Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-09, 11:07   #16
barbualex2005

Stock
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

in curand o sa apara in Buc dyno 4x4 .... mai dureaza 1-2luni, asa k cei ce vor avea nevoie de teste or sa fie bineveniti .
Din cate stiu o sa fie situat undeva prin pipera ....pe viit. voi reveni cu mai multe info.
barbualex2005 is offline   Reply With Quote
Old 26-02-09, 15:59   #17
dydy-andrey
VW Driver

Stage 5
 
dydy-andrey's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,240
Member of:
[VW]
[Hyundai]
[2 Roti]
[4Rally]
[Competitor CNCA]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

monstru! ^_^
dydy-andrey is offline   Reply With Quote
Old 26-02-09, 21:17   #18
SKN Tuning

Stage 1
 
SKN Tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 20
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Masina este complet stock, asta insemnand evacuare stock cu catalizator, admisie stock, filtru de hartie stock, furtunele de cauciuc de la intercooler stock. Masina asteapta o serie de upgrade-uri. Pana atunci am resoftat masina doar pt a vedea ce se poate castiga pe o masina stock. Deoarece noi tinem foarte mult fiabilitatea motoarelor noastre, nu abuzam de nimic doar pt a face putere sau a demonstra cuiva ceva. Noi facem doar ce e bine pentru masina.

Astfel la masina in cauza s-a eficientizat modul de lucru al axelor cu came (despre care stim ca sunt reglabile in timp real, atat pe admisie cat si pe evacuare), s-a reglat cantitatea de benzina injectata pt a functiona corect cu benzina de la pompele romanesti impreuna cu conditiile climatice si s-au facut mici ajustari ale avansului in cateva puncte cheie. Masina de fabrica merge cu 1,5 bari (cred ca e printre cele mai mari presiuni cu care merge o masina stock), acum masina merge cu 1,3 bari.

Ati putea intreba de ce se merge la o presiune mai mica? Pentru ca evacuarea este destul de restrictiva si nu am vrut sa fortam motorul crescand foarte mult back-pressure-ul motorului si pt a creste temperatura de lucru a motorului. In momentul in care masina va primi evacuarea completa mult asteptata, admisia si tevile de la intercooler (evo X are un accelerator de gaze pe teava superioara a intercoolerului care este un castig atunci cand masina merge la grupa N, dar o pierdere pe o masina de strada) softul va fi refacut si atunci se vor folosi mult mai bine capacitatile motorului.

Astfel la final, cu toate aceste piese ne asteptam la un castig minim de 80 cai putere.

Vreau sa se inteleaga ca aceasta e masina unui om normal care o foloseste in fiecare zi, pe care nu il intereseaza sa castige nu-stiu-ce concurs de acceleratie, nu se bate la timpi pe circuit si nici nu vrea sa fie primul la liniutele din miez de noapte. Il intereseaza sa stie ca masina lui functioneaza corect si ca face puterea maxima care o poate da motorul fara a afecta fiabilitatea acestuia in orice fel.

PS: Stiu ca forum-urile sunt o zona in care multi oameni care sunt departe de un fenomen isi dau cu parerea pt a pierde timpul, dar aici un facem decat sa prezentam ceea ce SKN Romania a realizat.
SKN Tuning is offline   Reply With Quote
Old 26-02-09, 23:52   #19
cassadao

Stage 4
 
cassadao's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 186
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

sa va spunem sa nu va spunem ? ce mare secret ?cat sa scos din asta ?
e normal ca toti sa fie curiosi de asta citim
noi astia care pierdem timpul pe 4tuning
cassadao is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 08:17   #20
SEJ
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
SEJ's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 852
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
[VW]
[Opel]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Quote:
Originally Posted by SKN Tuning View Post
Vreau sa se inteleaga ca aceasta e masina unui om normal care o foloseste in fiecare zi, pe care nu il intereseaza sa castige nu-stiu-ce concurs de acceleratie, nu se bate la timpi pe circuit si nici nu vrea sa fie primul la liniutele din miez de noapte. Il intereseaza sa stie ca masina lui functioneaza corect si ca face puterea maxima care o poate da motorul fara a afecta fiabilitatea acestuia in orice fel.

PS: Stiu ca forum-urile sunt o zona in care multi oameni care sunt departe de un fenomen isi dau cu parerea pt a pierde timpul, dar aici un facem decat sa prezentam ceea ce SKN Romania a realizat.
Si atunci ce ne demostrati in afara de reclama pentru promovarea SKN? Un Evo modificat care nu ne arata nimic? Doar se spune si se arata ca a fost modificat,iar rezultate timpi nu este interesant deoarece masina asta trebuie sa functioneze corect din cauza cerintelor propietarului? Sunt prea multe exemple de masini modificate grav care sunt de zi cu zi si nu ii afecteaza!
De ce ne mai prezentati masina daca ea nu o sa faca nimic?
Este pentru prima data cand aud ca presiunea in loc sa creasca, scade! De ce nu si-a luat un seria 5, 3.0Xd,250 cp si avea o masina consum bun,putere si nu se mai obosea cu modificarile, sau sa stea in stres ca o sa cedeze ambreiaj,placa de presiune,diferential,transmisie etc.
Daca tot ai adus vorba de realizat, atunci realizeaza un Evo X sa vina la curse 402m sa rupa tot, majoritatea suntem inclinati spre asta si ne-ar fi placut sa vedem un Evo X modificat sa vedem ce poate!
Spui ca unii isi pierd timpul, cum ca forumurile sunt o pierdere de timp,bine, atunci de ce ne mai prezinti masina asta sau vrei ca toti sa spuna: "da e cea mai tare"/"foarte tare"/"incredibil acest evo" etc. Este o masina tare, dar de ce majoritatea cand faceti unele chestii,succese,etc, incepeti sa priviti lumea sus si nu puteti avea un comportament normal, cand de fapt pe plan mondial cu acest fenomen suntem inca pe langa.
__________________

Last edited by SEJ; 27-02-09 at 08:38.
SEJ is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 12:04   #21
e4e | DOOREX

Stage 2
 
e4e | DOOREX's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 55
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Nu se vede numarul...nush cand ma pot intalni cu el prin trafic...il intrebam de ceva cifre pentru ca mor de curiozitate...e bestial totusi...mai ales ca Mitsubishi Lancer Evo este una dintre masinile mele preferate...
e4e | DOOREX is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 13:45   #22
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Quote:
Originally Posted by SKN Tuning View Post
Astfel la final, cu toate aceste piese ne asteptam la un castig minim de 80 cai putere.

pt cei interesati de cifre
bbm is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 17:08   #23
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Quote:
Originally Posted by SEJ View Post
Si atunci ce ne demostrati in afara de reclama pentru promovarea SKN? Un Evo modificat care nu ne arata nimic? Doar se spune si se arata ca a fost modificat,iar rezultate timpi nu este interesant deoarece masina asta trebuie sa functioneze corect din cauza cerintelor propietarului? Sunt prea multe exemple de masini modificate grav care sunt de zi cu zi si nu ii afecteaza!
De ce ne mai prezentati masina daca ea nu o sa faca nimic?
Este pentru prima data cand aud ca presiunea in loc sa creasca, scade! De ce nu si-a luat un seria 5, 3.0Xd,250 cp si avea o masina consum bun,putere si nu se mai obosea cu modificarile, sau sa stea in stres ca o sa cedeze ambreiaj,placa de presiune,diferential,transmisie etc.
Daca tot ai adus vorba de realizat, atunci realizeaza un Evo X sa vina la curse 402m sa rupa tot, majoritatea suntem inclinati spre asta si ne-ar fi placut sa vedem un Evo X modificat sa vedem ce poate!
Spui ca unii isi pierd timpul, cum ca forumurile sunt o pierdere de timp,bine, atunci de ce ne mai prezinti masina asta sau vrei ca toti sa spuna: "da e cea mai tare"/"foarte tare"/"incredibil acest evo" etc. Este o masina tare, dar de ce majoritatea cand faceti unele chestii,succese,etc, incepeti sa priviti lumea sus si nu puteti avea un comportament normal, cand de fapt pe plan mondial cu acest fenomen suntem inca pe langa.
Este evident ca acest topic este facut pentru reclama SKN.
Forumurile sunt o parghie media si sunt citite de oameni interesati sa gaseasca anumite informatii, iar noi postam aici pe forum ca sa poata citi cei interesati de acest subiect.

