Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
04-07-11, 00:24
|
#31
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: za bmw 320 diesel
Sau ai putea veni cu un comentariu constructiv daca ai experienta pe motorul ala.
Poate vor avea si altii nevoie de acea informatie candva.
|
|
|
04-07-11, 00:58
|
#32
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
@mecarm nu ai jicnit cu nimic din contra ai spus niste chestii folositoare din propria ta experienta,nu are rost sa dezbat altele acum
Referitor la topic, chiar nu o sa mai postez pt.ca voi fi inteles ca vorbesc si atat,pe cand e nevoie sa taci si sa faci...numa bine va doresc!
__________________
Hai noroc,o sa ma intorc, v-am lasat,
Stiu bine ce am de facut,nu m-am nascut bogat.
|
|
|
14-07-11, 13:33
|
#33
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
Masina are schimbate recent uleiul (Castrol edge turbo) si toate filtrele: de aer,ulei,combustibil si polen (cu carbon activ),investitia nu a fost asa de mare cu toate ca unii spun pe topicul benzina vs diesel ca ar fi mult mai scumpe consumabilele la diesel.Filtrele sunt Mann.
|
|
|
24-07-11, 15:26
|
#34
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by malasortee
Masina are schimbate recent uleiul (Castrol edge turbo) si toate filtrele: de aer,ulei,combustibil si polen (cu carbon activ),investitia nu a fost asa de mare cu toate ca unii spun pe topicul benzina vs diesel ca ar fi mult mai scumpe consumabilele la diesel.Filtrele sunt Mann.
|
Verifica si filtrul epurator , si mai este ceva pe langa turbo care acum imi scapa , foarte importante pentru sanatatea lui. verifica si senzorul de presiune .
|
|
|
26-07-11, 20:51
|
#35
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Verifica si filtrul epurator , si mai este ceva pe langa turbo care acum imi scapa , foarte importante pentru sanatatea lui. verifica si senzorul de presiune .
|
Sigur aveam in vedere filtrul epurator,egr etc,toate vor fi verificate la o revizie "generala" ce va urma ,sa vad si eu ce mai este de schimbat,deja am in plan suspensiile.Multumesc pentru sfaturi totusi!
|
|
|
03-08-11, 14:57
|
#36
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
va salut masina a fost "dotata" cu un soft nou (remapare) si e mai puternica putin,daca stiti sa imi recomandati un dyno bun in bucuresti sau poate undeva de inchiriat contracost un accelerometru tot in mun. Bucuresti,luna viitoare vin.
|
|
|
03-08-11, 15:44
|
#37
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by malasortee
va salut masina a fost "dotata" cu un soft nou (remapare) si e mai puternica putin,daca stiti sa imi recomandati un dyno bun in bucuresti sau poate undeva de inchiriat contracost un accelerometru tot in mun. Bucuresti,luna viitoare vin.
|
Exelixis , racing code , da un telefon si intreaba de preturi . La cine ai facut resoftarea?
|
|
|
03-08-11, 20:25
|
#38
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Exelixis , racing code , da un telefon si intreaba de preturi . La cine ai facut resoftarea?
|
La un noname , omu e printre altele electronist priceput zicea lumea pe aici se pricepe la reparat ECU si alte alea,stii de ce am intrebat de accelerometru? pt.ca as vrea sa testez la mn in orash masina si sa mai facem "ajustari" ale softului pe cand la dyno iti afiseaza deja ce ai facut.
|
|
|
03-08-11, 20:53
|
#39
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by malasortee
La un noname , omu e printre altele electronist priceput zicea lumea pe aici se pricepe la reparat ECU si alte alea,stii de ce am intrebat de accelerometru? pt.ca as vrea sa testez la mn in orash masina si sa mai facem "ajustari" ale softului pe cand la dyno iti afiseaza deja ce ai facut.
|
Cizelarea softului se face dupa log uri , nu dupa "ureche" [ accelerometru ]. Imi pare rau , personal consider ca ai facut o greseala resoftand masina in acest mod. Dyno si logurile aferente dupa resoftare e cea mai buna metoda sa cizelezi un soft. Te vei convinge de asta cand te vei pune la "linia de start" cu alte masini de putere asemanatoare sau cand va aparea in discutie cuvantul magic "FIABILITATE".
Orice softer care se respecta si se pricepe la asa ceva , intotdeauna dupa operatia de resoftare , te va scoate pe strada cu masina sa vada in ce parametrii lucreaza motorul si eventual sa corecteze micile diferente de valori. Cine face softuri dupa metoda "copy-paste" nu se poate numi softer
Last edited by DEVIL's Style; 03-08-11 at 21:00.
|
|
|
03-08-11, 21:26
|
#40
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
Bine ca m-ai facut sofer prost ,asa o fi
cert este ca imi cunosc foarte bn masina si stiu ca acum trage mai bine,pot aproxima ca are peste 180 de cai,iar un accelerometru profesional gen g-tech cel mai scump model arata la fel de clar ca un dyno ,cu o marja de eroare foarte mica.Softul l-am facut cu un amic care am precizat ca cunoste domeniul,el face soft custom mai multe nu stiu sa explic ce a facut,stiuc a se umbla se presiune,injectoare harta injectie etc,oricum nu consider ca am facut ceva gresit masina e vechiutza si oricum nu e cea cu care merg zi de zi,deci nu am de ce sa imi fac griji,pur si simplu am vrut acceleratie mai buna nu sa fac linie cu lumea,pentru asta exista M-urile ,din acelasi motiv nu am preferat sa dau 400 de euro pe la "profesionisti" de banii aia prefer sa schimb alte lucruri pe la masina ca de exemplu suspensii .bft
|
|
|
03-08-11, 21:50
|
#41
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by malasortee
Bine ca m-ai facut sofer prost ,asa o fi
cert este ca imi cunosc foarte bn masina si stiu ca acum trage mai bine,pot aproxima ca are peste 180 de cai,iar un accelerometru profesional gen g-tech cel mai scump model arata la fel de clar ca un dyno ,cu o marja de eroare foarte mica.Softul l-am facut cu un amic care am precizat ca cunoste domeniul,el face soft custom mai multe nu stiu sa explic ce a facut,stiuc a se umbla se presiune,injectoare harta injectie etc,oricum nu consider ca am facut ceva gresit masina e vechiutza si oricum nu e cea cu care merg zi de zi,deci nu am de ce sa imi fac griji,pur si simplu am vrut acceleratie mai buna nu sa fac linie cu lumea,pentru asta exista M-urile ,din acelasi motiv nu am preferat sa dau 400 de euro pe la "profesionisti" de banii aia prefer sa schimb alte lucruri pe la masina ca de exemplu suspensii .bft
|
Ce zic eu si ce intelegi tu .... nici nu stiu macar cum conduci ca sa iti pot judeca stilul. Vorbesc strict de resoftarea facuta la masina . Uite ca sa nu fiu carcotas aiurea , dupa ce faci dyno , posteaza si aici graficul si discutam dupa aia. Si da , nici eu nu as da 400 de euro pe o resoftare pentru e46 , dar un 200 de euro tot merita. Nu sunt in masura sa iti dau detalii exacte despre ce inseamna o resoftare , dar se va gasi cineva de pe forum sa te lamureasca.
PS : back up complet la ecu ai facut?
|
|
|
03-08-11, 23:16
|
#42
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
Am inteles.
Pai daca nu am mers la o firma mare nu inseamna ca nu am facut ceva bun,omul cam cu asta se ocupa si mananca electronica pe paine,deci nu cred ca ar fi un impediment ,o "banala" resoftare pe care ti-o poti face si singur daca ai cunostinte si "scule".Vreau un test doar pentru sufletul meu ,cum suntem noi astia mai nebuni de ne place adrenalina si calutii,chiar si un castig cat de mic.
Sigur am facut back-up la softul original il am pe cd,am facut si test cu masina prin orash dupa remapare si e mai rapida ,dupa test o sa vad ce si cum.Pana atunci sper sa mai schimb una alta,asa cu bani putini,nu vreau sa jicnesc dar nu uita ca eu locuiesc in Romania si aici salariul nu este de 700-1000 E de euro!(200 si ceva de euro ...) deci cu bani putini mergi ca melcul cu orice schimare,cu bani multi maine pui kit turbo,oricum nu sunt dispus sa fac compromisuri pentru marirea performantei,exista si lucruri mai importante in viata decat "metalul.good night
|
|
|
|
|