Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
01-07-11, 23:10
|
#16
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Sau daca vrei sa beneficiezi de un know-how in ale masinilor diesel , iti recomand baietii de la buzau [ power team buzau parca ] , care au facut si cele 2.0 bkd [ audi a3 si skoda octavia ] , plecand de la 140 de cai si ajungand la 265-270 aprox pe dyno cu o fiabilitate buna si cu un consum decent. din ce am inteles , reteta pentru 2.0 bkd costa cam 1500-1700 de euro aprox , sa poata fi dus la 260-270 de cai. pentru bmw nu cred ca ar fi diferente enorme si merita sa te informezi macar mai pe larg. mult succes
|
E bine ca avem meseriasi,deocamdata nu pot decat sa ma documentez,mai este mult pana departe,dar iti multumesc pentru promptitudine.Sunt curios daca exista cineva pe forum care detine 320d de 2L si a ajuns cu masina in 300 de cp pastrand "motorul" original evident,nu mie se pare un boom dar totusi e dublata puterea stock ,deci investitia trebuie sa fie pe masura,mai ales ca trebuie sa schimbi interne multe dar nici placutzele si discurile race nu sunt de neglijat ca pret.
Deocamdata urmeaza sa fac un resoft ,am si vorbit cu baiatul din Bucuresti care e specialist in bmw-uri,e si aici pe forum prezent .Sa vedem ce va iesi pana la urma...
Totusi un lucru nu il inteleg aici pe forum exista atatia invidiosi la adresa bmw-urilor,poate pentru lipsa de maniere a unora dintre soferii acestei marci sau pentru faptul ca multi sunt invidiosi ca nu isi permit o masina din gama aceasta;in fond e una dintre cele mai mari fabrici producatoare de masini,sa nu uitam ca este de putin timp in breasla si aici ma refer la productia de motoare auto,masini etc fatza de mercedes de exemplu si se bate de la egal la egal,de unde atat ura si antipatie si in plus afirmatii aruncate ca nush ce nume de fabrici japoneze sunt mai tari; toyota si subaru fac si desfac?cand de fapt 2 nume rasuna in lumea asta BMW si Mercedes!
__________________
Hai noroc,o sa ma intorc, v-am lasat,
Stiu bine ce am de facut,nu m-am nascut bogat.
Last edited by malasortee; 01-07-11 at 23:18.
|
|
|
01-07-11, 23:15
|
#17
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
Si ca sa nu zica unii am citroen ,am avut vw golf, skoda si am condus si eu anumite alte marci ,dar bmw mi se pare ALTFEL,acuma neah nu sunt ca unii care merg cu F1 dar in jocuri si apoi expun frumos ca ei au condus aici marci de renume,chiar sunt sincer.Un umil Bmw din 2003 ca al meu cu consumabilele schimbate mereu la timp,cu mici modificari ici si colo cum se poate asa din buzunarul mic,merge bine rau,va invit .Nu imi plac chinezariile si nici nu vreau sa pun eleroane si alte prostii,mie imi place amsina asa cum e ea la look,de asta am revopsit-o total si arata destul de bine,eu sub capota vreau sa fac un "monstru" in rest look-ul l-au desenat bine nemtii
|
|
|
02-07-11, 00:59
|
#18
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by malasortee
E bine ca avem meseriasi,deocamdata nu pot decat sa ma documentez,mai este mult pana departe,dar iti multumesc pentru promptitudine.Sunt curios daca exista cineva pe forum care detine 320d de 2L si a ajuns cu masina in 300 de cp pastrand "motorul" original evident,nu mie se pare un boom dar totusi e dublata puterea stock ,deci investitia trebuie sa fie pe masura,mai ales ca trebuie sa schimbi interne multe dar nici placutzele si discurile race nu sunt de neglijat ca pret.
Deocamdata urmeaza sa fac un resoft ,am si vorbit cu baiatul din Bucuresti care e specialist in bmw-uri,e si aici pe forum prezent .Sa vedem ce va iesi pana la urma...
Totusi un lucru nu il inteleg aici pe forum exista atatia invidiosi la adresa bmw-urilor,poate pentru lipsa de maniere a unora dintre soferii acestei marci sau pentru faptul ca multi sunt invidiosi ca nu isi permit o masina din gama aceasta;in fond e una dintre cele mai mari fabrici producatoare de masini,sa nu uitam ca este de putin timp in breasla si aici ma refer la productia de motoare auto,masini etc fatza de mercedes de exemplu si se bate de la egal la egal,de unde atat ura si antipatie si in plus afirmatii aruncate ca nush ce nume de fabrici japoneze sunt mai tari; toyota si subaru fac si desfac?cand de fapt 2 nume rasuna in lumea asta BMW si Mercedes!
|
Aici gresesti : posesor de bmw e39 , bmw e60 [ 530d m sport modificate ]
Si recunosc ca s-au bagat bani destui in masinile respective [ fulie , galerie de evacuare , senzori etc ] . Mai am o celica gts din 2003 cu 120 de mii de km in bord de 2 ani ....si am bagat in ea doar consumabile si atat , sincer recunosc , masina aia e mai fiabila ca un bmw din orice punct de vedere. Bmw ul ofera niste senzatii care doar la un bmw le vei simti , vw-audi sunt masini ok , ca si fiabilitate si tot , pana la urma tine si de pasiunea pentru marca respectiva si tind sa cred ca si prima masina din viata conteaza enorm si e un factor decisiv [ prima data am cautat golf 3 si am gasit bmw 318 is e36 ] si de cand am cumparat prima masina am ramas axat pe bmw.[ celica a fost cumparata pe baza gusturilor mamei mele si sincer nu imi pare rau deloc ]
Subaru si toyota sa stii ca fac si desfac [ wrx sti urile mai ales si celica gts sau corolla TS , care daca le faci conversii turbo cu cap deja sunt rachete cu puteri incredibile raportate la greutatea lor.] , la fel si mitsubishi evo. Fiecare firma au fabricat motoare care si au castigat reputatia prin potentialul lor enorm [1.8 turbo si 2.0 tsi vw , subaru 2.0 si 2.5 turbo , lancer evo 2.0 turbo , honda si toyota cu motoarele lor de turatie si multi altii ]
bmw 320d nu am vazut nici in romania si nici in afara , dar 3.0 diesel am vazut sarind de 300 de cai [ e considerat dieselul sportiv al marcii ]. Prezinta un potential enorm , a participat la LE MANS , nu te face de ras nici stock , consuma decent , de asta au fost puse si pe coupe uri , nu mai zic de 335d sau 535d cu motorul de 3.0 diesel biturbo dus la ora actuala la 440 de cai aprox , inlocuindu se doar diverse anexe .pe baza la 2.0 sunt scoase de la bmw doua motoare , ambele biturbo [ alpina D3 si bmw 123d ] duse doar din resoftare la 260 de cai aprox. Si conceptia asta ca exista pe lume doar doua marci : bmw si mercedes e cea mai penibila afirmatie facuta vreodata. Daca ar fi existat doar ele , atunci de ce amg urile scoase la ora actuala nu au atat de mult succes ca un impreza wrx , evo lancer sau m3? de ce au dat chix cu a class ul cu c urile 220cdi si altele? fiecare marca are modele ei care au fost succesuri pe piata auto din diferite motive. Uite un exemplu elocvent : Imi doresc sa pot cumpara o berlina sportiva 2.0 motorina , puternica si frumoasa si am redus optiunile la 2 masini : bmw e90 [ non lci ul ] si audi a4 2.0 tdi de 170 de cai modelul 2009 [ cel cu facelift ]. Daca audi ar fi scos audi a4 2.0 tdi cu tractiune doar pe spate , as fi cumparat versiunea s line fara sa ezit]
Quote:
Originally Posted by malasortee
Si ca sa nu zica unii am citroen ,am avut vw golf, skoda si am condus si eu anumite alte marci ,dar bmw mi se pare ALTFEL,acuma neah nu sunt ca unii care merg cu F1 dar in jocuri si apoi expun frumos ca ei au condus aici marci de renume,chiar sunt sincer.Un umil Bmw din 2003 ca al meu cu consumabilele schimbate mereu la timp,cu mici modificari ici si colo cum se poate asa din buzunarul mic,merge bine rau,va invit .Nu imi plac chinezariile si nici nu vreau sa pun eleroane si alte prostii,mie imi place amsina asa cum e ea la look,de asta am revopsit-o total si arata destul de bine,eu sub capota vreau sa fac un "monstru" in rest look-ul l-au desenat bine nemtii
|
Ca sa faci un monstru din 2.0 diesel , ai de tras multe , mai usor e sa faci din 3.0 diesel. Anyway , noi sa fim sanatosi , ca daca exista vointa si buget , restul vine de la sine.
|
|
|
02-07-11, 07:38
|
#19
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Sau daca vrei sa beneficiezi de un know-how in ale masinilor diesel , iti recomand baietii de la buzau [ power team buzau parca ] , care au facut si cele 2.0 bkd [ audi a3 si skoda octavia ] , plecand de la 140 de cai si ajungand la 265-270 aprox pe dyno cu o fiabilitate buna si cu un consum decent. din ce am inteles , reteta pentru 2.0 bkd costa cam 1500-1700 de euro aprox , sa poata fi dus la 260-270 de cai. pentru bmw nu cred ca ar fi diferente enorme si merita sa te informezi macar mai pe larg. mult succes
|
Injectia de pe BKD e mult mai flexibila decat cea de pe orice motor CR.
Comparativ cu problemele puse de sistemul de injectie si de alimentare, turbina devine joaca de copii la motoarele CR.
Nu spun ca nu se poate face. Spun ca raportul cp/euro e diferit.
Fiecare motor isi are limitele sale.
La diesel limita internelor si a blocului e peste dublul puterii declarate de fabricant.Dar turbina si injectoarele se opresc mult mai devreme.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
02-07-11, 11:19
|
#20
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Aici gresesti : posesor de bmw e39 , bmw e60 [ 530d m sport modificate ]
Si recunosc ca s-au bagat bani destui in masinile respective [ fulie , galerie de evacuare , senzori etc ] . Mai am o celica gts din 2003 cu 120 de mii de km in bord de 2 ani ....si am bagat in ea doar consumabile si atat , sincer recunosc , masina aia e mai fiabila ca un bmw din orice punct de vedere. Bmw ul ofera niste senzatii care doar la un bmw le vei simti , vw-audi sunt masini ok , ca si fiabilitate si tot , pana la urma tine si de pasiunea pentru marca respectiva si tind sa cred ca si prima masina din viata conteaza enorm si e un factor decisiv [ prima data am cautat golf 3 si am gasit bmw 318 is e36 ] si de cand am cumparat prima masina am ramas axat pe bmw.[ celica a fost cumparata pe baza gusturilor mamei mele si sincer nu imi pare rau deloc ]
Subaru si toyota sa stii ca fac si desfac [ wrx sti urile mai ales si celica gts sau corolla TS , care daca le faci conversii turbo cu cap deja sunt rachete cu puteri incredibile raportate la greutatea lor.] , la fel si mitsubishi evo. Fiecare firma au fabricat motoare care si au castigat reputatia prin potentialul lor enorm [1.8 turbo si 2.0 tsi vw , subaru 2.0 si 2.5 turbo , lancer evo 2.0 turbo , honda si toyota cu motoarele lor de turatie si multi altii ]
bmw 320d nu am vazut nici in romania si nici in afara , dar 3.0 diesel am vazut sarind de 300 de cai [ e considerat dieselul sportiv al marcii ]. Prezinta un potential enorm , a participat la LE MANS , nu te face de ras nici stock , consuma decent , de asta au fost puse si pe coupe uri , nu mai zic de 335d sau 535d cu motorul de 3.0 diesel biturbo dus la ora actuala la 440 de cai aprox , inlocuindu se doar diverse anexe .pe baza la 2.0 sunt scoase de la bmw doua motoare , ambele biturbo [ alpina D3 si bmw 123d ] duse doar din resoftare la 260 de cai aprox. Si conceptia asta ca exista pe lume doar doua marci : bmw si mercedes e cea mai penibila afirmatie facuta vreodata. Daca ar fi existat doar ele , atunci de ce amg urile scoase la ora actuala nu au atat de mult succes ca un impreza wrx , evo lancer sau m3? de ce au dat chix cu a class ul cu c urile 220cdi si altele? fiecare marca are modele ei care au fost succesuri pe piata auto din diferite motive. Uite un exemplu elocvent : Imi doresc sa pot cumpara o berlina sportiva 2.0 motorina , puternica si frumoasa si am redus optiunile la 2 masini : bmw e90 [ non lci ul ] si audi a4 2.0 tdi de 170 de cai modelul 2009 [ cel cu facelift ]. Daca audi ar fi scos audi a4 2.0 tdi cu tractiune doar pe spate , as fi cumparat versiunea s line fara sa ezit]
Ca sa faci un monstru din 2.0 diesel , ai de tras multe , mai usor e sa faci din 3.0 diesel. Anyway , noi sa fim sanatosi , ca daca exista vointa si buget , restul vine de la sine.
|
Iti dau dreptate doar ca :unde am spus de bmw si mercedes nu am spus ca e capat de drum,am spus ca sunt cele mai sonore daca vrei pentru productia de masini de serie ,cele mai titrate si cu incasari foarte mari etc.
Cat despre subaru impreza wrx,tare as vrea sa conduc asa ceva,cu siguranta japonezii fac masini foarte bune dar sa nu ne inchipuim ca sunt peste nemti ,asta era deranjant pt. mn ca unii fac afimatii de genul.
Cat despre prima masina cam asa este,e ca si prima iubire doar ca aici e pe parte auto...mereu cauti ceva care sa se asemene macar cu ceea ce ai avut,de asta si eu sunt subiectiv cand vine vorba de masini nemtesti,nu neaparat bmw.
|
|
|
02-07-11, 17:30
|
#21
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by bluey
Injectia de pe BKD e mult mai flexibila decat cea de pe orice motor CR.
Comparativ cu problemele puse de sistemul de injectie si de alimentare, turbina devine joaca de copii la motoarele CR.
Nu spun ca nu se poate face. Spun ca raportul cp/euro e diferit.
Fiecare motor isi are limitele sale.
La diesel limita internelor si a blocului e peste dublul puterii declarate de fabricant.Dar turbina si injectoarele se opresc mult mai devreme.
|
Stiu bluey , totul tine de banii investiti . La bmw oricum e posibil sa fie o suma mai maricica , comparativ cu bkd , dar tin sa cred ca e posibil. Trebuie doar facuta o documentare asupra limitelor tehnice ale motorului. In italia [ orasul volvera pe langa TORINO ] am gasit un atelier unde lucreaza 2 frati , care inainte faceau parte din fosta echipa de suport tehnic la bmw si porsche in fia GT sau touring cars [ nu mai tin bine minte ]. Ideea e ca oamenii fac conversii si upgradeuri turbo doar bazate pe turbouri TURBONETICS si galerii custom facute de ei. Am fost sa ma interesez pentru a mea , mai ales ca oamenii au si dyno, dar si preturile pe masura. [ de exemplu o resoftare facuta de ei , costa de la 300 de euro in sus ]. Tot acolo am vazut un seat leon cupra cu motorul 2.0 diesel de 170 de cai dus doar cu softul in 225 de cai , masina era la o verificare de 40 de mii de km si pregatita pentru upgrade turbo . Le am povestit pe scurt de cele 2.0 bkd din tara noastra si puterea la care au ajuns , la care au inceput sa zambeasca si mi au zis ca potentialul unui bkd e cu mult mai mare. Totul tine de piesele alese cu grija pentru el si intarirea transmisiei [ lsd , si ambreiaj custom ]. Leonul in stadiul actual e pregatit pentru o putere de peste 300 de cai si i am rugat sa ma tina la curent cu masina. chiar sunt curios cat vor scoate pe dyno cu el.Pretul pentru conversie sare de 2500 de euro cu siguranta.
Quote:
Originally Posted by malasortee
Iti dau dreptate doar ca :unde am spus de bmw si mercedes nu am spus ca e capat de drum,am spus ca sunt cele mai sonore daca vrei pentru productia de masini de serie ,cele mai titrate si cu incasari foarte mari etc.
Cat despre subaru impreza wrx,tare as vrea sa conduc asa ceva,cu siguranta japonezii fac masini foarte bune dar sa nu ne inchipuim ca sunt peste nemti ,asta era deranjant pt. mn ca unii fac afimatii de genul.
Cat despre prima masina cam asa este,e ca si prima iubire doar ca aici e pe parte auto...mereu cauti ceva care sa se asemene macar cu ceea ce ai avut,de asta si eu sunt subiectiv cand vine vorba de masini nemtesti,nu neaparat bmw.
|
Asta din cauza ca impreza wrx sti si evo lancer sunt 4x4 iar bmw ul m3 spre exemplu e tractiune spate [ doua categorii diferite ]. am mers cu sti din 2006... e foarte diferita de bmw m3 .
Pana la urma , orice masina modificata poate sa fie mai buna ca orice altceva vrei tu , atata timp cat e modificata cu cap. De asta un 335d resoftat cu cap e mai rapid ca un m3 e46 , sau un impreza poate fi mai rapida ca un m3 , etc etc. La fel bluey [ posesorul acelui audi a3 cu motorul modificat ] , punel langa un 330d resoftat , sa vezi ce se intampla , e un exemplu viu .
PS : bluey nu ai mai postat nimic in legatura cu jucaria ta. In ce stadiu mai esti si ce ganduri mai ai pentru ea?
|
|
|
02-07-11, 19:55
|
#22
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: za bmw 320 diesel
A mea mai are putin si iese din nou pe afara.
Dar va iesi cand va fi gata cum vreau eu chiar daca mai intarzii o luna cu ea.
Nu vreau sa fac si din asta o Elodia asa ca o sa prezint totul cand va fi gata.
Revenind la bmw-ul omului din topic.
Fa-i un soft serios, apoi intereseaza-te de suspensii, frane, ambreiaj, blocant.
Puterea nu este totul la o masina. Cu atat mai mult la un diesel la care devine din ce in ce mai greu de pus jos ce iti furnizeaza motorul pe masura ce cresti cuplul.
|
|
|
02-07-11, 21:32
|
#23
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by bluey
A mea mai are putin si iese din nou pe afara.
Dar va iesi cand va fi gata cum vreau eu chiar daca mai intarzii o luna cu ea.
Nu vreau sa fac si din asta o Elodia asa ca o sa prezint totul cand va fi gata.
Revenind la bmw-ul omului din topic.
Fa-i un soft serios, apoi intereseaza-te de suspensii, frane, ambreiaj, blocant.
Puterea nu este totul la o masina. Cu atat mai mult la un diesel la care devine din ce in ce mai greu de pus jos ce iti furnizeaza motorul pe masura ce cresti cuplul.
|
El are aceleasi ganduri ca si mine :
- de lsd deja m am interesat , cea mai ieftina varianta si sa fie street setup, e sa fac conversie la cel open si transformat in lsd torsen [ 550 de euro ]
- suspensie : la fel ceva eibach , bilstein , kw ,d2 undeva la 600-800 de euro [ ceva de calitate , nu pocnitori la 250 de euro ]
- frane upgrade de la bmw 330d sau de m3
- Ambreiaj e belea cu el , un kit de ambreiaj bun si care sa reziste modificarilor e cam vreo 500 de euro + ca volantele Bi-masa sunt penale rau si majoritatea sugereaza o volanta single mass.
Cat despre masina ta , iti doresc mult succes si stiu cum e , sa stai si sa faci totul cat mai perfect si sa mearga totul struna.
|
|
|
03-07-11, 09:49
|
#24
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: za bmw 320 diesel
Volanta bimasica iti ofera un confort destul de mare la utilizarea de zi cu zi si reduce destul de mult din vibratiile transmise de la motor la cutie. Mai ales ca e vorba de un diesel. Si intr-adevar fac probleme daca le tii cu ambreiajul stock care patineaza si incalzeste volanta.
Eu voi ramane pe volanta bimasica cu ambreiaj si placa de presiune custom A tinut 530Nm fara sa comenteze, sper sa tina si mai departe.
|
|
|
03-07-11, 11:05
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 452
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by malasortee
E bine ca avem meseriasi,deocamdata nu pot decat sa ma documentez,mai este mult pana departe,dar iti multumesc pentru promptitudine.Sunt curios daca exista cineva pe forum care detine 320d de 2L si a ajuns cu masina in 300 de cp pastrand "motorul" original evident,nu mie se pare un boom dar totusi e dublata puterea stock ,deci investitia trebuie sa fie pe masura,mai ales ca trebuie sa schimbi interne multe dar nici placutzele si discurile race nu sunt de neglijat ca pret.
Deocamdata urmeaza sa fac un resoft ,am si vorbit cu baiatul din Bucuresti care e specialist in bmw-uri,e si aici pe forum prezent .Sa vedem ce va iesi pana la urma...
Totusi un lucru nu il inteleg aici pe forum exista atatia invidiosi la adresa bmw-urilor,poate pentru lipsa de maniere a unora dintre soferii acestei marci sau pentru faptul ca multi sunt invidiosi ca nu isi permit o masina din gama aceasta;in fond e una dintre cele mai mari fabrici producatoare de masini,sa nu uitam ca este de putin timp in breasla si aici ma refer la productia de motoare auto,masini etc fatza de mercedes de exemplu si se bate de la egal la egal,de unde atat ura si antipatie si in plus afirmatii aruncate ca nush ce nume de fabrici japoneze sunt mai tari; toyota si subaru fac si desfac?cand de fapt 2 nume rasuna in lumea asta BMW si Mercedes!
|
Salut !!! In mare parte ma distreaza ceea ce scrii in legatura cu caii pe care vrei sa-i obtii.Eu am un Bmw 330 d e46 si crede-ma ca este destul de greu sa ajungi putin peste 300 de cp.Cu motorul tau daca ajungi la 250 cp sa zici sarutmana....am avut un seat leon 105 cp si l-am dus la 270 cp fara probleme...la bmw din 204 cp sa-l duc in 300 cp aproape ca mi-a scos peri albi in cap....informatiile ce sa pui pe masina sunt foarte putine.
|
|
|
03-07-11, 15:51
|
#26
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by bluey
Volanta bimasica iti ofera un confort destul de mare la utilizarea de zi cu zi si reduce destul de mult din vibratiile transmise de la motor la cutie. Mai ales ca e vorba de un diesel. Si intr-adevar fac probleme daca le tii cu ambreiajul stock care patineaza si incalzeste volanta.
Eu voi ramane pe volanta bimasica cu ambreiaj si placa de presiune custom A tinut 530Nm fara sa comenteze, sper sa tina si mai departe.
|
Deci sugerezi ca pentru un street setup sa pastrez volanta bi-masa nu? stiu ca cea single mass nu ofera acelasi confort , dar am crezut ca nu e mare diferenta intre ele. Sa vad acum de un ambreiaj mai performant. tu ce solutie ai ales pentru ambreiaj la tine?
Quote:
Originally Posted by mecarm
Salut !!! In mare parte ma distreaza ceea ce scrii in legatura cu caii pe care vrei sa-i obtii.Eu am un Bmw 330 d e46 si crede-ma ca este destul de greu sa ajungi putin peste 300 de cp.Cu motorul tau daca ajungi la 250 cp sa zici sarutmana....am avut un seat leon 105 cp si l-am dus la 270 cp fara probleme...la bmw din 204 cp sa-l duc in 300 cp aproape ca mi-a scos peri albi in cap....informatiile ce sa pui pe masina sunt foarte putine.
|
Hehe mecarm , esti greu de gasit la telefon. am incercat sa iau legatura cu tine in legatura cu o solutie la turbo. In mare parte ai dreptate , informatii putine , oricum un target de 220-240 tot e posibil pentru 320d , dar initial , masina va avea doar un soft. dupa ce termin cu documentarile , ma voi apuca si eu de treaba mai serios.
PS : masina ta in ce stadiu mai e? ai mai facut dyno la el? sunt curios ce a iesit din el la ora actuala .stima
|
|
|
03-07-11, 17:03
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 452
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: za bmw 320 diesel
Acum masina are masurati pe dyno 292 cp dar i-am mai facut ceva si marți o pun iar pe dyno unde vreau sa vad o cifra īncepānd cu 3 ). Trage destul de bine acum...m-am dat cu mașini de de 13,5 s unde am facut o figura frumoasa cu ele.Ți-am lăsat un pm cu numărul meu de telefon sa te ajut si eu cu detalii la masina ta.
|
|
|
03-07-11, 17:11
|
#28
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by mecarm
Acum masina are masurati pe dyno 292 cp dar i-am mai facut ceva si marți o pun iar pe dyno unde vreau sa vad o cifra īncepānd cu 3 ). Trage destul de bine acum...m-am dat cu mașini de de 13,5 s unde am facut o figura frumoasa cu ele.Ți-am lăsat un pm cu numărul meu de telefon sa te ajut si eu cu detalii la masina ta.
|
Mai incearca odata , nu a mers. anyway iti las si eu un pm in caz ca nu primesc eu nimic. multumesc frumos.
|
|
|
03-07-11, 17:47
|
#29
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 55
|
Re: za bmw 320 diesel
Quote:
Originally Posted by mecarm
Salut !!! In mare parte ma distreaza ceea ce scrii in legatura cu caii pe care vrei sa-i obtii.Eu am un Bmw 330 d e46 si crede-ma ca este destul de greu sa ajungi putin peste 300 de cp.Cu motorul tau daca ajungi la 250 cp sa zici sarutmana....am avut un seat leon 105 cp si l-am dus la 270 cp fara probleme...la bmw din 204 cp sa-l duc in 300 cp aproape ca mi-a scos peri albi in cap....informatiile ce sa pui pe masina sunt foarte putine.
|
Nu tin sa ajung cu masina in 300 de cai putere stai chill,auzisem de 250 cp pastrand motorul original... si cam atat si am intrebat daca sunt persoane care au ajuns la 300,poate e imposibil asa cum zici.Daca fac rost de un motor de e90 3000 cm3 diesel nu cred ca mai este IMPOSIBIL .Totusi eu nefiind participant al curselor cred ca 240-250 cp sunt mai mult decat suficienti si nici nu vreau sa o dau in obsesie sa vand o masina sau sa donez un rinichi pentru o "pasiune" ,cum poate unii fac si asa ceva.
Nu vreau sa investesc mai mult in modificari decat am dat cand am cumparat masina,ca asa o duc in multi cai,cati exact nu vreau sa insinuez ,tunarii debia asteapta banutii pe manopera,dar am zis nu vreau sa pun un alt motor pe masina pentru ca vreau sa o am de mers zi de zi,iar "mers" cu cilindree mai mare nu e legal fara aprobari .Voi stiti mai bine,sunteti in domeniu sa zic asa ,eu sunt doar "pasionat" si cam atat;
Topicul acesta nu este numai pentru masina mea de aceea orice parere este binevenita atata timp cat este si constructiva,vreau ca citind si alti posesori de e46 2 L sa afle ce se poate scoate din masina lor,iar cuvinte ca "am ras,ma faci sa rad" nu isi au rostul crede-ma,atata timp cat eu incerc sa aflu maximul ,nu am zis ca am motor de 1,2 L si vreau 600 de cai,am zis ceva realizabil si cred ca colegul din torino o sa mi-o ia inainte si poate va demonstra si "teoria mea",m-as bucura sincer...
Last edited by malasortee; 03-07-11 at 17:59.
|
|
|
04-07-11, 00:17
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 452
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: za bmw 320 diesel
Succes in ceea ce ti-ai propus,ideea mea nu era sa te jignesc,dar daca asta ai inteles tu....scuze.Promit ca imi tin gura
|
|
|
|
|