Quote:
Originally Posted by AmunDei
Vad peste tot expresia asta, in diferite forme:
"din evacuare si filtru fix nimic. doar va urca in ture mai rapid."
Pai urcarea in ture mai rapida ce e bre, daca nu o imbunatatire a acceleratiei datorita puterii crescute?
|
Amundei,nu sunt mecanic sau expert in ale mecanicii motorului si nu inteleg perfect rapoartele dintre CAI, CUPLU si TURATII insa iti inteleg nedumerirea si cu toate astea iti pun o intrebare.
Cand la o masina se schimba volanta cu una usurata, creste puterea motorului sau doar usurinta de a ajunge intr-un regim ridicat de turatii?
Oricum, poate ne lamureste cineva mai avizat.
Per total chiar si asa daca ar creste ceva cuplu/cai la motor intr-o celica 1zz-fe aspirata nu merita efortul financiar. Prea mici cresterile pentru prea multi bani.Nu e raport deloc ok.
Long story short e cam asa:
Merita sa bagi bani in motorul aspirat 2zz-ge de 192 cai si sa-l duci in 200 cai.Dar sa ramana aspirat.
Nu merita sa faci asta la 1zz-fe DAR merita sa bagi bani in el pentru a-l supraalimenta.
1zz-fe cu 250 cai la volanta este un target SAFE pentru motor si internele lui iar apoi... e just fun machine !