nu intra chiar asa cum vrem noi, plus ca nu ai spatiu sa tai cu un diametru de cel putin 10 cm dk vrei sa iasa ceva aer, si de aia o priza mai inalta si ingusta e de preferat, care ocupa un loc mic, mai usor de construit si elimina o cantitate mai mare de aer.
Inca ceva, aici s-au cerut idei, nu neaparat incercate, fiecare isi da cu parerea, cu cunoscutul, si nu tin neaparat ca ideea mea sa fie cea valabila, dar vreau macar sa fie inteleasa. Gandeste-te putin zzero ca un burlan cum am zis ca sa elimine un volum mare de aer are nevoie de vre-o 10 cm in diametru si care, la randul lui ocupa si el un spatiu mare (10cm diametru) in interior la motor, dar aerul nu intra cum vrei tu chiar in acei 10cm situati mai sus sau mai jos de nivelul aripii pe cand eu propun o fanta de sa zicem 15-20cm inaltime pe vre-o 5-8cm latime pe unde sunt sigur ca iese mai mult aer decat prin burlan si are nevoie de mai putin loc liber sub capota. Si o gaura asa ingusta si inalta chiar arata bine ascunsa de o masca de fibra cum ai zis tu decat de o gaura rotunda de burlan, nu? Gandeste-te numai la Viper, CorvetteC5, Trans Am 79-81 si iti dai seama ce bine arata aerisirile.
Cine incearca sau are poze ar fi bine sa le posteze, nu strica nici cea mai simpla varianta executata dar sa fie si functionala, nu doar estetica.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	gtsr.jpg
Views:	196
Size:	48.9 KB
ID:	12257   Click image for larger version

Name:	c5_161.jpg
Views:	409
Size:	26.2 KB
ID:	12258  
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 27-06-05, 01:55   #34
Bandit

Stage 3
 
Bandit's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 81
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

nu cred ca la masinile pe care le avem noi e nevoie de o asa mare gaura si cred ca in mers pe masura ce creste viteza , curentul extern de aer antreneaza o mare parte din aerul cald al motorului ce poate fi scos si pe o priza mai mica. oricum ideea e super interesanta si as vrea sa vad o masina romaneasca avand asa ceva vreodata . Cred ca e deajuns ca gura canalului intern (de la motor) sa aiba un diametru mai mare, iar cel ce iese un pic mai mic daca nu este spatiu, caci oricum curentul de aer antreneaza aerul cald. Parerea mea!
__________________
Sunt satul sa aud :" Super masina, am luat cu a 2-a 120"
Bandit is offline   Reply With Quote
Old 11-07-05, 17:46   #35
B-14-BYE

Stage 5
 
B-14-BYE's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 3,552
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

eu am tipul asta de priza de aer.. si tre sa vad cum fac.. ce fac sa nu ploua pe motor sudez o tabla dedesubt.. si cu niste tuburi sa se scurga apa.. in caz ca ploua..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dsc00019_718.jpg
Views:	223
Size:	64.2 KB
ID:	33585  
__________________
ANONYMOUS MOTORSPORT
B-14-BYE is offline   Reply With Quote
Old 11-07-05, 23:53   #36
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

daca vrei mai mult aer rece si nu vrei sa ai o priza pe capota, exista niste distantiere care se pun intre capota si caroserie astfel incat sa raman un spatiu in partea dinspre parbriz (spatiu intre capota si caroserie) pentru a permite aerului din compartimentul motor sa iasa mai usor (aerul rece ajunge in compartimentul motor prin botul masinii)

PS: nu ma adresam nimanui in mod special
200SX is offline   Reply With Quote
Old 13-07-05, 00:48   #37
[T3m]b3||
Midnight Racers Member

Stage 5
 
[T3m]b3||'s Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,570
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
[2 Roti]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"doarr4u17\"
eu am tipul asta de priza de aer.. si tre sa vad cum fac.. ce fac sa nu ploua pe motor sudez o tabla dedesubt.. si cu niste tuburi sa se scurga apa.. in caz ca ploua..
Stai cu un placaj la tine...tragi pe dreapta si o astupi repede kand ploua !
[T3m]b3|| is offline   Reply With Quote
Old 20-07-05, 01:33   #38
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

sau mai simplu racirea aerului ?
Montarea unui ventilator electric aditional sau inca a unui radiator apoi sa vina ventilatoare electrice 2-3-4 sau unu imens
eu asa am vazut ca au masinile mai serioase 2 radiatoare , 2 ventilatoare electrice + unu actionat pe curele
si admisia se face exact din spatele radiatoarelor nu cred ca acolo mai are treaba cu ce temperatura este in partea de sus a motorului (tubulatura de admisie fiind fixata cam pe centru radiatorului deci undeva in partea de jos a masinii) + tubulatura facuta din CAUCIUC?! sau ceva PLastic sau material termoizolant destul de gros si sa nu fie lunga (filtru de aer fiind la ceva distanta in partea dreapta a masinii ) degeaba incerci sa duci filtru de aer mai aproape de unde trage aer masina ca se icalzeste filtru si tot acolo ajungi
SI ideea aia cu filtru conic e interesanta montat sub bara sau cat mai jos ... dar locuim in romania si oricum un filtru sport profesional nu arata in nici un caz conic ala baga tone de praf si apa in motor --- si apa+ benzina + ulei ars numai cai putere nu da ci numai un amestec alb vascos care se solidifica cand se raceste motoru ))
Inca ceva nu e neaparat sa iei balta ca sa intre apa prin acel filtru de aer si un aer UMED sau CEATA e de ajuns sa iti intre o anumita cantitate de apa in motor care se va amesteca in timp cu uleiul .. si oare ce rezulta ? ---- DURALUBE apoi segmentare
Bafta si numai bine era o parere personala din ce-am mai vazut cand am deschis capotele altora
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 20-07-05, 01:37   #39
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

P.S. uitai ... ce voiam sa spun e interesanta rau chestia asta sa duci aeru cald de sub capota spre aripi si sa-l dai afara pe acolo ...
Calculatoarele se racesc prin circulatia aerului daka ai o circulatie cat de cat il racesti cu 10-20 grade (temperatura in carcasa) ori asta e enorm pentru un calculator ... principiu ar fi cam acelasi .. capota nu e sufocata si aeru circula ... deci sa se raceasca aeru cu vreo 30-60 grade ?!
AR fi o TREABA
Sau mai simplu demontarea scutului si aeru o sa circule prin partea de jos a masinii? s-or fi gandit constructorii de masini la asta si de aia nu ermetic spatiu ala de sub capota ?!
masinile sport de ce nu au scut ?
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 20-07-05, 09:49   #40
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

cred ca admisia din mijlocul radiatorului ce ai vazuit-o tu o fi ceva intercooler adika acolo circula apa calda si ventilatoarele incearca s-o raceasca, dk de acolo iti pleaca admisia aerului, nu va fi prea rece oricumcald si rece la o anumita temperatura, te gandesti ca apa sta constant cand STA :P pe la 80-85 grade C(ceea ce e mult pt aer la motor), dk apa creste si motorul mere tot mai prost pt ca si aerul ce intra sa incalzeste...

cel mai bine racim cu freon, cand vrem racire punem un al doilea A/C si il punem sa sufle \"ice\" spre motor un timp scurt si tot asa
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 20-07-05, 10:17   #41
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

folositi materiale termoizolante la galeriile de evacuare . . . . .reduc mult temperatura sub capota
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 20-07-05, 12:33   #42
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

asta era ideea cu evacuarile \"imbracate\" la masinile americane??? nu stiam de ce le infofolesc in halul ala..
buna treaba
unde gasim asa ceva?? vre-o idee de pret..
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 20-07-05, 13:05   #43
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

cam 100E rola. nu cred ca are mai mult de 3 metrii
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 30-07-05, 08:54   #44
05-SCS

Stage 2
 
05-SCS's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 47
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
Inca ceva nu e neaparat sa iei balta ca sa intre apa prin acel filtru de aer si un aer UMED sau CEATA e de ajuns sa iti intre o anumita cantitate de apa in motor care se va amesteca in timp cu uleiul .. si oare ce rezulta ? ---- DURALUBE apoi segmentare
Bafta si numai bine era o parere personala din ce-am mai vazut cand am deschis capotele altora
...pai si cei care au H2O injection ce fac ? segmenteaza motoarele o data pe luna sau schimba uleiul dupa fiecare cursa ?

...vb de H2O injection si atat nu de alcool si altele.
05-SCS is offline   Reply With Quote
Old 12-08-05, 00:59   #45
AliNU

Stage 1
 
AliNU's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 14
Default

Yo stiam ca N2O este un gas, destul de ushor, care la ardere se descompune in 2 molecule de Nitrogen care explodeaza de`ti pun in mischare pistoanele, desi shi poneii o iau la goana si 1 de Oxigen care ajuta la ardere, deci mai mult oxigen direct din tub care foloseste la ardere, fara strop apa, afecteaza doar pistoanele, blocu motor, nu face nici un fel de lichid.
Desi o idee buna (parerea mea) este de a face in aripi nishte \"branhii\" undeva mai sus, erul cald e mai ushor, desi sta sus...daca e shi ptr look, ceva asemanatoare cu ale rechinilor.
Pe sub mashina, la baltzi e cam nasol, ca poate sa traga, doar sa faca un tub care urca mai sus si are jos nishte gauri sa iasa apa intrata.
Prin capota, e riscant, intra apa, desi o fi panta in jos, dar la o anumita viteza apa poate urca (exe parpriz la 70Km/h), dar depinde shi de unghiul capotei.
AliNU is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -