Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
02-04-12, 09:26
|
#16
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
itb pe supraalimentat=zero
|
|
|
02-04-12, 11:20
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by Nemilosu
itb pe supraalimentat=zero
|
argumenteaza...
de ce itb pe supraalimentat nu e zero: pt ca sunt multe motoare de fabrica care vin cu itb-uri, gen rb26dett de pe nissan skyline, sau sr20det de pe nissan pulsar gtir, si pt ca la motoare mici, dau un raspuns mai bun, mai ales in ture mici, unde nu e presiune prea mare...
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
09-04-12, 08:12
|
#18
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
nu stiu care ar fi avantajul sa se frece aerul de 4 clapete in loc de una.
|
|
|
10-04-12, 00:15
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by Nemilosu
nu stiu care ar fi avantajul sa se frece aerul de 4 clapete in loc de una.
|
foarte "desteapta" explicatia... o sa vezi ca de fapt nu frecarea are un rol important in admisie, desi daca ai sti "efectul coanda" nu ai mai spune ca se freaca degeaba, ci rezonanta aerului in admisie...
si daca ai face un calcul, o clapeta de 1.8 normala are un diametru de 60mm, iar ITB-urile sunt 4x42mm...cam cat aer intra in plus, mai repede...??
|
|
|
10-04-12, 22:16
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
mda, whatever.
se pare ca "fraierii" astia nu au habar de capul lor sau nu au avut bani de itb-uri, pe care sa stea sa le tot regleze, sa alea alea,...........................
http://honda-tech.com/showthread.php?t=3016531
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
|
|
|
10-04-12, 22:39
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by Nemilosu
|
1. ITB-urile nu se regleaza ca si carburatoarele multicorp...
2. ce ai aratat tu sunt pt conversii turbo sau pt aplicatii turbo unde se vrea obtinerea de maxima performanta...in timp ce Devil vrea o masina f sprintena, cu raspuns bun la pedala, usor de condus in oras...
3. vin-o cu argumente pertinente si la obiect, pe ce se vrea, nu pe ce fac altii...
DEVIL, VEZI CA VINDE CINEVA NISTE ITB-URI DE PE UN NISSAN PULSAR GTI-R CU VRO 50 EURO
|
|
|
10-04-12, 22:41
|
#22
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by bakal
1. ITB-urile nu se regleaza ca si carburatoarele multicorp...
2. ce ai aratat tu sunt pt conversii turbo sau pt aplicatii turbo unde se vrea obtinerea de maxima performanta...in timp ce Devil vrea o masina f sprintena, cu raspuns bun la pedala, usor de condus in oras...
3. vin-o cu argumente pertinente si la obiect, pe ce se vrea, nu pe ce fac altii...
DEVIL, VEZI CA VINDE CINEVA NISTE ITB-URI DE PE UN NISSAN PULSAR GTI-R CU VRO 50 EURO
|
pai un link ceva te rog?
|
|
|
11-04-12, 00:35
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
|
|
|
11-04-12, 23:14
|
#24
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by bakal
1. ITB-urile nu se regleaza ca si carburatoarele multicorp...
2. ce ai aratat tu sunt pt conversii turbo sau pt aplicatii turbo unde se vrea obtinerea de maxima performanta...in timp ce Devil vrea o masina f sprintena, cu raspuns bun la pedala, usor de condus in oras...
3. vin-o cu argumente pertinente si la obiect, pe ce se vrea, nu pe ce fac altii...
DEVIL, VEZI CA VINDE CINEVA NISTE ITB-URI DE PE UN NISSAN PULSAR GTI-R CU VRO 50 EURO
|
a scris mai sus ca pune si compresor.
deci ?????????
|
|
|
12-04-12, 09:35
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by Nemilosu
a scris mai sus ca pune si compresor.
deci ?????????
|
hai ca nu ma mai complic... el stie ce are de facut
|
|
|
14-04-12, 14:32
|
#26
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Nu are rost sa va certati , fiecare aveti dreptatea voastra :
Itb uri pe un turbo dayli drive e cam inutil , situatia se schimba cand se face conversie la kompressor si face presiune de jos , atunci o sa mai am de castigat la capitolul putere , dar asta la ture mai inalte si sunt binevenite , parerea mea !
|
|
|
18-04-12, 02:24
|
#27
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Bun , o alta modificare ce merita pentru bunul mers al masinii e acel C.O.P. [ coil over plugs ] , ceva de genul !
|
|
|
28-05-12, 11:13
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
O modificare pentru M44 (si nu numai, merge la orice motor cu injectie) ar fi o clapeta de acceleratie mai mare (probabil ceva gen M50) + marita presiunea in injectoare prin modificarea/schimbarea regulatorului de presiune.
Apoi, scapi de vasco-cuplajul de la ventilator si treci pe unul electric.
Scapi de volanta cu masa dubla, pui una simpla.
Ceva modificari pe la admisie/evacuare.
Si un remap.
Poate cu putin noroc scoti un 25-30 cp in plus.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
Last edited by cheluakame; 28-05-12 at 11:18.
|
|
|
11-11-12, 21:39
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 457
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Cum mai stai cu modificarile?
|
|
|
11-11-12, 22:43
|
#30
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Modificari tehnice pe motorul de bmw 318is m44
Quote:
Originally Posted by CJ-98-BAD
Cum mai stai cu modificarile?
|
Pai am avut batai de cap la capitolul detalii .... kompressorul e programat pentru primavara ! momentan masina merge stock cu LSD 3.45 , si o sa o supun la mici teste , am instalat clima , obc , sistem de alarma , suspensie noua , kit brate fata noi noute , sistem de franare complet de pe bmw 325i cu discuri si placute ATE , conducte de servo , noi noute , schimbat uleiurile , filtrele si luni imi vine si bateria pentru masina !...curelele si rolele sunt noi , mai ramane sa vad de ce motorul trage ca un dement fara debitmetru si fara sonda lambda..., in momentul in care conectez debitmetrul...motorul se opreste instant ! [ culmea ca am dat jos motorul cu proba de pe masina donatoare !]
|
|
|
|
|