Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
21-03-12, 00:48
|
#1
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Poate m am exprimat eu gresit in numele topicului , dar vreau sa stiu ce imbunatatiri pot aduce acestui motor fara sa folosesc supraalimentarea.
bujii , axe cu came , galerii de evacuare/admisie , diametru evacuare , catalizatoare [ nu il scot pentru ca vreau sa treaca itp ul ] , bujii , volanta , orice solutie care sa mai poata stoarce din motor 2-3 cai putere e binevenita !
Ma intereseaza in special daca pot folosi alte piese de pe fratii lui in general , diverse adaptari de nivel usor [ fara sa ciopartesc motorul ]
De altfel sunt interesat de sisteme de franare pe 2-4 pistonase care vin cel mai usor de adaptat si care sa incapa sub jante de 16-17 obligatoriu
Nu mi veniti cu raspunsuri gen , chip , filtru si o bujie , vreau ceva concret, solutii deja testate si folosite pentru ca nu am chef de experimente , decat daca intradevar e sa merite efortul. Linkuri catre topicuri unde deja sa discutat problema asta sunt binevenite , atata timp cat sunt in engleza/romana !
|
|
|
21-03-12, 22:00
|
#2
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Poate m am exprimat eu gresit in numele topicului , dar vreau sa stiu ce imbunatatiri pot aduce acestui motor fara sa folosesc supraalimentarea.
bujii , axe cu came , galerii de evacuare/admisie , diametru evacuare , catalizatoare [ nu il scot pentru ca vreau sa treaca itp ul ] , bujii , volanta , orice solutie care sa mai poata stoarce din motor 2-3 cai putere e binevenita !
Ma intereseaza in special daca pot folosi alte piese de pe fratii lui in general , diverse adaptari de nivel usor [ fara sa ciopartesc motorul ]
De altfel sunt interesat de sisteme de franare pe 2-4 pistonase care vin cel mai usor de adaptat si care sa incapa sub jante de 16-17 obligatoriu
Nu mi veniti cu raspunsuri gen , chip , filtru si o bujie , vreau ceva concret, solutii deja testate si folosite pentru ca nu am chef de experimente , decat daca intradevar e sa merite efortul. Linkuri catre topicuri unde deja sa discutat problema asta sunt binevenite , atata timp cat sunt in engleza/romana !
|
scoaterea catalizatorului din cāte am īnțeles ar fi de efect, mai ales că la vārsta respectabilă pe care o au aceste mașini, oricum marea lor majoritate sunt degeaba, că nu-și mai fac demult datoria.
__________________
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
|
|
|
21-03-12, 23:06
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
sa inteleg ca a cazut proiectul de supraalimentare...
halal motor ti-ai gasit sa modifici pe aspirat... la cat de bine e gandit de divizia M, nu vad decat solutia clasica... adaptarea unor itb-uri, port&polish, custom exhaust, in functie de ce itb-uri gasesti, cam tre sa fie egale... marita compresia, alte injectoare, .... deci cam ce vrei tu e varianta unui motor de m3 6 in linie, in 4 pistoane... si sa ajungi probabil la vro 200cp..
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
21-03-12, 23:39
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of: [Colectionar Machete] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by bakal
sa inteleg ca a cazut proiectul de supraalimentare...
halal motor ti-ai gasit sa modifici pe aspirat... la cat de bine e gandit de divizia M, nu vad decat solutia clasica... adaptarea unor itb-uri, port&polish, custom exhaust, in functie de ce itb-uri gasesti, cam tre sa fie egale... marita compresia, alte injectoare, .... deci cam ce vrei tu e varianta unui motor de m3 6 in linie, in 4 pistoane... si sa ajungi probabil la vro 200cp..
|
+ Axele de la CatCams, 283 / 284° 230 / 230° varianta de strada sau varianta de curse cu 312 / 304° 260 / 252°
|
|
|
22-03-12, 00:34
|
#5
|
Stock
Join Date: May 2011
Posts: 9
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by bakal
sa inteleg ca a cazut proiectul de supraalimentare...
halal motor ti-ai gasit sa modifici pe aspirat... la cat de bine e gandit de divizia M, nu vad decat solutia clasica... adaptarea unor itb-uri, port&polish, custom exhaust, in functie de ce itb-uri gasesti, cam tre sa fie egale... marita compresia, alte injectoare, .... deci cam ce vrei tu e varianta unui motor de m3 6 in linie, in 4 pistoane... si sa ajungi probabil la vro 200cp..
|
stroker + turbo. nu s-a auzit pe la bakal prin sat.
|
|
|
22-03-12, 00:34
|
#6
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by Bong
scoaterea catalizatorului din cāte am īnțeles ar fi de efect, mai ales că la vārsta respectabilă pe care o au aceste mașini, oricum marea lor majoritate sunt degeaba, că nu-și mai fac demult datoria.
|
Nu am zis ca pastrez catalizatorul original [ sau asta sa inteles? ] , ma gandeam la ceva sport de la o firma mai rasarita !
Quote:
Originally Posted by bakal
sa inteleg ca a cazut proiectul de supraalimentare...
halal motor ti-ai gasit sa modifici pe aspirat... la cat de bine e gandit de divizia M, nu vad decat solutia clasica... adaptarea unor itb-uri, port&polish, custom exhaust, in functie de ce itb-uri gasesti, cam tre sa fie egale... marita compresia, alte injectoare, .... deci cam ce vrei tu e varianta unui motor de m3 6 in linie, in 4 pistoane... si sa ajungi probabil la vro 200cp..
|
Nu a cazut deloc , varianta kompressorului ramane in picioare [ deja e cumparat ala ], dar am zis ca daca tot mai sunt si alte mici imbunatatiri care merita facute , de ce nu ? Acum intrebare dureroasa : ce injectoare s-ar potrivi pe acest motor? ma refer la cele care le pot gasi pe alte masini , ca noi nu cred ca merita sa dau banul !
Quote:
Originally Posted by Gica
+ Axele de la CatCams, 283 / 284° 230 / 230° varianta de strada sau varianta de curse cu 312 / 304° 260 / 252°
|
+1 , variantele de strada mi se par mai adecvate pentru ce vreau eu sa fac la masina !
|
|
|
22-03-12, 13:17
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
pai da vezi tu... sa modifici un motor pe aspirat , ca apoi sa il supraalimentezi, ori esti nebun, ori bagi niste interne forjate zmeker... cam cum au cei de la WRC, CU MOTOARE DE 1.6 obtin peste 300 caluti... bine, fondurile lor sunt incomensurabile...
incearca injectoarele de pe m3 sau mai bine de c20let, alea stock...
|
|
|
23-03-12, 20:54
|
#8
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by bakal
pai da vezi tu... sa modifici un motor pe aspirat , ca apoi sa il supraalimentezi, ori esti nebun, ori bagi niste interne forjate zmeker... cam cum au cei de la WRC, CU MOTOARE DE 1.6 obtin peste 300 caluti... bine, fondurile lor sunt incomensurabile...
incearca injectoarele de pe m3 sau mai bine de c20let, alea stock...
|
Hehe , de ce crezi ca cer niste pareri in plus? sa vad si eu care din ele ar merita facute in bani ok !
|
|
|
26-03-12, 09:52
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of: [Colectionar Machete] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Injectoarele le poti lua de pe M3 E36, motorul de 3200cmc
|
|
|
27-03-12, 09:39
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,735
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by Bong
scoaterea catalizatorului din cāte am īnțeles ar fi de efect, mai ales că la vārsta respectabilă pe care o au aceste mașini, oricum marea lor majoritate sunt degeaba, că nu-și mai fac demult datoria.
|
eu unu tin sa te contrazic. catalizatoarele dupa e36 marea majoritate chiar isi fac treaba foarte putine le gasesti sparte.
ca sa revin la ce il intereseaza pe devil as putea recomanda cateva modificari facute de mine pe m42-ul meu
catalizatorul original scos si pus unul de curse sau deloc
evacuarea refacjta cu diametru mai mare
volanta si ambreiaj dupa 320 323 jetronic (pana in 85') greutate volanta 6,3 kg in loc de 9,8 cea cu masa simpla dupa m44 diametru ambreiaj 228mm in loc de 218mm la m44
cutie de viteze zf dupa 328e36 sau zf dupa 525 diesel e39
injectoarele dupa m3 nu prea ai ce sa faci cu ele pt ca sunt mai mici decat ale tale(cred ca e si logic) in plus nici macar nu se potrivesc ale tale au partea de jos care intra in admisie mai mare (in diametru) + ale tale mai au o gaura pe unde trage aer alea de m3 nu au. la injectoare cel mai simplu si ieftin upgrade pe care poti sa il faci e sa iti iei un regulator de presiune benzina reglabil sau sa iei unu dupa 325 care este de 3,5bari al tau este de 3 bari
un set de itb-uri nu ar strica (nici eu nu am dar urmeaza)
daca mai imi aduc aminte ceva iti scriu. bafta cu proiectul
__________________
dezmembrez e30 e36 e46
|
|
|
27-03-12, 11:36
|
#11
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
La ce presiune bag in motor , itb urile nu sunt necesare [ itb-uri = acele prezoane de chiuloasa nu?] , volanta da , la aia ma gandeam si eu , injectoarele la fel , am si eu o banuiala , nu cred ca vor merge , dar cine stie !
Cat despre cutie , chiar ma interesez bine sa vad ce ar merge , inca mai fac documentare.
Cea mai ieftina solutie da , este regulatorul de presiune , dar are anumite slabiciuni la turatii ridicate , aici intervine problema cea mare , mi sa explicat mie ceva ceva , dar inca nu am inteles pe deplin, de asta caut si alte solutii pe partea de electronica/alimentare !
|
|
|
27-03-12, 12:14
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
La ce presiune bag in motor , itb urile nu sunt necesare [ itb-uri = acele prezoane de chiuloasa nu?]
|
nu.. ITB= independent throttle body... adic clapete de acceleratie pe fiecare piston
|
|
|
27-03-12, 12:42
|
#13
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by bakal
nu.. ITB= independent throttle body... adic clapete de acceleratie pe fiecare piston
|
Da , cu siguranta m am gandit la ele , dar nu stiu de pe ce model as putea sa adopt asa ceva , am gasit in afara o admisie de s14 , dar din pacate nu merge din cauza lungi mii si a diametrului , ar trebui sa fac flansa si alte distractii de genul.
|
|
|
27-03-12, 22:39
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Da , cu siguranta m am gandit la ele , dar nu stiu de pe ce model as putea sa adopt asa ceva , am gasit in afara o admisie de s14 , dar din pacate nu merge din cauza lungi mii si a diametrului , ar trebui sa fac flansa si alte distractii de genul.
|
eu cand iti spuneam ca tre sa faci un m3 in 4 pistoane iti dadeam si o sursa de inspiratie si achizitii...
|
|
|
27-03-12, 22:57
|
#15
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by bakal
eu cand iti spuneam ca tre sa faci un m3 in 4 pistoane iti dadeam si o sursa de inspiratie si achizitii...
|
Orice ajuta bakal si chiar iti multumesc pentru tot ce m ai sfatuit pana acum , chiar mi au prins bine , sa fac un s14 replica din m44 stiu ca se poate , dar e putin mai dificil , oricum ar fi , motorul nu scapa de kompressor !
Daca nu doresti sa mi dai linkurile aici , lasa-mi un pm te rog iar cu prima ocazie cand treci prin barlad , da mi un semn ca sa ma pot revansa fata de tine , sau cand vin la iasi pentru un dyno initial !
|
|
|
|
|