SKN Romania a trecut de faza cand se lauda prin comparatii de gen EVO X vs XXX, da au fost aceste comparatii in serile trecute dar la ce bun sa le postezi aici cand nu sunt date concrete, cand un alt reply ar putea spune "da, dar poate soferul masinii care a pierdut nu stie sa tina masina ca e mult mai tare decat un EVO X orice i-ati face voi !".

Daca ai fi fost putin atent la anul 2008 si la realizarile SKN in acel an, iti aminteai ca masini setate de noi au cei mai buni timpi pe 402 m la KOE, 11,7 si 11,8, un Subaru si un EVO. Sau observai ca un alt EVO setat de noi a castigat primul raliu din 2009, cu Daniel Onoriu la volan, sau ca la FIA GT(cupa Logan), 5 (cinci) din primele 6 masini au fost setate de SKN.
Astea sunt realizari concrete, dar daca in Bucurest nu exista inca un dyno 4x4 pe care sa putem vedea ce se intampla, ce vrei sa spunem ?!

Retine ca nici o alta firma de tuning nu a reusit sa patrunda in aria motorsportului , si sa vina si cu rezultate din mai multe competitii.

E reclama? E mega reclama, dar cum vrei sa o spun altfel ? Asta inseamna ca privim pe cineva de sus ?

Sunt realizarile noastre si suntem mandrii de ele, iar voi ca si cititori si eventuali viitori clienti puteti beneficia de aceleasi scule si cunostiinte pentru setarea masinlor de strada daca ne alegeti pe noi.

Cu respect,
__________________
SKN ROMANIA
www.skn-tuning.ro

Last edited by andreitentean; 03-03-09 at 12:45.
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 03-03-09, 01:30   #24
one1983

Stock
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Eu sunt proprietarul masinii si sunt foarte multumit de ceea ce au facut cei de la SKN. Masina s-a schimbat fenomenal de mult in bine. Inainte masina se simtea "gatuita", acum dupa soft parca a prins viatza, se aude cu totul altfel motorul, mult mai bine, mai plin de putere. Eu am cumpara aceasta masina pentru ca sunt un pasionat de motorsport, si am citit foarte mult despre ea si ce poate face aceasta masina, si de aceea eu i-am ales pe cei de la SKN. EU consider ca ei sunt cei mai potriviti pentru ceea ce vreau eu de la masina. Eu nu vreau ca masina mea sa fie cea mai rapida la semafor sau asa ceva. Eu vreau o masina echilibrata sa traga pe toata plaja de turatie sa nu aibe varf de putere. Masina are acum un soft intocmai cum il doresc. Saptamana aceasta sper sa imi vina si evacuarea si dupa va trebui sa o resoftez din nou. Din ce am citit masina dupa evacuare va avea cel putin acelasi castig de putere pe care l-am avut cand am resoftat masina. Eu le multumesc celor de la SKN pentru sprijinul acordat si voi apela la serviciile lor in continuare!
one1983 is offline   Reply With Quote
Old 03-03-09, 22:51   #25
bbim
Banned

Stage 3
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 102
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Quote:
Originally Posted by one1983 View Post
Eu sunt proprietarul masinii si sunt foarte multumit de ceea ce au facut cei de la SKN. Masina s-a schimbat fenomenal de mult in bine. Inainte masina se simtea "gatuita", acum dupa soft parca a prins viatza, se aude cu totul altfel motorul, mult mai bine, mai plin de putere. Eu am cumpara aceasta masina pentru ca sunt un pasionat de motorsport, si am citit foarte mult despre ea si ce poate face aceasta masina, si de aceea eu i-am ales pe cei de la SKN. EU consider ca ei sunt cei mai potriviti pentru ceea ce vreau eu de la masina. Eu nu vreau ca masina mea sa fie cea mai rapida la semafor sau asa ceva. Eu vreau o masina echilibrata sa traga pe toata plaja de turatie sa nu aibe varf de putere. Masina are acum un soft intocmai cum il doresc. Saptamana aceasta sper sa imi vina si evacuarea si dupa va trebui sa o resoftez din nou. Din ce am citit masina dupa evacuare va avea cel putin acelasi castig de putere pe care l-am avut cand am resoftat masina. Eu le multumesc celor de la SKN pentru sprijinul acordat si voi apela la serviciile lor in continuare!

ce evacuare primesti adica ce frima?
felicitari pentru masina
bbim is offline   Reply With Quote
Old 04-03-09, 18:39   #26
one1983

Stock
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Greddy Tic cu downpipe si test pipe Ultimate Racing
one1983 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-09, 16:54   #27
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Quote:
Originally Posted by one1983 View Post
Eu sunt proprietarul masinii si sunt foarte multumit de ceea ce au facut cei de la SKN. Masina s-a schimbat fenomenal de mult in bine. Inainte masina se simtea "gatuita", acum dupa soft parca a prins viatza, se aude cu totul altfel motorul, mult mai bine, mai plin de putere. Eu am cumpara aceasta masina pentru ca sunt un pasionat de motorsport, si am citit foarte mult despre ea si ce poate face aceasta masina, si de aceea eu i-am ales pe cei de la SKN. EU consider ca ei sunt cei mai potriviti pentru ceea ce vreau eu de la masina. Eu nu vreau ca masina mea sa fie cea mai rapida la semafor sau asa ceva. Eu vreau o masina echilibrata sa traga pe toata plaja de turatie sa nu aibe varf de putere. Masina are acum un soft intocmai cum il doresc. Saptamana aceasta sper sa imi vina si evacuarea si dupa va trebui sa o resoftez din nou. Din ce am citit masina dupa evacuare va avea cel putin acelasi castig de putere pe care l-am avut cand am resoftat masina. Eu le multumesc celor de la SKN pentru sprijinul acordat si voi apela la serviciile lor in continuare!
Am avut ocazia in urma cu ceva timp sa conduc o astfel de masina. Impresionanta, pot spune fata de cea cu care ma dau eu zi de zi.
Stiu ca Evo X, are o limitare pentru Launch Control la 5500 rpm. In urma resoftarii ai pastrat acceasi valoare sau ai coborat turatia?
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 18:35   #28
tre

Stage 5
 
tre's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

@one1983 cat de zgomotoasa e masina noua evacuare?
tre is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 07:29   #29
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

inca nu stie, trebuie sa soseasca intr -o saptamina, doua
bbm is offline   Reply With Quote
Old 13-05-09, 14:40   #30
jozsi555
VW Driver

Stage 5
 
jozsi555's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 989
Member of:
[VW]
[4Rally]
[Opel]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Sau observai ca un alt EVO setat de noi a castigat primul raliu din 2009, cu Daniel Onoriu la volan,

poate ne place sa pierdem vremea pe forum, bravo voua ca va permiteti. si la ce raliu a castigat onoriu cu evo la noi in tara in 2009? eu nu am observat decat la viteza pe traseu montan.
jozsi555 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -