Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
02-03-06, 22:38
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
....
In primul rind cine nu ma cunoste sa nu faca afirmatii la adresa mea ....si in al doilea rind masina in cauza banuiesc ca este Cupra R fosta masina a lui Rares , masina care a mers foarte bine si fara probleme daca are inseamna ca este ceva legat de masina mecanic nu de soft .Daca nu stiti despre ce este vorba si aici ma refer la Master nu mai aruncati cu noroi degeaba .Ca dupa ce faci tuning la o masina asta nu inseamna ca daca ii apar probleme sunt sigur de la soft.
Iar tu Rabanne , pe viitor te rog sa iti pastrezi comentariile de competenta pt tine pt ca nu ai tu de unde sa stii ce stiu eu si daca sunt sau nu pregatit , eu sunt pregatit si in strainatate chiar am diplome de cursuri cu care nu ma laud ca altii ci pur si simplu fac !
Cu respect,
Ceky
|
|
|
02-03-06, 23:15
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
De aia au ajuns masinile tale subiecte de discutii pe acest forum si de aia toate dieselurile facute de tine scot fum?Imi pare rau, n-am vrut sa te jignesc. Daca faci nu inseamna ca si faci bine. Cei care ti-au dat diploma ar fi trebuit sa te invetze sa faci dieseluri fara sa scoata fum. Eu stiu doar vorbele spuse de clientii tai. Pana o sa auzi plangeri de la clientii mei atunci sa incerci sa ma contrezi in vreun fel. Te intreb retoric: 1.7 presiune in turbina?Masina facuta de tine?:)Chiar nu stiu pe ce ai primit diplome!
|
|
|
02-03-06, 23:40
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
...
Dieselurile care scot fum sunt cele la care propietarii au vrut asta iar 1.7 bar presiune pot spune ca nu stii nimic intradevar ..... ideea este ca nu trebuie sa iti explic eu tie tu invata sau dupa cum spui tu stii deja .....ma scuzi dar te-ai nascut asa??? Eu sincer recunosc ca nu ! Imi pare rau dar sa stii ca nu o sa mai continui pt ca devin rautacios !Daca vrei provocare luam o masina si hai sa vedem care o face mai bine si cu siguranta ca Master va accepta sa faca Dyno la treaba asta! (Ne va face o reducere nu era vorba de gratis!)
A si ca sa iti mai arat ceva de sapt viitoare vom modifica toata gama Mitsubishi Evo 5/6/7/8/9 si foarte curind Subaru toata gama Turbo!!!Cu scule de la EcuTek.
Cu respect,
Ceky
|
|
|
02-03-06, 23:40
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
Re: ....
Quote:
Originally Posted by \"ceky\"
In primul rind cine nu ma cunoste sa nu faca afirmatii la adresa mea ....si in al doilea rind masina in cauza banuiesc ca este Cupra R fosta masina a lui Rares , masina care a mers foarte bine si fara probleme daca are inseamna ca este ceva legat de masina mecanic nu de soft .Daca nu stiti despre ce este vorba si aici ma refer la Master nu mai aruncati cu noroi degeaba .Ca dupa ce faci tuning la o masina asta nu inseamna ca daca ii apar probleme sunt sigur de la soft.
Iar tu Rabanne , pe viitor te rog sa iti pastrezi comentariile de competenta pt tine pt ca nu ai tu de unde sa stii ce stiu eu si daca sunt sau nu pregatit , eu sunt pregatit si in strainatate chiar am diplome de cursuri cu care nu ma laud ca altii ci pur si simplu fac !
Cu respect,
Ceky
|
ceky vezi ca nu e fosta masina a lui rares (din cate stiu eu pustiu inca n-a vandut-o) are b-46-tvo la numar...uita-te pe prima pagina la grafic ca ai numele persoanei nr de telefon si nr masinii...cu ocazia asta ar fi bine ca cel care face dyno si le pune pe forum (zbuciumus) sa acorde un minim de discretie vis-a-vis de clientii sai...sa puna numele si numarul de telefon pe un forum public cu 10000 de useri e o chestie putin deplasata parerea mea...
|
|
|
02-03-06, 23:45
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
.....
Atunci este posibil sa fie alta care a fost \"reconstruita de porsche romania \" oricum ideea este ca la mine nu s-a plins nimeni.Asa cum am mai zis pina nu stiti nu aruncati cu vorbe ......
Cu respect,
Ceky
|
|
|
03-03-06, 01:06
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Ma bucur pentru tine ca vei face Mitsu si Subaru. Din pacate unii trebuie sa se ridice de jos pentru a ajunge in varf, si pas cu pas reusesc asta:) Daca ar fi asa cum spui nu mi-ar mai veni clienti de la tine pe care nu ai reusit sa-i convingi cu farmecul tau personal sau cu masinile pe care le-ai lucrat:) As da cateva nume de persoane care au trecut pe la tine si au spus lucrurilor pe nume in ceea ce te priveste dar ii respect si nu le divulg numele pentru a evita ulterioare situatii. Decat sa sustii ca faci chiptuning bun cand de fapt nu este asa mai bine ai incerca sa inveti cum se face si ai incerca sa colaborezi cu cei care, desi nu au posibilitatile materiale care le ai tu, reusesc sa lucreze 7-10 masini pe luna fara greseala, care zi si noapte au in sange dump-uri si care lunar fac 1000 de km testand masini, perfectionand arta chiptuningului. As fi incercat sa-ti respect munca, insa esti doar un personaj care s-a trezit cu sculele in mana si care o face doar pentru bani nu din pasiune. Ca tine sunt multi altii pe la noi si, in mod cert in relatii bune cu tine, dupa cum este si acea zicala cu \"cine se aseamana s-aduna\". Acum 10 minute mi-a plecat din birou un client cu o SuperNova pe care am stat toata ziua sa scot si ultimul cal din ea. Despre rezultate nu are rost sa mai vorbesc penbtru ca sigur va posta respectivul fericit. Sunt curios...de cate ori ai stat pana la 1 noaptea sa lucrezi o masina pana sa-l vezi pe client ca are un zambet larg pe figura, zambet rezultat din satisfactia care o simte la volan dupa un chiptuning la o masina de 75 de cai la care toata lumea spune ca chiptuningul nu aduce nici o senzatie?De cate ori ai stat pe o masina sa montezi 1-2-3...10 variante de soft pana sa atingi limitele acelui motor?Tare ma indoiesc ca nu stii despre ce vorbesc. Iti urez multa bafta in ceea ce faci si mai ales sanatate pentru ca banii nu aduc fericirea;)
|
|
|
03-03-06, 19:53
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Da, ai dreptate aici Andrei , insa de fiecare data am reusit sa gasesc un compromis care sa-l multumeasca pe client.
Sebi, o sa-ti dau raspunsul referitor la 255 in hexa asta doar ca sa nu te las sa intrebi degeaba. In hexa 255 reprezinta valoarea FF respectiv valoarea cea mai inalta intalnita in 8 biti. Un sector de FF reprezinta un sector nefolosit, sector in care se pot face corectarile de checksum. NU stau sa fac lectii de chiptuning cu nimeni iar felul in care extrag softurile ma priveste. Am suficiente contacte in toata Europa care sa ma ajute sa ies cu bine din orice situatie ivita. Esti serios si ai ceva de intrebat, pui mana pe telefon si ma suni si iti voi raspunde cat mai explicit posibil. Realizarile mele sunt aproape 60 de masini lucrate in 6 luni. Daca vrei le si enumeram, nu ma deranjeaza. Posturile clientilor de pe topicul meu de la bazar sunt destul de explicite. Chiar nu cred ca mai ramane ceva de comentat legat de acest lucru. Faptul ca nu am o firma in spate nu inseamna ca nu sunt profesionist 100% in ceea ce fac. Pana acum ti-am raspuns destul de explicit si corect la ceea ce m-ai intrebat. Suficient cu intrebarile puse doar de dragul de a face conversatie. A fost suficient ce am spus pana acum pentru ca cineva care are habar de chiptuning sa vada ca stiu despre ce vorbesc.
Acesta este ultimul meu post in aceasta sectiune. Pur si simplu nu merita sa-mi pun nervii cu anumite persoane de aici care nu suporta concurenta buna.
|
|
|
03-03-06, 20:01
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
P.S. Tineti cont de un singur lucru: in nici un moment nu am spus ca eu sunt asa si pe dincolo comparativ cu ceky sau mastertuner. NU eu sunt acela care prin nereusitele celorlalti incerc sa-mi caut clienti. NU eu sunt dushmanul lui ceky, nu eu incerc sa-i daram afacerea. Deschideti ochii mai larg inainte sa ma criticati in vreun fel. Daca vreodata imi va veni o masina la refacut de la Dimsport in mod cert nu voi veni sa postez aici ca ceea ce am facut este mult mai bun, toti suntem supusi greselilor. M-ar privi stric acest lucru, la fel si pe ceky. Dar cand cineva pune pe dyno mai multe masini de la Dims si incepe si trage concluzii in genul celor de mai sus atunci chiar avem o problema si daca cineva ma face catelush ar trebui sa se uite mai intai la cainele din oglinda.
|
|
|
03-03-06, 20:01
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
P.S. Tineti cont de un singur lucru: in nici un moment nu am spus ca eu sunt asa si pe dincolo comparativ cu ceky sau mastertuner. NU eu sunt acela care prin nereusitele celorlalti incerc sa-mi caut clienti. NU eu sunt dushmanul lui ceky, nu eu incerc sa-i daram afacerea. Deschideti ochii mai larg inainte sa ma criticati in vreun fel. Daca vreodata imi va veni o masina la refacut de la Dimsport in mod cert nu voi veni sa postez aici ca ceea ce am facut este mult mai bun, toti suntem supusi greselilor. M-ar privi stric acest lucru, la fel si pe ceky. Dar cand cineva pune pe dyno mai multe masini de la Dims si incepe si trage concluzii in genul celor de mai sus atunci chiar avem o problema si daca cineva ma face catelush ar trebui sa se uite mai intai la cainele din oglinda.
|
|
|
03-03-06, 20:11
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
FF in valoare absoluta reprezinta valoare maxima si nu aunui sector ci a unui byte.
\"Un sector de FF reprezinta un sector nefolosit, sector in care se pot face corectarile de checksum\"
asta e un caz particular, valabil doar la memrii tip flash. In flash asa se scrie.
Nu generaliza si nu face confuzii.
Te intreb sa fiu sigur ca chiar poti face ce spui.
Reflash pentru masina mea ma intereseaza sunt interesat.
Inteleg ca nu ai firma, cum raspunzi in caz ca ditrugi din cauza softului un motor?
|
|
|
03-03-06, 20:11
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
FF in valoare absoluta reprezinta valoare maxima si nu aunui sector ci a unui byte.
\"Un sector de FF reprezinta un sector nefolosit, sector in care se pot face corectarile de checksum\"
asta e un caz particular, valabil doar la memrii tip flash. In flash asa se scrie.
Nu generaliza si nu face confuzii.
Te intreb sa fiu sigur ca chiar poti face ce spui.
Reflash pentru masina mea ma intereseaza sunt interesat.
Inteleg ca nu ai firma, cum raspunzi in caz ca ditrugi din cauza softului un motor?
|
|
|
03-03-06, 20:22
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Rabanne\"
P.S. Tineti cont de un singur lucru: in nici un moment nu am spus ca eu sunt asa si pe dincolo comparativ cu ceky sau mastertuner. NU eu sunt acela care prin nereusitele celorlalti incerc sa-mi caut clienti. NU eu sunt dushmanul lui ceky, nu eu incerc sa-i daram afacerea. Deschideti ochii mai larg inainte sa ma criticati in vreun fel. Daca vreodata imi va veni o masina la refacut de la Dimsport in mod cert nu voi veni sa postez aici ca ceea ce am facut este mult mai bun, toti suntem supusi greselilor. M-ar privi stric acest lucru, la fel si pe ceky. Dar cand cineva pune pe dyno mai multe masini de la Dims si incepe si trage concluzii in genul celor de mai sus atunci chiar avem o problema si daca cineva ma face catelush ar trebui sa se uite mai intai la cainele din oglinda.
|
Se pare ca deja ai un alt ton.
Oameni aici trebuie sa se inteleaga si clientul sa castige, iar toti trebuie sa colaboreze, doar asa vom obtine un castig real.
|
|
|
03-03-06, 20:22
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Rabanne\"
P.S. Tineti cont de un singur lucru: in nici un moment nu am spus ca eu sunt asa si pe dincolo comparativ cu ceky sau mastertuner. NU eu sunt acela care prin nereusitele celorlalti incerc sa-mi caut clienti. NU eu sunt dushmanul lui ceky, nu eu incerc sa-i daram afacerea. Deschideti ochii mai larg inainte sa ma criticati in vreun fel. Daca vreodata imi va veni o masina la refacut de la Dimsport in mod cert nu voi veni sa postez aici ca ceea ce am facut este mult mai bun, toti suntem supusi greselilor. M-ar privi stric acest lucru, la fel si pe ceky. Dar cand cineva pune pe dyno mai multe masini de la Dims si incepe si trage concluzii in genul celor de mai sus atunci chiar avem o problema si daca cineva ma face catelush ar trebui sa se uite mai intai la cainele din oglinda.
|
Se pare ca deja ai un alt ton.
Oameni aici trebuie sa se inteleaga si clientul sa castige, iar toti trebuie sa colaboreze, doar asa vom obtine un castig real.
|
|
|
06-03-06, 21:48
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: SEAT LEON CUPRA R 210 STOCK CU FLASH DIMSPORT
E iaca ca a venit momentul adevarului si dupa cum se stie prea bine ca adevarul iese la iveala mereu iata cum sta treaba cu Rabanne si clientii sai tepuiti ca nu pot spune altfel cind ii iei 160Euro unui om pentru a schimba chipul dintr-un ecu in altul , ii promiti ca va merge sigur , rezultatul a fost negativ.Masina nu a pornit si omul incearca in continuare sa rezolve problema dar se pare ca nu doreste sa mai aiba de aface cu "meseriasul" nostru Rabanne , care afirma clientul "habar nu are ce face si nu stiu cum de m-am lasat pacalit asa".
Se pare ca "specialistul" nostru nu este asa cum se caracterizeaza el , sincer eu unul nu te cunosc si nu te pot categorisi in nici un fel insa din aceste posturi care vroiau sa iti aduca ceva publicitate in final se pare ca se vor intoarce impotriva ta !!!Parca a mai zis cineva de efectul de bumerang , nu?Stiam eu!
O sa revin cu detalii si mai picante dupa ce ma vad cu clientul lui Rabanne !
Imi cer scuze daca sunt off topic dar ma miscat sa vorbeasca despre mine unul care nici nu ma cunoaste!!!
Cu respect,
Ceky
|
|
|
07-03-06, 12:11
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: SEAT LEON CUPRA R 210 STOCK CU FLASH DIMSPORT
OK, 1 la 1 si gata meciul. Fara suparare, dar nu e o idee deloc buna sa ne porcaim aici. Daca vreti putem deschide un topic separat.
|
|
|
|
|