Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 01-06-11, 23:39   #1
malasortee

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 55
Default za bmw 320 diesel

Detin una bucata diesel 320 e46 varianta stock de 150 de cp ,fuge ca o tampita.(cine?> pisica)
pentru baietii priceputi in ale maparii,vreau sa o duc in 185-190 cp de cai,face fatza ambreiaju stock unui cuplu de 390-400 nm?masina stock are 330 NM/2000 rpm.Ce poate sa mai pice de la resoft?am sa conduc cred ca inainte adica schimbat treapta la 3000 (a nu se uita ca e diesel)

Last edited by malasortee; 01-06-11 at 23:51.
malasortee is offline  
Old 02-06-11, 21:27   #2
malasortee

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 55
Default Re: za bmw 320 diesel

multumesc pentru raspuns
malasortee is offline  
Old 17-06-11, 23:25   #3
malasortee

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 55
Default Re: za bmw 320 diesel

In curand merg la service,masina va primi resoftare contra sumei de 250-300 de euro ,cu toate ca am zis ca nu dau acesti bani pe alt topic,la "particulari" risti sa ramai cu ECU in mana cum multi au patit pentru zgarcenie,mai bine dai un ban dar stai in fatza.
malasortee is offline  
Old 18-06-11, 12:12   #4
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: za bmw 320 diesel

Quote:
Originally Posted by malasortee View Post
In curand merg la service,masina va primi resoftare contra sumei de 250-300 de euro ,cu toate ca am zis ca nu dau acesti bani pe alt topic,la "particulari" risti sa ramai cu ECU in mana cum multi au patit pentru zgarcenie,mai bine dai un ban dar stai in fatza.
softul se face în timp real, sau doar leagă un laptop încarcă soft-ul și te trimite acasă?
Bong is offline  
Old 18-06-11, 12:19   #5
malasortee

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 55
Default Re: za bmw 320 diesel

Din cate am inteles se face pe loc de alta firma din afara sub licenta dupa care se primeste dar nu pe laptop ci pe un dispozitiv special,stiu si eu de aia cu laptopul si atat,am fost la diverse persoane care fac asa ceva si cand am vazut ca nu salveaza prima data soft-ul original m-am lasat la mana mea;si da cei care fac asa ceva sunt profesionisti,cand voi resofta masina revin cu mai mute detalii,iti dai seama @bong ca nu dau atatia bani la niste amatori,insa exista cazuri cand si asa zisele firme de tuning umbla cu chinezarii,eu iti spun sigur ca acestia au aparatura nu doar un laptop si un cablu de diagnoza,ei au alte scule ceva mai profesionale ,cu odb din china la 200 de lei imi fac si singur
malasortee is offline  
Old 20-06-11, 09:34   #6
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: za bmw 320 diesel

un bun prieten are un E46 320d, si din versiunea de 136 cp, cu modificari la turbina, soft si injectoare, era mai rapid ca mine cu un Renault Clio Sport F1 Team de 200cp. pe 400m era cu o masina si ceva in fata mea.
300zxtt is offline  
Old 20-06-11, 16:00   #7
Smashingdude

Stage 2
 
Smashingdude's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 66
Member of:
[VW]
Default Re: za bmw 320 diesel

Salut, ce greutate are masina?..ca tot am vazut fel si fel de variante, unele de 1900 kg altele ceva mai usoare, undeva la 1500..varianta de 150 cai
Smashingdude is offline  
Old 20-06-11, 16:12   #8
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: za bmw 320 diesel

Quote:
Originally Posted by Smashingdude View Post
Salut, ce greutate are masina?..ca tot am vazut fel si fel de variante, unele de 1900 kg altele ceva mai usoare, undeva la 1500..varianta de 150 cai
1500 si ceva, are cea de 150cp
Gica is offline  
Old 20-06-11, 16:48   #9
malasortee

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 55
Default Re: za bmw 320 diesel

Quote:
Originally Posted by Smashingdude View Post
Salut, ce greutate are masina?..ca tot am vazut fel si fel de variante, unele de 1900 kg altele ceva mai usoare, undeva la 1500..varianta de 150 cai
Aflu detalii noi despre masina )
NU ,masina incepand cu an de fabricatie 2003(facelift),versiunea 150 CP/330 Nm are 1490 kg ,se poate vedea pe majoritatea site-urilor de specialitate,http://translate.google.ro/translate...bmit%3DCompare
malasortee is offline  
Old 20-06-11, 16:51   #10
malasortee

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 55
Default Re: za bmw 320 diesel

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
un bun prieten are un E46 320d, si din versiunea de 136 cp, cu modificari la turbina, soft si injectoare, era mai rapid ca mine cu un Renault Clio Sport F1 Team de 200cp. pe 400m era cu o masina si ceva in fata mea.
Iti dai seama ca daca nu avea modificari nu avea sanse impotriva ta,sunt curios poate imi lasi un mesaj privat cu ce dotari si in cati cai a dus masina amicul tau,eventual daca stii costurile totale,eu am calculat ceva si imi iese pe la 2400 de euro fara sa pun manopera la ce modificari vreau sa fac in viitor masinii mele.sal
malasortee is offline  
Old 25-06-11, 23:59   #11
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: za bmw 320 diesel

Quote:
Originally Posted by malasortee View Post
Iti dai seama ca daca nu avea modificari nu avea sanse impotriva ta,sunt curios poate imi lasi un mesaj privat cu ce dotari si in cati cai a dus masina amicul tau,eventual daca stii costurile totale,eu am calculat ceva si imi iese pe la 2400 de euro fara sa pun manopera la ce modificari vreau sa fac in viitor masinii mele.sal

In aceeasi situatie sunt si eu ... daca e sa gasesc piesele potrivite ...suma nu sare de 2000 de euro ....dar cel mai important e cine va face softul. Deja am om pentru asa ceva. Initial voi avea stage 1 [ undeva la 390 de nm si 185 - 190 de cai ] , iti recomand sa verifici tot traseul de la adminie/intercooler , furtune si tot ce tine de ele... plus verificat/inlocuit filtrul epurator [ la mine era negru ]

Daca ii faci un upgrade de turbo , motorul e capabil de un 240 de cai aprox , dar automat va trebui sa te gandesti si la un ambreiaj mai bun.

PS : iti recomand sa faci un dyno inainte si dupa resoftare [ conteaza pentru cineva care doreste sa stie in detaliu ce poate face softul respectiv , plus ca se pot face mici cizelari a softului pentru a merge totul cum trebuie ]

Last edited by DEVIL's Style; 26-06-11 at 00:02.
DEVIL's Style is offline  
Old 30-06-11, 21:52   #12
malasortee

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 55
Default Re: za bmw 320 diesel

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
In aceeasi situatie sunt si eu ... daca e sa gasesc piesele potrivite ...suma nu sare de 2000 de euro ....dar cel mai important e cine va face softul. Deja am om pentru asa ceva. Initial voi avea stage 1 [ undeva la 390 de nm si 185 - 190 de cai ] , iti recomand sa verifici tot traseul de la adminie/intercooler , furtune si tot ce tine de ele... plus verificat/inlocuit filtrul epurator [ la mine era negru ]

Daca ii faci un upgrade de turbo , motorul e capabil de un 240 de cai aprox , dar automat va trebui sa te gandesti si la un ambreiaj mai bun.

PS : iti recomand sa faci un dyno inainte si dupa resoftare [ conteaza pentru cineva care doreste sa stie in detaliu ce poate face softul respectiv , plus ca se pot face mici cizelari a softului pentru a merge totul cum trebuie ]
Softul nu e cea mai complicata parte dar este esenta,stiut fiind faptul ca degeaba ai turbo mai mare daca parametrii nu sunt setati corespunzator.Cea mai complicata parte insa sunt banii cel putin pentru mine,adica neah 2000 si ceva de euro pentru unii sunt bani de buzunar,pentru altii avere ,iar pentru mine un target realizabil dar nu acum .Pacat ca motoarele noastre nu suporta si peste 300 de cai ca as fi tentat,dar nici sa schimb chiar tot ca asa imi iau un M3 second si e peste.Nu am gasit inca un kit turbo nou capabil sa dezvolte ceva "tarie" pe motorul asta diesel de 4 cilindri,dar mai caut,poate imi dati o sugestie ,un link ceva,mentionez ca ma int doar lucrurile noi(eu sunt mai nemultumit asa de fire,nu ma multumesc 240 de cai,daca ar fi al roata poate ,gluemsc evident ).Am luat in calcul si spusele unui amic sa incerc sa pun turbina de e46 330d motorizarea de 204 de cp,ramane de vazut.Pana atunci merg incet si sigur,adica nu asa de sigur cu toate ca dupa resoftare cam incepe uzura,am in plan inainte sau dupa resoftare: schimbat uleiul si toate filtrele (sunt cam pe duca sa zic asa,mai am 1000 de km la ulei din cei 10.000 de km la care trebuieste schimbat),schimbat filtrul epurator,curatat egr-ul si sper sa nu se duca ambreiajul ca e cam scump unul sport,ca eu daca il schimb,schimb si volanta si stage 3 la ambreiaj costa peste 700 de euro fara montaj.
malasortee is offline  
Old 30-06-11, 22:55   #13
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: za bmw 320 diesel

Quote:
Originally Posted by malasortee View Post
Softul nu e cea mai complicata parte dar este esenta,stiut fiind faptul ca degeaba ai turbo mai mare daca parametrii nu sunt setati corespunzator.Cea mai complicata parte insa sunt banii cel putin pentru mine,adica neah 2000 si ceva de euro pentru unii sunt bani de buzunar,pentru altii avere ,iar pentru mine un target realizabil dar nu acum .Pacat ca motoarele noastre nu suporta si peste 300 de cai ca as fi tentat,dar nici sa schimb chiar tot ca asa imi iau un M3 second si e peste.Nu am gasit inca un kit turbo nou capabil sa dezvolte ceva "tarie" pe motorul asta diesel de 4 cilindri,dar mai caut,poate imi dati o sugestie ,un link ceva,mentionez ca ma int doar lucrurile noi(eu sunt mai nemultumit asa de fire,nu ma multumesc 240 de cai,daca ar fi al roata poate ,gluemsc evident ).Am luat in calcul si spusele unui amic sa incerc sa pun turbina de e46 330d motorizarea de 204 de cp,ramane de vazut.Pana atunci merg incet si sigur,adica nu asa de sigur cu toate ca dupa resoftare cam incepe uzura,am in plan inainte sau dupa resoftare: schimbat uleiul si toate filtrele (sunt cam pe duca sa zic asa,mai am 1000 de km la ulei din cei 10.000 de km la care trebuieste schimbat),schimbat filtrul epurator,curatat egr-ul si sper sa nu se duca ambreiajul ca e cam scump unul sport,ca eu daca il schimb,schimb si volanta si stage 3 la ambreiaj costa peste 700 de euro fara montaj.

La turbouri ai garret si turbonetics ca si sugestii [ depinde de bugetul tau ce vrei sa ii pui ] Varianta unui turbo de pe 330d e ok , dar ai de tras pe partea transmisiei [ volanta single mass + ambreiaj stock ].

Ideea e simpla , daca pui un turbo de pe 330d , automat va avea un turbo lag mai maricel , resoftat cu cap , motorul se duce direct la 240 de cai [ aici il limiteaza injectoarele cel putin ], volanta dual mass daca o inlocuiesti e de preferat sa treci pe single mass [ vor fi ceva vibratii in plus, dar cel putin nu mai crapa ] , cutia de viteze nu stiu exact ce limite are si la fel e nevoie de un intercooler mai eficient. Chestia curioasa e alta , Alpina D3 are un motor avand aceeasi baza ca si bmw urile 320d normale numai ca e biturbo si dezvolta 204 cai , dupa resoftare ajungand la 260 fara probleme. Din tot ce am citit pana acum , targetul de 300 de cai e posibil , dar nu stiu exact ce costuri implica si modificarile necesare.
DEVIL's Style is offline  
Old 01-07-11, 21:37   #14
malasortee

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 55
Default Re: za bmw 320 diesel

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
La turbouri ai garret si turbonetics ca si sugestii [ depinde de bugetul tau ce vrei sa ii pui ] Varianta unui turbo de pe 330d e ok , dar ai de tras pe partea transmisiei [ volanta single mass + ambreiaj stock ].

Ideea e simpla , daca pui un turbo de pe 330d , automat va avea un turbo lag mai maricel , resoftat cu cap , motorul se duce direct la 240 de cai [ aici il limiteaza injectoarele cel putin ], volanta dual mass daca o inlocuiesti e de preferat sa treci pe single mass [ vor fi ceva vibratii in plus, dar cel putin nu mai crapa ] , cutia de viteze nu stiu exact ce limite are si la fel e nevoie de un intercooler mai eficient. Chestia curioasa e alta , Alpina D3 are un motor avand aceeasi baza ca si bmw urile 320d normale numai ca e biturbo si dezvolta 204 cai , dupa resoftare ajungand la 260 fara probleme. Din tot ce am citit pana acum , targetul de 300 de cai e posibil , dar nu stiu exact ce costuri implica si modificarile necesare.
Garette G17 am din fabrica pe masina,trebuie sa caut doar un model mai puternic gen de pe alta masina sau un kit turbo cu mai tot ce-i trebuie; in orice caz e nevoie de multe schimbari si cand am banii ma interesez si de un service bun cu adevarat ca de altfel,cati mecanici "tunari" atatea pareri,daca e dupa unii numai schimbi injectoarele,dupa altii printre altele schimbi vibrochenul dar nu le cunosc pe celelalte componente etc ,e de studiat profund dar banii sunt principali aici,daca ai bani faci orice modificari daca nu NU.In Bucuresti gasesc sigur un service bun care sa aiba de toate in ale tuningului,de la mecanici priceputi la dyno si resoft atunci cand va fi cazul.
malasortee is offline  
Old 01-07-11, 21:50   #15
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: za bmw 320 diesel

Quote:
Originally Posted by malasortee View Post
Garette G17 am din fabrica pe masina,trebuie sa caut doar un model mai puternic gen de pe alta masina sau un kit turbo cu mai tot ce-i trebuie; in orice caz e nevoie de multe schimbari si cand am banii ma interesez si de un service bun cu adevarat ca de altfel,cati mecanici "tunari" atatea pareri,daca e dupa unii numai schimbi injectoarele,dupa altii printre altele schimbi vibrochenul dar nu le cunosc pe celelalte componente etc ,e de studiat profund dar banii sunt principali aici,daca ai bani faci orice modificari daca nu NU.In Bucuresti gasesc sigur un service bun care sa aiba de toate in ale tuningului,de la mecanici priceputi la dyno si resoft atunci cand va fi cazul.

Sau daca vrei sa beneficiezi de un know-how in ale masinilor diesel , iti recomand baietii de la buzau [ power team buzau parca ] , care au facut si cele 2.0 bkd [ audi a3 si skoda octavia ] , plecand de la 140 de cai si ajungand la 265-270 aprox pe dyno cu o fiabilitate buna si cu un consum decent. din ce am inteles , reteta pentru 2.0 bkd costa cam 1500-1700 de euro aprox , sa poata fi dus la 260-270 de cai. pentru bmw nu cred ca ar fi diferente enorme si merita sa te informezi macar mai pe larg. mult succes
DEVIL's Style is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -