Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 20-02-10, 23:42   #1
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default BMW e30s50 turbo by EPS

Este vorba de masina lui Bobi mom pentru cei care o stiu.
Motorul este S50B30 reconditionat complet cu urmatoarele modificari:
Pistoane JE
Biele Pauter
Garnitura MLS Cometic
Prezoane chilasa ARP
Vanos anulat by EPS
Ambreaj Clutchmasters FX400
Volanta usoara
Injectoare 630cmc
Pompa benzina Walbro
Kit turbo custom cu o turbina T4 60-1
Ecu remap by EPS

Presiune era de 0.9bar cu turbina t4 cand a fost facut testul dyno, masina in prezent are o turbina Garrett GT40 si merge pe 1.2bar.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	MOM 0.9 BAR.jpg
Views:	1136
Size:	190.3 KB
ID:	1325337  

Last edited by WPP; 20-02-10 at 23:56.
WPP is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 13:00   #2
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Sunt surprins, tragea extraordinar de bine pentru caii astia, comparativ cu mine as fi zis cel putin 600 cp la motor.
Am vazut masini de 500 cp, care nu aveau nici pe jumatate nervul ei.

La mai mare cu turbina asta noua.
__________________
Sablare si PowderCoating - reconditionari jante, etrieri, etc
Da-ne un like pe Facebook
https://srzpowdercoating.ro
https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms
elspa is offline   Reply With Quote
Old 02-03-10, 23:45   #3
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Frumos...presupun ca asta era facu pe dyno cu intertie, daca asa e aici avem rapsunsul de ce merge atat de bine...cuplu de la turatii medii pana la limitare!

Cred ca pe strada in a 2. de la 3000 are presiune si de la 3400-3500 full boost.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 03-03-10, 10:08   #4
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Frumos...presupun ca asta era facu pe dyno cu intertie, daca asa e aici avem rapsunsul de ce merge atat de bine...cuplu de la turatii medii pana la limitare!

Cred ca pe strada in a 2. de la 3000 are presiune si de la 3400-3500 full boost.
Este facut inertial dar nici pe strada nu facea presiune chiar asa repede, pe a3a sa zic ca avea full boost 0.9 pe la 3500-3800.
Cu gt40 a urcat si zona de intrare cu aproximativ 500 de ture in plus pentru full boost 1.2bar.
Fiind o masina pentru drag race cred ca este importanta puterea la turele mari in cazul asta dupa 6000....
WPP is offline   Reply With Quote
Old 03-03-10, 12:17   #5
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Ce A/R are turbina, galeria e divided sau cele 6 tevi sunt impreuna inante de turbo?
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 03-03-10, 22:08   #6
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Ce A/R are turbina, galeria e divided sau cele 6 tevi sunt impreuna inante de turbo?
Gt40 are A/R .96, T4 avea A/R 70 parca
Galeria este 6 in 1, din ce am studiat nu cred ca este o diferenta mai mare de ~200 ture din asta. Nici pe afara nu se agita lumea sa faca asta pentru ca nu se merita. Ai tu experiente cu si fara split pulse???
WPP is offline   Reply With Quote
Old 03-03-10, 22:48   #7
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Pe motoare de 6 cilindri trebue neaparat split pulse. Asta din cazua ca daca nu pui in fiecare 120 de grade primeste un puls. Care ciscula cu viteza sunetului cu o presiune mare, cam 4 bari. daca nu e split pulse avecreaza evacaurea la un alt cilindru unde chiar incepe sa inchida supapele de evacuare si forteaza o oarecare cantitate de gaze inapoi.

Asta daca nu ai presiune mai mare la admisie decat inainte de turbo.

Diferenta mare consta in temperaturi mai mici la supape, golire mai efficienta a cilindreei si prin asta avans mai mare, toate astea iti da putere mai mare, si din cauza ca pulsurile respective sunt mai comparce (jumatete de volum) dau un spull up mai rapid.

Eu si la motoare de 4 cilindrii asi folosi split pule.


Experienta, acum vine la mine un bmw cu galerie 6 in 1 si imi plateste 800e fasa fac una 6 in 2, si am citit o groaza de carti despte diesel turbo (doar acolo aparuse turbinele) unde de 40 de ani absolut toti constructorii folosesc split pulse...wander why.
Toate literatura ce am citit spune ca la 4 cilindre inca nu e motivatie mare, dar merita pus. Ex e caterpillar
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 09-03-10, 16:43   #8
Cubanez84

Stage 5
 
Cubanez84's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 319
Member of:
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

E criminala masina lu bobi am vazut-o la tulcea pe a3a te speriai cum tragea.Mai greu cu plecarea speram ca o sa se rezolve si problema asta.Felicitari wpp si catalin pt munca.
Cubanez84 is offline   Reply With Quote
Old 11-03-10, 04:30   #9
T@zMania

Stage 5
 
T@zMania's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Quote:
Originally Posted by Cubanez84 View Post
E criminala masina lu bobi am vazut-o la tulcea pe a3a te speriai cum tragea.Mai greu cu plecarea speram ca o sa se rezolve si problema asta.Felicitari wpp si catalin pt munca.
plecarea la tulcea a fost''grea'' din cauza slicurilor foarte uzate
T@zMania is offline   Reply With Quote
Old 12-03-10, 12:32   #10
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Pe motoare de 6 cilindri trebue neaparat split pulse. Asta din cazua ca daca nu pui in fiecare 120 de grade primeste un puls. Care ciscula cu viteza sunetului cu o presiune mare, cam 4 bari. daca nu e split pulse avecreaza evacaurea la un alt cilindru unde chiar incepe sa inchida supapele de evacuare si forteaza o oarecare cantitate de gaze inapoi.

Asta daca nu ai presiune mai mare la admisie decat inainte de turbo.

Diferenta mare consta in temperaturi mai mici la supape, golire mai efficienta a cilindreei si prin asta avans mai mare, toate astea iti da putere mai mare, si din cauza ca pulsurile respective sunt mai comparce (jumatete de volum) dau un spull up mai rapid.

Eu si la motoare de 4 cilindrii asi folosi split pule.


Experienta, acum vine la mine un bmw cu galerie 6 in 1 si imi plateste 800e fasa fac una 6 in 2, si am citit o groaza de carti despte diesel turbo (doar acolo aparuse turbinele) unde de 40 de ani absolut toti constructorii folosesc split pulse...wander why.
Toate literatura ce am citit spune ca la 4 cilindre inca nu e motivatie mare, dar merita pus. Ex e caterpillar

Maaaaaamaaaaaaaa Hexer fa ceva cu tastatura aia ....ca mai ametit!!!!

Daca nu spune-mi adresa si iti trimit eu una qwerty normala!!!!!
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Old 17-03-10, 22:38   #11
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Quote:
Originally Posted by U_TUNING View Post
Maaaaaamaaaaaaaa Hexer fa ceva cu tastatura aia ....ca mai ametit!!!!

Daca nu spune-mi adresa si iti trimit eu una qwerty normala!!!!!
Lasa...fata de multi altii, el SPUNE LUCRURI ...nu are macar UN post aiurea care sa nu aduca valoare forumului..merita sa ametim/citim cu atentia mai incordata,atunci cand sunt niste posturi cu substanta,asa cum este cazul celor tastate de catre Hexer
Multumim pt orice interventie...probabil nu esti singurul care stii sa si explici altora ,insa cred ca esti unul dintre putinii care o faci de fiece data cu bunavointa, fara a avea mania secretelor ,precum unii dintre noi din pacate (nu e vb musai de interlocutor ,ci de toti ceilalti vizitatori ai topicului unde postezi)
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.

Last edited by lascarica; 17-03-10 at 22:41.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 21-03-10, 12:12   #12
bobiMOM

Stage 5
 
bobiMOM's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Ce sa mai zic...bravo voua (EPS)...mashina trage spectaculos...s-a vazut si aseara!

Atasez si ultimul grafic de Dyno!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	grafic mom.jpg
Views:	725
Size:	134.7 KB
ID:	1380477  
bobiMOM is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 12:17   #13
NEo007

Stage 5
 
NEo007's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Pfuuu No comment Felicitiari 27 martie Ungaria?
NEo007 is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 22:27   #14
T@zMania

Stage 5
 
T@zMania's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

Quote:
Originally Posted by bobiMOM View Post
Ce sa mai zic...bravo voua (EPS)...mashina trage spectaculos...s-a vazut si aseara!

Atasez si ultimul grafic de Dyno!
cei din spate nu prea au vazut[decat in reluare.pe camera ''onboard'']
felicitari si la mai multe victime
T@zMania is offline   Reply With Quote
Old 03-04-10, 14:24   #15
vanilla21

Stage 4
 
vanilla21's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 249
Default Re: BMW e30s50 turbo by EPS

felicitari pentru cifrele obtinute
vanilla21 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -