Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
14-02-06, 11:15
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,388
|
R5 GTT-TEST
desi sunt putini cei care arata adevaratul potential al masinilor, mi-am permis sa va prezint rezultatele unui test cu ventilator de aer in botul masinii .varianta 1 e varianta de virf ,asa ca acum nu va mai fi nici un secret pt nimeni ce ascunde sub capota micul monstrulet.
|
|
|
14-02-06, 11:20
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,388
|
.
as fi curios sa vad rezultatele testului de la octavia RS si de la 200 SX si chiar de la mai multe masini.
|
|
|
14-02-06, 11:32
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Bogdane, crezi ca daca ai postat listingul de la dyno, nu vor mai fi persoane care vor abera pe langa subiect?.... nu vor fi satisfacuti cu 135 hp scosi la dyno.... chiar daca masina are 750kg...
p.s. vor carcoti in general persoane care detin masini peste 150cp care n-au sanse in fata kwx-ului
__________________
samurai 4x4
|
|
|
14-02-06, 11:40
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,388
|
.
|
|
|
14-02-06, 11:42
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
ma refeream si la cei peste 200 cand am zis peste 150
|
|
|
14-02-06, 14:11
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
pe grafice intre 4000 si 4500 rpm vedem o diferentza de aproximativ 10 caluti diferenta intre cele 2 teste ... de unde a reiesit diferenta asta?
oricum are un cuplu impresionant pt un motor de marimea lui... TURBO rulz
ps: la cat intra turbo? la 2500 sau la 3000?
din grafice as spune ca ea intre la 3000 si dupa cum se vede... graficele difera de la 3000rpm in sus... la cele 2 teste difera presiunea la care lucreaza turbina?
__________________
'06 Skoda Octavia 2 vRS 2.0TFSI 250CP++ > ex '04 Renault Megane Sedan 1.9DCI Privilege >ex '04 Smart Fortwo 0.7 Turbo
'02 Renault Laguna 2 Grand Tour 1.9d Ci > ex '79 Dacia 1300 Old School
'99 Daewoo Nubira 1 1.6 16v Automata + GPL > ex '12 First Bike Curier > ex '10 Moto Bike 48cc
|
|
|
14-02-06, 15:17
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Intre cele doua incercari a mai scurtat tija de la waste gate doua trei ture(50 000 si va spun exact cate ). De remarcat ca cu boost mai mare trage mai bine pana la un moment dat cand puterea scade sub cea cu boost mai mic. Semn ca cu presiune mare merge un pic sarac, asa ca cu niste jigloare putin mai mari o sa mai smulga cativa caluti la aceeasi presiune. Mai aveti sa-mi dati 50 000.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
|
|
|
14-02-06, 15:36
|
#8
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: .
Quote:
Originally Posted by \"bogdan_kwx\"
|
o cursa nu se castiga cu o fisa de dyno
si kwx e un exemplu in acest sens
|
|
|
14-02-06, 21:45
|
#9
|
Stage 4
Join Date: Feb 2006
Posts: 216
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Test KWX
Daca ai nevoie de alte jiglere pt carburator o sa gasesti la Nick Tuning.La ce presiune ai facut testul si ce turbina folosesti? T2?
asta daca nu sunt secret.
Merci,
|
|
|
15-02-06, 03:06
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
|
Aici sunt si eu curios ??
|
|
|
15-02-06, 09:11
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
sa va zic eu: la 1.1 bar presiune , asta din ce am inteles de la Bogdan, cu turbina originala T2
|
|
|
15-02-06, 10:54
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"zbuciumus\"
Intre cele doua incercari a mai scurtat tija de la waste gate doua trei ture(50 000 si va spun exact cate )
|
hmm nu suprasolicitati turbina unpic?
daca ati scurtat tija unpic inseamna ca se deschide mai putin... si prin urmare ajung mai multe gaze in turbo...
|
|
|
15-02-06, 11:02
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"BASU\"
Quote:
Originally Posted by \"zbuciumus\"
Intre cele doua incercari a mai scurtat tija de la waste gate doua trei ture(50 000 si va spun exact cate )
|
hmm nu suprasolicitati turbina unpic?
daca ati scurtat tija unpic inseamna ca se deschide mai putin... si prin urmare ajung mai multe gaze in turbo...
|
gresit!.... DACA SCURTEZI TIJA, SE INTARESTE ARCUL SI VA DESCHIDE SUPAPA LA PRESIUNE MAI MARE !
|
|
|
15-02-06, 11:53
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
gresit!.... DACA SCURTEZI TIJA, SE INTARESTE ARCUL SI VA DESCHIDE SUPAPA LA PRESIUNE MAI MARE !
|
pai si asta nu inseamna ca ajung mai multe gaze in turbina... cu o presiune mai mare... turbina... nu este solicitata mai mult? nu o sa aiba o viata mai scurta decat cu tija normala?
|
|
|
15-02-06, 12:03
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
orice modificare pt imbunatatirea performantelor duce la scaderea vietii motorului...... nu merge si cu .... sufletul in rai....
|
|
|
|
|