Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 02-04-12, 09:26   #16
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

itb pe supraalimentat=zero
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 02-04-12, 11:20   #17
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,684
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Quote:
Originally Posted by Nemilosu View Post
itb pe supraalimentat=zero
argumenteaza...


de ce itb pe supraalimentat nu e zero: pt ca sunt multe motoare de fabrica care vin cu itb-uri, gen rb26dett de pe nissan skyline, sau sr20det de pe nissan pulsar gtir, si pt ca la motoare mici, dau un raspuns mai bun, mai ales in ture mici, unde nu e presiune prea mare...
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 09-04-12, 08:12   #18
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

nu stiu care ar fi avantajul sa se frece aerul de 4 clapete in loc de una.
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 00:15   #19
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,684
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Quote:
Originally Posted by Nemilosu View Post
nu stiu care ar fi avantajul sa se frece aerul de 4 clapete in loc de una.
foarte "desteapta" explicatia... o sa vezi ca de fapt nu frecarea are un rol important in admisie, desi daca ai sti "efectul coanda" nu ai mai spune ca se freaca degeaba, ci rezonanta aerului in admisie...

si daca ai face un calcul, o clapeta de 1.8 normala are un diametru de 60mm, iar ITB-urile sunt 4x42mm...cam cat aer intra in plus, mai repede...??
bakal is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 22:16   #20
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

mda, whatever.
se pare ca "fraierii" astia nu au habar de capul lor sau nu au avut bani de itb-uri, pe care sa stea sa le tot regleze, sa alea alea,...........................
http://honda-tech.com/showthread.php?t=3016531
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 22:39   #21
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,684
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Quote:
Originally Posted by Nemilosu View Post
mda, whatever.
se pare ca "fraierii" astia nu au habar de capul lor sau nu au avut bani de itb-uri, pe care sa stea sa le tot regleze, sa alea alea,...........................
http://honda-tech.com/showthread.php?t=3016531
1. ITB-urile nu se regleaza ca si carburatoarele multicorp...
2. ce ai aratat tu sunt pt conversii turbo sau pt aplicatii turbo unde se vrea obtinerea de maxima performanta...in timp ce Devil vrea o masina f sprintena, cu raspuns bun la pedala, usor de condus in oras...
3. vin-o cu argumente pertinente si la obiect, pe ce se vrea, nu pe ce fac altii...



DEVIL, VEZI CA VINDE CINEVA NISTE ITB-URI DE PE UN NISSAN PULSAR GTI-R CU VRO 50 EURO
bakal is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 22:41   #22
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,494
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
1. ITB-urile nu se regleaza ca si carburatoarele multicorp...
2. ce ai aratat tu sunt pt conversii turbo sau pt aplicatii turbo unde se vrea obtinerea de maxima performanta...in timp ce Devil vrea o masina f sprintena, cu raspuns bun la pedala, usor de condus in oras...
3. vin-o cu argumente pertinente si la obiect, pe ce se vrea, nu pe ce fac altii...



DEVIL, VEZI CA VINDE CINEVA NISTE ITB-URI DE PE UN NISSAN PULSAR GTI-R CU VRO 50 EURO
pai un link ceva te rog?
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 00:35   #23
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,684
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

https://forum.4tuning.ro/494-anunturi...-vand-itb.html
bakal is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 23:14   #24
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
1. ITB-urile nu se regleaza ca si carburatoarele multicorp...
2. ce ai aratat tu sunt pt conversii turbo sau pt aplicatii turbo unde se vrea obtinerea de maxima performanta...in timp ce Devil vrea o masina f sprintena, cu raspuns bun la pedala, usor de condus in oras...
3. vin-o cu argumente pertinente si la obiect, pe ce se vrea, nu pe ce fac altii...


DEVIL, VEZI CA VINDE CINEVA NISTE ITB-URI DE PE UN NISSAN PULSAR GTI-R CU VRO 50 EURO
a scris mai sus ca pune si compresor.
deci ?????????
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 12-04-12, 09:35   #25
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,684
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Quote:
Originally Posted by Nemilosu View Post
a scris mai sus ca pune si compresor.
deci ?????????
hai ca nu ma mai complic... el stie ce are de facut
bakal is offline   Reply With Quote
Old 14-04-12, 14:32   #26
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,494
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Nu are rost sa va certati , fiecare aveti dreptatea voastra :

Itb uri pe un turbo dayli drive e cam inutil , situatia se schimba cand se face conversie la kompressor si face presiune de jos , atunci o sa mai am de castigat la capitolul putere , dar asta la ture mai inalte si sunt binevenite , parerea mea !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 18-04-12, 02:24   #27
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,494
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Bun , o alta modificare ce merita pentru bunul mers al masinii e acel C.O.P. [ coil over plugs ] , ceva de genul !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 11:13   #28
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

O modificare pentru M44 (si nu numai, merge la orice motor cu injectie) ar fi o clapeta de acceleratie mai mare (probabil ceva gen M50) + marita presiunea in injectoare prin modificarea/schimbarea regulatorului de presiune.

Apoi, scapi de vasco-cuplajul de la ventilator si treci pe unul electric.
Scapi de volanta cu masa dubla, pui una simpla.
Ceva modificari pe la admisie/evacuare.
Si un remap.

Poate cu putin noroc scoti un 25-30 cp in plus.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world

Last edited by cheluakame; 28-05-12 at 11:18.
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 11-11-12, 21:39   #29
CJ-98-BAD

Stage 5
 
CJ-98-BAD's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 458
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Cum mai stai cu modificarile?
CJ-98-BAD is offline   Reply With Quote
Old 11-11-12, 22:43   #30
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,494
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44

Quote:
Originally Posted by CJ-98-BAD View Post
Cum mai stai cu modificarile?
Pai am avut batai de cap la capitolul detalii .... kompressorul e programat pentru primavara ! momentan masina merge stock cu LSD 3.45 , si o sa o supun la mici teste , am instalat clima , obc , sistem de alarma , suspensie noua , kit brate fata noi noute , sistem de franare complet de pe bmw 325i cu discuri si placute ATE , conducte de servo , noi noute , schimbat uleiurile , filtrele si luni imi vine si bateria pentru masina !...curelele si rolele sunt noi , mai ramane sa vad de ce motorul trage ca un dement fara debitmetru si fara sonda lambda..., in momentul in care conectez debitmetrul...motorul se opreste instant ! [ culmea ca am dat jos motorul cu proba de pe masina donatoare !]
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
- Copyright 2020 4Tuning -