Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
11-12-10, 15:55
|
#31
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,114
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Sebastian , ma refeream la loganul alb , nu cel albastru , al tau.
|
|
|
11-12-10, 17:50
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Scuze... asta nu stiu eu sa raspund, dar din pacate nici nu am reusit sa-l intalnesc la start.
|
|
|
11-12-10, 20:43
|
#33
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,114
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
stiu ca tu i`ai facut 4-1 , vroiam sa aflu pareri si pentru 4-2-1.
daca cu cei 4-2-1 pierzi cuplu jos , castigi sus .
poate a facut pe dyno niste teste si se vede mai bine ce pierderi si castiguri are.
|
|
|
11-12-10, 21:51
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Din cate stiu nici nu ai cum sa il vezi la start Sebastian,este duar de recunoastere,are alte 2 logane de cupa cu care concureaza Bogdan,
|
|
|
11-12-10, 21:58
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Pe strada!
|
|
|
11-12-10, 22:07
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Quote:
Originally Posted by Andreea13
daca cu cei 4-2-1 pierzi cuplu jos , castigi sus .
|
Pai nu cu 4-1 pierzi jos si castigi sus ?
|
|
|
11-12-10, 22:34
|
#37
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,114
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
este invers , dar sa spuna cine este mai in masura , adica cei care au lucrat la masina si stiu.
|
|
|
04-01-11, 01:41
|
#38
|
Stage 4
Join Date: Dec 2008
Posts: 253
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Acu depinde si de formatul galeriei.Daca bagi 4 tevi de 40 sa zicem intr-una de 45(4-1) atunci castigi jos si pierzi sus.Daca pui 4 tevi de 40 intr-un con de 80-85mm atunci pierzi jos si castigi sus.Sunt mai multi factori care determina daca "trage sus" sau "trage jos", nu neaparat cum sunt legate tevile,4-2-1 sau 4-1.
|
|
|
05-01-11, 17:09
|
#39
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 207
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
salutare . am si io un kadett 1.8 c18ne si vreau sa-i maresc compresia .intrebarea mea este cat sa rectific din chiulasa sa functioneze bn motoru indiferent de ce cifra octanica a benzinei. ms
|
|
|
15-02-11, 18:56
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Quote:
Originally Posted by Andreea13
este invers , dar sa spuna cine este mai in masura , adica cei care au lucrat la masina si stiu.
|
Un citat de pe alt forum...
Quote:
Originally Posted by Muttley
Cu diferentele 4-2-1 si 4-1 e simplu. Consideri domeniul de functionare stabila (intervalul nM - nP) al motorului ca fiind reprezentat de tronsonul intermediar al colectorului, adica cele doua tevi intermediare. Cu cat acestea sunt mai lungi, cu atat intervalul e mai larg, iar nM mai jos. Aici se regasesc motoarele de strada. Daca tronsoanele sunt ff scurte, adica de lungime zero, adica dispar complet, cu alte cuvinte cazul 4-1, nM e foarte sus, asta fiind cazul motoarelor de curse.
|
|
|
|
27-07-12, 16:18
|
#41
|
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 75
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
``Am analizat clapeta de acceleratie si am vazut ca se impune o modificare, de 44 mm diametru la 50. Ceea ce am facut si am mai smuls 6 cp.`` Puteti sa detaliati putin cum ati modificat clapeta de admisie pentru a mai scoate 6 cp ?
|
|
|
27-07-12, 17:10
|
#42
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Quote:
Originally Posted by ionut_x
``Am analizat clapeta de acceleratie si am vazut ca se impune o modificare, de 44 mm diametru la 50. Ceea ce am facut si am mai smuls 6 cp.`` Puteti sa detaliati putin cum ati modificat clapeta de admisie pentru a mai scoate 6 cp ?
|
au alezat corpu clapetei pana au ajuns la diametrul de 50mm si au schimbat pastila care inchide de la 44mm la o pastila de 50mm! Aceasta modificare permite sa intre mai mult aer in admisie, un amestec mai bogat de aer/combustibil! Acolo este castigul de putere!
__________________
Yamaha FZR 600R biker
ex - Kawasaki biker
Prowd OWNER of a FORD FOCUS MK1 Turnier GHIA
ex-Logan Driver
Pedal to the metal!!!
|
|
|
28-07-12, 11:56
|
#43
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Fara un soft nu faci decat sa strici amestecul de benzina\aer , Eu am corp clapeta marit la 51 mm cel mai mare care s-a facut vreo data (poze la mine pe topic) a fost intarit la exterior ca sa nu crape ....
Adevarat masina se misca mai bine mai ales pe ture joase si medii ...unde daca apas sa zicem 20% din cursa pedalei acuma e ca si cum as fi apasat 35 % cu vechiul corp ....si iti da impresia de putere ,asta doar daca apesi progersiv ,daca ai apasat pana la fund efectul e mai prost decat stock parca ...sa nu mai zic cat de centrat si bibilit e al meu si tot agata .... mai ales la relantiu... trebuie sa fi atent cand apesi acceleratia pentru ca imediat sare in 4500 daca nu esti obisnuit cu pedala ,precizezi ca am soft Dimsport .
Cred ca am sa pun corpul stock sa fac cateva teste
|
|
|
07-09-12, 17:52
|
#44
|
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 75
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Stiu ca este o intrebare stupida dar sunt incepator deci nu incepeti cu criticile :P : Portare s-au alezare sunt aceleasi lucruri ? Care sunt beneficiile portari unei chiuloase si care sunt beneficiile alezari unei chiuloase ?
|
|
|
07-09-12, 18:02
|
#45
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: DACIA LOGAN 1.6 8V cu axa sport, chiulasa portata si Unichip by MasterTuner
Quote:
Originally Posted by ionut_x
Stiu ca este o intrebare stupida dar sunt incepator deci nu incepeti cu criticile :P : Portare s-au alezare sunt aceleasi lucruri ? Care sunt beneficiile portari unei chiuloase si care sunt beneficiile alezari unei chiuloase ?
|
In principiu portare si alezare atunci cand vorbim de chiulasa reprezinta acelasi lucru.A aleza inseamna a modifica diametrul unui cilindru sau a unei piese conform unor specificatii.A porta o chiulasa presupune alezarea gaurilor de admisie si evacuare si finisarea acestora intr-un anume mod...specific.
A aleza o chiulasa se mai poate interpreta si doar prin subtierea acesteia modificand astfel raportul de comprimare al motorului.
__________________
|
|
|
|
|