Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
21-02-10, 00:42
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
BMW e30s50 turbo by EPS
Este vorba de masina lui Bobi mom pentru cei care o stiu.
Motorul este S50B30 reconditionat complet cu urmatoarele modificari:
Pistoane JE
Biele Pauter
Garnitura MLS Cometic
Prezoane chilasa ARP
Vanos anulat by EPS
Ambreaj Clutchmasters FX400
Volanta usoara
Injectoare 630cmc
Pompa benzina Walbro
Kit turbo custom cu o turbina T4 60-1
Ecu remap by EPS
Presiune era de 0.9bar cu turbina t4 cand a fost facut testul dyno, masina in prezent are o turbina Garrett GT40 si merge pe 1.2bar.
Last edited by WPP; 21-02-10 at 00:56.
|
|
|
21-02-10, 14:00
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Sunt surprins, tragea extraordinar de bine pentru caii astia, comparativ cu mine as fi zis cel putin 600 cp la motor.
Am vazut masini de 500 cp, care nu aveau nici pe jumatate nervul ei.
La mai mare cu turbina asta noua.
|
|
|
03-03-10, 00:45
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Frumos...presupun ca asta era facu pe dyno cu intertie, daca asa e aici avem rapsunsul de ce merge atat de bine...cuplu de la turatii medii pana la limitare!
Cred ca pe strada in a 2. de la 3000 are presiune si de la 3400-3500 full boost.
|
|
|
03-03-10, 11:08
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Quote:
Originally Posted by Hexer
Frumos...presupun ca asta era facu pe dyno cu intertie, daca asa e aici avem rapsunsul de ce merge atat de bine...cuplu de la turatii medii pana la limitare!
Cred ca pe strada in a 2. de la 3000 are presiune si de la 3400-3500 full boost.
|
Este facut inertial dar nici pe strada nu facea presiune chiar asa repede, pe a3a sa zic ca avea full boost 0.9 pe la 3500-3800.
Cu gt40 a urcat si zona de intrare cu aproximativ 500 de ture in plus pentru full boost 1.2bar.
Fiind o masina pentru drag race cred ca este importanta puterea la turele mari in cazul asta dupa 6000....
|
|
|
03-03-10, 13:17
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Ce A/R are turbina, galeria e divided sau cele 6 tevi sunt impreuna inante de turbo?
|
|
|
03-03-10, 23:08
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Quote:
Originally Posted by Hexer
Ce A/R are turbina, galeria e divided sau cele 6 tevi sunt impreuna inante de turbo?
|
Gt40 are A/R .96, T4 avea A/R 70 parca
Galeria este 6 in 1, din ce am studiat nu cred ca este o diferenta mai mare de ~200 ture din asta. Nici pe afara nu se agita lumea sa faca asta pentru ca nu se merita. Ai tu experiente cu si fara split pulse???
|
|
|
03-03-10, 23:48
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Pe motoare de 6 cilindri trebue neaparat split pulse. Asta din cazua ca daca nu pui in fiecare 120 de grade primeste un puls. Care ciscula cu viteza sunetului cu o presiune mare, cam 4 bari. daca nu e split pulse avecreaza evacaurea la un alt cilindru unde chiar incepe sa inchida supapele de evacuare si forteaza o oarecare cantitate de gaze inapoi.
Asta daca nu ai presiune mai mare la admisie decat inainte de turbo.
Diferenta mare consta in temperaturi mai mici la supape, golire mai efficienta a cilindreei si prin asta avans mai mare, toate astea iti da putere mai mare, si din cauza ca pulsurile respective sunt mai comparce (jumatete de volum) dau un spull up mai rapid.
Eu si la motoare de 4 cilindrii asi folosi split pule.
Experienta, acum vine la mine un bmw cu galerie 6 in 1 si imi plateste 800e fasa fac una 6 in 2, si am citit o groaza de carti despte diesel turbo (doar acolo aparuse turbinele) unde de 40 de ani absolut toti constructorii folosesc split pulse...wander why.
Toate literatura ce am citit spune ca la 4 cilindre inca nu e motivatie mare, dar merita pus. Ex e caterpillar
|
|
|
09-03-10, 17:43
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 319
Member of: [DACIA] [Delta Racing Crew]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
E criminala masina lu bobi am vazut-o la tulcea pe a3a te speriai cum tragea.Mai greu cu plecarea speram ca o sa se rezolve si problema asta.Felicitari wpp si catalin pt munca.
|
|
|
11-03-10, 05:30
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Quote:
Originally Posted by Cubanez84
E criminala masina lu bobi am vazut-o la tulcea pe a3a te speriai cum tragea.Mai greu cu plecarea speram ca o sa se rezolve si problema asta.Felicitari wpp si catalin pt munca.
|
plecarea la tulcea a fost''grea'' din cauza slicurilor foarte uzate
|
|
|
12-03-10, 13:32
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport] [Nissan]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Quote:
Originally Posted by Hexer
Pe motoare de 6 cilindri trebue neaparat split pulse. Asta din cazua ca daca nu pui in fiecare 120 de grade primeste un puls. Care ciscula cu viteza sunetului cu o presiune mare, cam 4 bari. daca nu e split pulse avecreaza evacaurea la un alt cilindru unde chiar incepe sa inchida supapele de evacuare si forteaza o oarecare cantitate de gaze inapoi.
Asta daca nu ai presiune mai mare la admisie decat inainte de turbo.
Diferenta mare consta in temperaturi mai mici la supape, golire mai efficienta a cilindreei si prin asta avans mai mare, toate astea iti da putere mai mare, si din cauza ca pulsurile respective sunt mai comparce (jumatete de volum) dau un spull up mai rapid.
Eu si la motoare de 4 cilindrii asi folosi split pule.
Experienta, acum vine la mine un bmw cu galerie 6 in 1 si imi plateste 800e fasa fac una 6 in 2, si am citit o groaza de carti despte diesel turbo (doar acolo aparuse turbinele) unde de 40 de ani absolut toti constructorii folosesc split pulse...wander why.
Toate literatura ce am citit spune ca la 4 cilindre inca nu e motivatie mare, dar merita pus. Ex e caterpillar
|
Maaaaaamaaaaaaaa Hexer fa ceva cu tastatura aia ....ca mai ametit!!!!
Daca nu spune-mi adresa si iti trimit eu una qwerty normala!!!!!
|
|
|
17-03-10, 23:38
|
#11
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Quote:
Originally Posted by U_TUNING
Maaaaaamaaaaaaaa Hexer fa ceva cu tastatura aia ....ca mai ametit!!!!
Daca nu spune-mi adresa si iti trimit eu una qwerty normala!!!!!
|
Lasa...fata de multi altii, el SPUNE LUCRURI ...nu are macar UN post aiurea care sa nu aduca valoare forumului..merita sa ametim/citim cu atentia mai incordata,atunci cand sunt niste posturi cu substanta,asa cum este cazul celor tastate de catre Hexer
Multumim pt orice interventie...probabil nu esti singurul care stii sa si explici altora ,insa cred ca esti unul dintre putinii care o faci de fiece data cu bunavointa, fara a avea mania secretelor ,precum unii dintre noi din pacate (nu e vb musai de interlocutor ,ci de toti ceilalti vizitatori ai topicului unde postezi)
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
Last edited by lascarica; 17-03-10 at 23:41.
|
|
|
21-03-10, 13:12
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Ce sa mai zic...bravo voua (EPS)...mashina trage spectaculos...s-a vazut si aseara!
Atasez si ultimul grafic de Dyno!
|
|
|
23-03-10, 13:17
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Pfuuu No comment Felicitiari 27 martie Ungaria?
|
|
|
24-03-10, 23:27
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
Quote:
Originally Posted by bobiMOM
Ce sa mai zic...bravo voua (EPS)...mashina trage spectaculos...s-a vazut si aseara!
Atasez si ultimul grafic de Dyno!
|
cei din spate nu prea au vazut[decat in reluare.pe camera ''onboard'']
felicitari si la mai multe victime
|
|
|
03-04-10, 15:24
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 249
|
Re: BMW e30s50 turbo by EPS
felicitari pentru cifrele obtinute
|
|
|
|
|