Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 23-02-06, 08:51   #16
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default .

da, presiunea este de 1,1 iar turbina este originala T2.Eu merg cu masina cam .....2000km maxim pe an asta daca ies afara din buc si ma duc cu ea pe roti pe la ceva curse deci turbina si motorul mai tin citiva ani buni.iar cind merg cu ea la virf fac probabil max 20-30 km pe an.Iar daca se intimpla ceva cu motorul sau cu turbina schimb intr-o zi tot si iar e in functiune.asa e cind ai masina veche , trebuie sa fi pregatit.
Bafta la toata lumea.
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 09:23   #17
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default .

bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 11:58   #18
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Quote:
da, presiunea este de 1,1 iar turbina este originala T2
PAI si la 1,1 tu spui ca are doar 135 de cai ???

cand masina de fabrica la 0,7 mai precis 0,68 are 120 !!

Si la Craiova masina mergea 1,2

Nu prea are cum sa aiba doar 135 de cai.

Jhonny cu r5 gri a bautut Seat Leon 1,9 TDI (150 bhp stock) integral + chip estimat la 192 Bhp !!
Si sa nu uitam de CUPLUL de Diesel !

Si mergea tot pe 1,1-1,2.
CE este adevarat ca are alta turbina mai mare decat Garett-ul T2 de fabrica.
Deci daca avea 135 de cai cum a putut sa bata acel Seat ??
Si sunt multe masini care le ardeti si tu si el !
Difereana de greutate:
R5GTT 914 kg
El are si butelie de GPL montata
Deci inca ceva KG in plus.

R5GTT nu este chiar asa de usor cum credem.Inclusiv eu ma asteptam ceva in jur de 800 de kg

Gandeste-te ca ai presiune dubla fatza de fabrica.
Si o crestere de doar 15 cai ??
Nu discutam de cuplu.Decat de putere.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 13:10   #19
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

mai copii.... motorul asta are 120cp LA VOLANTA!.... pe dyno s-a masurat puterea la roata...
yknot is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 18:53   #20
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Dyno da puterea de la volanta in graficele alea, sa ma contrazica Florin Master Tuner, daca gresesc.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 19:49   #21
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

PAi si totusi si pentru puterea la roata tot mi se pare mica.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 20:21   #22
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default

Pe graficele noastre apar puterea si cuplu la volanta, si sub ele puterea pierduta in transmisie si anvelope. Daca scadeti pierderile aflati puterea la roata(de fapt la asfalt, deci dupa roata, ca sigur majoritatea se gandesc ca puterea la roata= la fuzeta, gresit). ATENTIE, puterea la roata depinde de viteza, deci si de treapta de viteza, pt ca pierderile in anvelopa depind de patratul vitezei.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 07:42   #23
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"zbuciumus\"
Pe graficele noastre apar puterea si cuplu la volanta, si sub ele puterea pierduta in transmisie si anvelope. Daca scadeti pierderile aflati puterea la roata(de fapt la asfalt, deci dupa roata, ca sigur majoritatea se gandesc ca puterea la roata= la fuzeta, gresit). ATENTIE, puterea la roata depinde de viteza, deci si de treapta de viteza, pt ca pierderile in anvelopa depind de patratul vitezei.
...mea culpa... cine stie...cunoaste
yknot is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 14:47   #24
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default m

motorul are 115 CP sau mai bine zis avea cind a iesit pe poarta fabrici acum 19 ani.sa zicem o uzura de numai 20 % si rezulta cam 90 CP. deci cresterea e de 45 cp adica inca 50 %. corect?
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 07-03-06, 16:40   #25
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: m

Quote:
Originally Posted by bogdan_kwx
motorul are 115 CP sau mai bine zis avea cind a iesit pe poarta fabrici acum 19 ani.sa zicem o uzura de numai 20 % si rezulta cam 90 CP. deci cresterea e de 45 cp adica inca 50 %. corect?
Uzura 20% nu insemana pierdere de putere 20%.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-03-06, 08:47   #26
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: m

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Uzura 20% nu insemana pierdere de putere 20%.
poate ca nu e o variatie lineara intre uzura motorului si pierderea de putere dar ce voiam eu sa se inteleaga este faptul ca un motor vechi nu mai poate avea performantele unui motor nou, ma refer la cele de generatie veche.
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 07-04-06, 12:49   #27
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: R5 GTT-TEST

Solutia pentru a compensa amestecul sarac la turatii mari ale motorului,pentru 1.1-1.2 boost,este aceea de a schimba si jetul corector de aer prin micsorarea acestuia,nu numai jetul principal.Nu stiu cat corespunde la aceasta presiune,stiu doar ca JET PRINCIPAL 135,JET CORECTOR 90 si BOOST 0.9 e o configuratie cunoscuta ca fiind cea mai buna pentru a pastra cat mai bun raportul performante/fiabilitate.Eu am incercat 135 pe masina cu 0.8-0.9,intradevar se simte diferenta la turatii joase,dar cred intr-o ameliorare si la turatii mai mari...insa mai astept pana cand fac rost si de corectorul de aer.
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro

Last edited by B39738; 07-04-06 at 12:53.
B39738 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -