Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 23-03-06, 06:44   #16
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: SKODA OCTAVIA 1,9TDI 110HP CLEMENT

De exemplu un ambreiaj de dacia tine cuplul ei bine dar poate duce si acelasi motor cu turbo.
Ambreiajul nu e doar dupa motor, dar nu am chef de despicat firul in 4 aici.
Sunt multe care se iau in calcul cand se face o transmisie si se umbla la ambreiaj.
Cea mai importanta componenta e destinatia, curse, tractiune, havy-duty, normal,...cea de a doua e greutatea masinii, trei raportul de transmisie si ultimul motorul cu cuplul pe paliere de turatie.
Atat timp cat cutia nu e schimbata si greutatea nu creste rezultatele unui ambreiaj de serie sunt incantatoare.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-03-06, 11:56   #17
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: SKODA OCTAVIA 1,9TDI 110HP CLEMENT

de acord cu tine insa dupa parerea mea mai depinde si de cat de zgarcit a fost fabricantul la materiale
zGb is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -