25-07-07, 09:48
|
#406
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Noul BMW M3
Ba da sti dar nu este optiune aum si se va fabrica de Getrag.
dar acum nu este asa ceva insa cine vrea performanta ia mecanica.
Cel mai probabil o sa fie aviabila din martie 2008.
In alta ordine de idei sunt fan al tuturor masinilor si trabant imi place, dar fiecare in functie de model are locul ei.
|
|
|
25-07-07, 14:50
|
#407
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of: [VW] [2 Roti] [Old School Cars]
|
Re: Noul BMW M3
sincer parca tot M3 cel vechi e mai frumos
|
|
|
25-07-07, 17:45
|
#408
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
Re: Noul BMW M3
ar fi cazul s-o faca altcineva poate n-o sa aibe probleme
vis a vis de performanta dupa parerea mea e46 smg era mult mai performant decat mecanica
|
|
|
25-07-07, 20:59
|
#409
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Noul BMW M3
e doar o parere faptele erau altele
|
|
|
29-07-07, 18:12
|
#410
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Noul BMW M3
Mereu se gaseste cate cineva sa arunce cu noroi si de obicei i fac cei care nu prea cunos sau din cine stie ce motive ca in fabula in care chipuri la ce nu pot ajunge le pute
Aberatii peste aberatii nuantari de dragul de a discuta discutii fara prea multe argumente doar ca ... isi dau cu parerea ca asa li se pare lor sau din nou treba cu putitul.
Unii abereaza cu smg-ul altii cu dsg-ul sau tot aia ca nu pot sta sa contabilizez aberatile lor.
Cineva spunea ca M3 smg e mai rapid decat M3 MT, nimic mai fals dar daca orizonturile lor sunt inguste ...
Da vazand doar prima suta e discutabil:
M3MT 343,1 cp a 7840 rpm. 37,3 mkg a 4850 rpm. 1585 kg.
Repartitia maselor pe axe. 50/50% 4,6 kg/CP.
0-100 5,49 s.
0-160 11,68 s.
0-400m 13,59 s.
0-1000m 24,40 s.
400m en 4ª: 18,15 s.
Consum mediu 12,4 l/100 km
M3SMG
343,01 CV a 7840 rpm 37,29 mkg a 4850 rpm
Repartitia maselor 51/49%
4,53 kg/Cp
0-100 5,48 s.
0-400m 13,72 s.
0-1000m 24,86 s.
CIFRELE VORBESTE si mai e si concludente dar ignoranta e mare
Cand modelul e46 a venit pe piata cu SMG am fost invitat in compania unui pilot BMW la tete cu ambele modele chiar ne-am jucat am facut liniute de toate si cu mecanica l-am batut mereu , fapt care mi-a intarit ideea ca o cutie mecanica e sfanta.
|
|
|
29-07-07, 19:10
|
#411
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
Re: Noul BMW M3
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Mereu se gaseste cate cineva sa arunce cu noroi si de obicei i fac cei care nu prea cunos sau din cine stie ce motive ca in fabula in care chipuri la ce nu pot ajunge le pute
Aberatii peste aberatii nuantari de dragul de a discuta discutii fara prea multe argumente doar ca ... isi dau cu parerea ca asa li se pare lor sau din nou treba cu putitul.
Unii abereaza cu smg-ul altii cu dsg-ul sau tot aia ca nu pot sta sa contabilizez aberatile lor.
Cineva spunea ca M3 smg e mai rapid decat M3 MT, nimic mai fals dar daca orizonturile lor sunt inguste ...
Da vazand doar prima suta e discutabil:
M3MT 343,1 cp a 7840 rpm. 37,3 mkg a 4850 rpm. 1585 kg.
Repartitia maselor pe axe. 50/50% 4,6 kg/CP.
daca tu zici... am mai vazut si noi curse pe la noi intre manual si smg iar smg-ul a fost invingator... dar daca tu zici poate o fii asa
0-100 5,49 s.
0-160 11,68 s.
0-400m 13,59 s.
0-1000m 24,40 s.
400m en 4ª: 18,15 s.
Consum mediu 12,4 l/100 km
M3SMG
343,01 CV a 7840 rpm 37,29 mkg a 4850 rpm
Repartitia maselor 51/49%
4,53 kg/Cp
0-100 5,48 s.
0-400m 13,72 s.
0-1000m 24,86 s.
CIFRELE VORBESTE si mai e si concludente dar ignoranta e mare
Cand modelul e46 a venit pe piata cu SMG am fost invitat in compania unui pilot BMW la tete cu ambele modele chiar ne-am jucat am facut liniute de toate si cu mecanica l-am batut mereu , fapt care mi-a intarit ideea ca o cutie mecanica e sfanta.
|
daca tu zici... am mai vazut si noi curse pe la noi intre manual si smg iar smg-ul a fost invingator... dar daca tu zici poate o fii asa
|
|
|
29-07-07, 19:22
|
#412
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
|
Re: Noul BMW M3
Quote:
Originally Posted by alexSHO
ok, atunci spun ca oricand un clk dtm bate orice csl scoate brandu ala al vostru )
|
de curiozitate.. ai vazut vreodata niste cifre ale celor 2 modele de care vorbesti?
dar normal.. castiga ala care are cai mai multi..
intradevar, in linie dreapta castiga CLK-ul.. logic dealtfel..
(stanga M3 CSL, dreapta CLK DTM AMG)
Acceleration
0 - 40 Km/h 1,4 s 1,3 s
0 - 60 Km/h 2,2 s 2,1 s
0 - 80 Km/h 3,6 s 3 s
0 - 100 Km/h 4,8 s 3,9 s
0 - 120 Km/h 6,8 s 5,1 s
0 - 140 Km/h 8,6 s 6,3 s
0 - 160 Km/h 10,8 s 7,9 s
0 - 180 Km/h 14,2 s 9,5 s
0 - 200 Km/h 16,7 s 11,8 s
Top Speed 280 Km/h 320 Km/h
dar cand vine vorba de circuit, ca pt asta sunt facute ambele....
Nuerburgring
Round time 7.50 min 7.54 min
Schwedenkreuz 245 Km/h 251 Km/h
Aremberg 101 Km/h (1,2g) 100 Km/h (1,3g)
Fuchsroehre 232 Km/h 244 Km/h
Metzgesfeld 162 Km/h 155 Km/h
Bergwerk 106 Km/h (1,4g) 102 Km/h (1,3g)
Kesselchen 222 Km/h 233 Km/h
Klostertal 1 167 Km/h (1,2g) 159 Km/h (1,05g)
Klostertal 2 90 Km/h (1,2g) 84 Km/h (1,2g)
Pflanzgarten 190 Km/h (0g) 185 Km/h (0g)
Galgenkopf 138 Km/h (1g) 131 Km/h (1,1g)
Doettinger Hoehe 255 Km/h 281 Km/h
(observa si acceleratia laterala pe care o ating ambele si viteza in anumite curbe.. dar asta nu conteaza asa mult.. caii sunt de baza, nu?)
Hockenheim
Round time 1.13,5 min 1.12,5 min
Nordkurve 131 Km/h (1,2g) 125 Km/h (1,15g)
Ausg. Querspange 85 Km/h (1,15g) 83 Km/h (1,15g)
Sachskurve 86 Km/h (1,3g) 85 Km/h (1,25g)
Opelkurve 109 Km/h (1,15g) 108 Km/h (1,2g)
Goal Straight Line 184 Km/h 205 Km/h
Max. Delay* 12,2 ms/2 11,7 ms/2
Braking
100 - 0 Km/h cold 33 m / 11,7 m/s2 36,1 m / 10,7 m/s2
100 - 0 Km/h hot 32,4 m / 11,9 m/s2 33,2 m / 11,6 m/s2
200 - 0 Km/h 129,7 m / 11,9 m/s2 148,8 m / 11,7 m/s2
80% Vmax* - 0 Km/h 0 m (80% Vmax =224 km/h) 0 m (80% Vmax =256 km/h)
200 - 0 Km/h 4,7 s 4,7 s
__________________
E36 325i
Last edited by florin83; 29-07-07 at 19:25.
|
|
|
29-07-07, 19:40
|
#413
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Noul BMW M3
CLK DTM este facut pe Nurburgring si de catre un CLK63 AMG Black Series, care are cu aprox 75 de cai mai putin..
CLK DTM AMG --> 7:54
CLK63 AMG BS --> 7:45
PS: am bagat aici CL63 AMG Black Series pentru ca eu cred ca asta va fi rivalul noului M3 CSL..
__________________
|
|
|
29-07-07, 19:54
|
#414
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 604
Member of: [SEAT]
|
Re: Noul BMW M3
bai sebastian... pana la urma zi-mi si mie te rog, cand vorbeste cifrele? Pt ca atunci cand ce spui tu si nu se adevereste prin datele oficiale nu te iei deloc dupa ele, in shimb cand ai dreptate si prin prisma datelor le bagi in fata de parca ar fi 3secunde diferenta desi e ceva de genul 0.1.. Sper sa ma lamuresti si pe mine
__________________
Seat Leon FR 2.0 TDI @ ~200CP
|
|
|
29-07-07, 22:09
|
#415
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Noul BMW M3
Am sa te rog sa folosesti apelative de tipul bai si altele de genul onomatopeelor cui iti permite.
|
|
|
29-07-07, 22:11
|
#416
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 604
Member of: [SEAT]
|
Re: Noul BMW M3
doare adevarul .... Domnule SEBASTIAN
|
|
|
29-07-07, 22:20
|
#417
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Noul BMW M3
Quote:
Originally Posted by Alex_55
daca tu zici... am mai vazut si noi curse pe la noi intre manual si smg iar smg-ul a fost invingator... dar daca tu zici poate o fii asa
|
Sigur ca ai vazut insa eu am mers cu masinile fabricii , masini la care nimeni nu a schimbat nimic.
Ceea ce vad aici si starea automobilelor lasa de dorit in bine sau in rau.
Referitor la urmatorul tau mesaj pot sa-ti spun ca imi permit sa nuantez desi statistic se poate spune ca din cifre nu reies diferente mari.
Totusi din experienta, participand la curse, organizand, arbitrand am observat multe curse chiar pe pielea mea unde departajarile se faceau la miimi de secunda si atunci am invatat sa apreciez timpul in raport cu viteza iar zecimile pentru mine insemna f mult.
Datele oficiale de care vorbesti nu ma contrazic decat poate specualtii de marcheting sau presa ...este adevarat ca pentru un pilot ceva mai lent e de preferat SMG care te scuteste pe langa timpul constant mic de schimbare si de greseli.
|
|
|
29-07-07, 22:27
|
#418
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
Re: Noul BMW M3
ca fost proprietar de m3 smg vreau sa iti spun ca ma fost foooarte multumit de cutie si as fii vrut sa am cutia asta pe toate masinile pe care le voi avea ! acum am o masina cu o cutie tiptronic de care sunt multumit dar SMG-ul mi-a ramas in suflet, o cutie care iti da senzatii o cutie care te face sa te simti pilot
|
|
|
30-07-07, 01:31
|
#419
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Noul BMW M3
Nu te contrazic dar sper ca pot aea si eu parerea si simpatiile mele.
|
|
|
30-07-07, 01:42
|
#420
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
Re: Noul BMW M3
bineinteles este un forum public in care moderatorii NU iti sterg aiurea posturile
Last edited by Alex_55; 30-07-07 at 01:45.
|
|
|
|
|