Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 23-01-07, 00:04   #76
passat 1.8T

 
passat 1.8T's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 205
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: filtru sport-intrebare

la ce prietene , sunteti departe copii , pa
mai ai de crescut
salutare ,
passat 1.8T is offline   Reply With Quote
Old 23-01-07, 00:07   #77
sco211
FullSpeed Racing Member

Stage 5
 
sco211's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default Re: filtru sport-intrebare

adevaru e ca se mai nasc si oameni deja invatati.
noroc ca exista oameni ca passat care vor sa ii invete si p altii.
auzi...cum e acolo sus???
sco211 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-07, 14:32   #78
alexjackal

Stage 2
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 68
Default Re: filtru sport-intrebare

passat razi cam mult de oameni care se straduiesc sa invete dintr-o carte de specialitate ce poate tu doar ai invatat din auzite si ai inteles dupa ureche asta daca nu esti inginer auto ????? si ai trecut prin ce trece sco211 si sper ca atunci cand ai fost in locul lui era unu care sa zica ca il plictisesti......

bafta mult sco211 un proiect indraznet
alexjackal is offline   Reply With Quote
Old 23-01-07, 18:39   #79
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: filtru sport-intrebare

Problema este ca majoritaatea ce se invata la politechnica...poti sterge cu aia fundul!!! Din experienta vorbesc acuma, cu carti..poate mai mult noroc.
Nu cer sa inteleaga nimeni numia zic si eu, nu merita sa te straduesti la universitate pentru a invata ce zic astia acolo, daca faci asta, sa faci pentru hartia aia (numit diploma).
Si eu sunt la universiate si incep sa dau seama ca la ce bazeaza astia este total naspa, rau si prostie pana la nesfarsit...si numia pentru aia functioneaz totul in jurul nostru ca este supradimensionat...deci perfectie=0
De 70 ani tot asta folosesc ingineri semele astea, nu zic nu se poate utiliza, dar sa fiti siguri ca nu este optimalizat !!! adica inca nu stie nimeni (sau nu da afara datele, informatiile) cum se poate proecta orice care se fie optimalizat...asa aproximativ da...dar nu optimalizat.
Asta inseamna ca ce se invata la universitatea de macanica este in mare masira asa-sasa, tine cat tre dar este si pe alocuri supradimensionat, si asta inseamna ca nu este optim gerutatea sau orice ce refera la piesa analizata, daci noi, cu cunostintele date de universitate nu stim mai mult dacet un mechanic auto de la daciaservice mai intelept...din pacate...


Va rog daca vreti sa ziceti ceva despre asta numai pm...
Nu cer de la nimeni sa inteleaga ce am scris...asa am avut vreme multa...
Daca cineva intelege...nu mai tre explicat cam la ce ma gandesc!!!
Daca nu..mai invata!!!
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 00:08   #80
sco211
FullSpeed Racing Member

Stage 5
 
sco211's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default Re: filtru sport-intrebare

deci io sunt anu 4 la electronica in Pitesti.
si sunt perfect de acord cu tine Eagleee.
nu invat io la fac de mecanica, dar si la mine se aplica aceleasi reguli.
cand am vb cu profesorii, au raspuns ca 'tehnologia e scumpa'...
pm ... in momentul asta nu vreau decat sa termini fac, in orice fel.
pasiunea e pasiune, si asta o devedesti cand iei de ex o dacie si ii pui vrand nevrand(saraca) 1.8inj monopunct d p mk2.
daca alteva nu t duce buzunaru...tot e bine.
daca traiam in anglia si eram s shmecher, in nici un caz nu imi luam passat 1.8T ca sa il modific. slab. e ceva de genu sa impacam si capra si varza.
maker daca era audi quattro...tot era o diferenta...
multumesc pt incurajare, alexjackal...
__________________
sco211 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 00:27   #81
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: filtru sport-intrebare

Mersi pentru sustinere, suntem cam off topic, dar cred ca problema filtrelor sunt cam discutate pana la nesfarsit.

Dar inca o problema:
Faza cu integrarea...si cu derivarea...(inca o problema) nu iti da valoarea exacta a punctului pe diagrama (coordinatele), ci un marj care este aproape bun...+-20%...daca te intereseaza problema asta poti sa te uiti si vei da seama da daca desenezi diagrama pe calc si lasi pa aia sa calculeze locul punctului pe diagrama iti iese alte coordinate decat cu derivare, sau integrare...daci asta inseamna ca totul ce bazeaza pa integrat si derivat au o eroare (calculat, sau necalculat cand faci o liesa...inseamna ca ori este supredimensionat, ori este sub dimensia potrivita...)

Ce parere ai despre asta sau aveti?...
Cam naso ca orice proecteaza ere o eroare necalculata din neperfectia calculatiipor...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 01:12   #82
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: filtru sport-intrebare

Sper sa-ti dai seama la o citire ulterioara ca ultimul tau post nu are absolut nici un sens logic...
Race is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 01:24   #83
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: filtru sport-intrebare

...Era o exempla din ce invat si eu pentru maine la examen...Si am dat seama ca e o vrajala mare!!!
Dar ce e cert, daca calculezi ceva prin diagrame (desenat) iese alta dacat vaci cu calcultaii, asa inseamna un lucru, calculatiile sunt gresite pe undeva, dar problema vine ca toate lumea invata sa proecteze dupa calculatiile astea...deci tot ce vezi are o eroare (ce inseamna un plus de material --> greutate in plus --> si scadere de performanta, fiabilitate, si viata pieselor...)
Nu doresc pe nimeni sa intelege, ca daca da seama ca e asa...isi da seama ca a invatat porcarii dealungul anilor.
Eu nu zic ca ce stim noi nu este bun, numia ca sta prea departe de perfectiune si profesorii incearca sa bata in cap ce nu e bun...
1+2=4 dupa parerea lor, cam asta ne invata la universitate...
Si la asta zic..."nooo este o mica eroare de 33%, aia e inca boooon"
Si cam asa sunt facute si motoarele...din pacate.

daca asta intereseaza pe cineva poate sa se uita la net, ca sunt cerceteri de asta.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 01:31   #84
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: filtru sport-intrebare

corectet, scuzatima...

...Era o exempla din ce invat si eu pentru maine la examen...Si am dat seama ca e o vrajala mare!!!
Dar ce e cert, daca calculezi ceva prin diagrame (desenat) iese alta dacat daca faci cu calcultaii, asa inseamna un lucru, calculatiile sunt gresite pe undeva, dar problema vine ca toate lumea invata sa proecteze dupa calculatiile astea...deci tot ce vezi in jur are o eroare (ce inseamna un plus de material --> greutate in plus --> si scadere de performanta, fiabilitate, si viata pieselor...)
Nu doresc pe nimeni sa intelege, ca daca da seama ca e asa...isi da seama ca a invatat porcarii dealungul anilor.
Eu nu zic ca ce stim noi nu este bun, numia ca sta prea departe de perfectiune si profesorii incearca sa bata in cap ce nu e bun...
1+2=4 sau 2.5 dupa parerea lor , cam asta ne invata la universitate...
Si la asta zic..."nooo este o mica eroare de 33%, aia e inca boooon"
Si cam asa sunt facute si motoarele...din pacate. (pe alocuri mult supradimensionat, pe la altele nu au dimensia ceruta-->nu este optim)

daca asta intereseaza pe cineva poate sa se uita la net, ca sunt cerceteri de asta. Si daca mai am si eu vreme am sa fac in Word si veti intelege ce zic.

Bafta in continuare, am examen maine
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 14:16   #85
sco211
FullSpeed Racing Member

Stage 5
 
sco211's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default Re: filtru sport-intrebare

bafta la examen...si sa stii ca io am inteles c vreoiai sa zici...cred ca si din cauza ca sunt cam in aceeasi situatie...


cred ca ar trebui sa deschidem o tema la subiectul asta...ca baiatul ala cred ca nu s-a mai uitat demult c vb noi....:-s
sco211 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 16:50   #86
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: filtru sport-intrebare

Ar fi o idee
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 25-01-07, 09:30   #87
eduardo

Stock
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3
Default Re: filtru sport-intrebare

salut,
am un lupo tunat abt. 1,4 16V. Vreau sa stiu daca merita sau nu un filtru de aer conic , speot?
sport
eduardo is offline   Reply With Quote
Old 25-01-07, 09:31   #88
eduardo

Stock
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3
Default Re: filtru sport-intrebare

ii creste consumul?
eduardo is offline   Reply With Quote
Old 25-01-07, 13:18   #89
alexjackal

Stage 2
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 68
Default Re: filtru sport-intrebare

in regim de oras nu; daca tragi de el normal ca mai mult aer are nev de mai multa benzina ca sa creasca si performanta ca altfel iese mai mult vax glumeam pe scurt:
NU in oras Da la alergat (consumul)
alexjackal is offline   Reply With Quote
Old 25-01-07, 16:01   #90
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: filtru sport-intrebare

mai mult, cum am dat seama in oras si pe drum lung (100-160) scade cu vro 10%
Ei bine la mine nu e semnificativ ca in lung ia cam 4-5 liti si in oras max 6 ('96 tdi, filtul si remap) mers sa zic sportiv, daca merg ca bunicul -1litru
Eagleee is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -