View Poll Results: Grupele pt VTM 24 februarie !
|
pana in 1400, 1401 - 1800 , peste 1801
|
  
|
12 |
35.29% |
pana in 1600 , 1601 - 2000, peste 2001
|
  
|
15 |
44.12% |
Alta optiune , in functie si de cai putere,cuplu !
|
  
|
7 |
20.59% |
14-02-08, 21:05
|
#1
|
Vicepresedinte Insane Racers
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 814
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [INSANE RACERS]
|
Grupele pt VTM 24 februarie
Vreau sa va spuneti parerea despre GRUPE !
cum ar fi mai bine sa facem Criteriile ?
Last edited by Vialy; 14-02-08 at 22:59.
|
|
|
14-02-08, 21:11
|
#2
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 85
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
eu zic:
< - 1400
1401-1700
1701-2000
|
|
|
14-02-08, 21:21
|
#3
|
Vicepresedinte Insane Racers
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 814
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [INSANE RACERS]
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
Originally Posted by Bubu95Cali
eu zic:
< - 1400
1401-1700
1701-2000
|
si peste 2.0 ?
pai frate .... bagam 1.7 care are ca medie 100 cp cu restul bolizilor peste 200?
|
|
|
14-02-08, 21:31
|
#4
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 85
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
peste 2000 ce masini o sa vina? daca vin 2 ursi de 2.500 e bine, si aia au 170 stok ii bagam la grupa a 3-a, nu vad ce alte masini sa mai fie peste 2000, si legat de 1.7 am zis asa k sa pot sa imi fac o parere despre grupe, k de 1.7 sunt putine, dar de 1.8 1.9 si 2.0 sunt f multe.
|
|
|
14-02-08, 22:20
|
#5
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Parerea mea e ca tot mai bine e in functie de puterea masinii din talon, eventual cele turbate de proprietar sa urce o grupa mai sus. O sa fie prea mare diferentierea daca se ia dupa cm3. 1,4 are si loganul......dar 75 de cai sau cati are......1,4 are si un r5 gtt care are cel putin 115 sau cat are, si exemplele ar putea continua  . Nu de alta dar eu la 2000 cm3 am 115 caluti.....sau cati or mai fi ramas.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
14-02-08, 22:25
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,388
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
daca vreti sa faceti 3 grupe sa le faceti dupa puterea motoarelor nu dupa cilindree.
de ex 1,8 poate fi de 90 cp sau 225 asa ca nu e totuna deci
parerea mea
grupa 1 pina la 120 cp
grupa 2 121-179
grupa 3 peste 180 cp
oricum cu trei grupe nu se pot impaca toti dar asa e mai aproape de realitate.
|
|
|
14-02-08, 22:57
|
#7
|
Vicepresedinte Insane Racers
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 814
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [INSANE RACERS]
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
Originally Posted by bogdan_kwx
daca vreti sa faceti 3 grupe sa le faceti dupa puterea motoarelor nu dupa cilindree.
de ex 1,8 poate fi de 90 cp sau 225 asa ca nu e totuna deci
parerea mea
grupa 1 pina la 120 cp
grupa 2 121-179
grupa 3 peste 180 cp
oricum cu trei grupe nu se pot impaca toti dar asa e mai aproape de realitate.
|
este o idee si asta .... dar
un diesel rupe o benzina la deal
prima grupa e cam mare ... cred
|
|
|
14-02-08, 23:04
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
depinde de dizal, de benzina si de sofer.
eu zic ca pana in 1600, 1600-1800, 1800-2000 si peste 2000 este ok
|
|
|
15-02-08, 00:47
|
#9
|
Vicepresedinte Insane Racers
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 814
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [INSANE RACERS]
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
Originally Posted by DACIA-Wrc
depinde de dizal, de benzina si de sofer.
eu zic ca pana in 1600, 1600-1800, 1800-2000 si peste 2000 este ok
|
frate tre sa ne incadram in 3 grupe ! atat 3 !
masini peste 2.000 cred ca nu o sa fie asa multe.... d'asta nu ramane batut in cuie sistemul de clasificare a grupelor
__________________
NU MAI ESTE VALABIL
|
|
|
15-02-08, 02:31
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti]
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Eu sunt de parere ca cel mai bine trebuie sa se faca clasificarea in functie de putere! Adica eu am 1.6 101 cp....si vine de ex opel corsa opc 1.6 turbo 190 cp...sau la clasa 1.4 ..exista golf V Gt 1.4 170 cp....o clasificare in functie de numarul cailor putere ar fi ideala!
1 maxim 130 Cp
2 130 Cp -180cp
3 peste 180 Cp
Asta ar fi propunerea mea! Acum ca diesel are avantaj la urcare...are, dar asta e ...si benzina N/A are dezavantaj fata de benzina supraalimentata! Nu se pot impaca toate...dar macar asa ar fi catusi de cat echitabil!
Vedem si ce vor spune voturile....
Multumesc!
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
|
|
|
15-02-08, 03:12
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Nov 2004
Posts: 81
Member of: [Midnight Racers] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Parerea mea este ca cel mai bine e sa le lasam asa cum le organiza acr -ul demult. Intr-adevar acr avea 4 grupe : pana in 1400, 1400-1600, 1600 - 1999, peste 2000. In cazul in care vreti 3 grupe cred ca cel mai bine ar fi: =<1599, 1600-1999, 2000 >=. Astea au fost grupele pt motoare aspirate, in cazul motoarelor turbo propun ca masinile sa fie ridicate cu o grupa mai sus fata de cilindreea care o au. Masinile pana in 1600 sunt cam la fel, adica nu este o diferenta mare intre ele la urcarea pe deal, in skimb batalia este intre 1600 si 2000, acolo vor fi majoritatea masinilor, iar la grupa mare Dumnezeu stie cine va veni  si cu ce. Ideea este ca ar fi bine sa fie pastrata grupa 1600 - 2000 caci asta va fi cea mai numeroasa.
__________________
Sunt satul sa aud :" Super masina, am luat cu a 2-a 120"
|
|
|
15-02-08, 09:18
|
#12
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 85
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Daca mai sus mi-am dat cu parerea la clasificarea pe cilindree as putea spune ca daca ne-am lua dupa putere ar fi ideal grupa 1 pana in 110-120 cai, grupa 2 pana in 150 si grupa 3 ce e peste 150. Binenteles tinand cont de motoarele pe benzina cu turbo.
|
|
|
15-02-08, 10:35
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 332
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
Originally Posted by DjRainManFast
Eu sunt de parere ca cel mai bine trebuie sa se faca clasificarea in functie de putere! Adica eu am 1.6 101 cp....si vine de ex opel corsa opc 1.6 turbo 190 cp...sau la clasa 1.4 ..exista golf V Gt 1.4 170 cp....o clasificare in functie de numarul cailor putere ar fi ideala!
1 maxim 130 Cp
2 130 Cp -180cp
3 peste 180 Cp
Asta ar fi propunerea mea! Acum ca diesel are avantaj la urcare...are, dar asta e ...si benzina N/A are dezavantaj fata de benzina supraalimentata! Nu se pot impaca toate...dar macar asa ar fi catusi de cat echitabil!
Vedem si ce vor spune voturile....
Multumesc!
|
CRED CA ORGANIZATORUL A OMIS SA SPECIFICE COEFICIENTII PENTRU TURBO LA GRUPELE PROPUSE!
|
|
|
15-02-08, 11:12
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
Originally Posted by bogdan_kwx
daca vreti sa faceti 3 grupe sa le faceti dupa puterea motoarelor nu dupa cilindree.
de ex 1,8 poate fi de 90 cp sau 225 asa ca nu e totuna deci
parerea mea
grupa 1 pina la 120 cp
grupa 2 121-179
grupa 3 peste 180 cp
oricum cu trei grupe nu se pot impaca toti dar asa e mai aproape de realitate.
|
De spui asta ??? nu mai ai R5? .... dar daca iei in calcul si greutatea? .... 225 hp / 1.500 kg Vs. 180 hp / 980 kg .... care este mai castigat?
|
|
|
15-02-08, 11:16
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
Originally Posted by DjRainManFast
Eu sunt de parere ca cel mai bine trebuie sa se faca clasificarea in functie de putere! Adica eu am 1.6 101 cp....si vine de ex opel corsa opc 1.6 turbo 190 cp...sau la clasa 1.4 ..exista golf V Gt 1.4 170 cp....o clasificare in functie de numarul cailor putere ar fi ideala!
1 maxim 130 Cp
2 130 Cp -180cp
3 peste 180 Cp
Asta ar fi propunerea mea! Acum ca diesel are avantaj la urcare...are, dar asta e ...si benzina N/A are dezavantaj fata de benzina supraalimentata! Nu se pot impaca toate...dar macar asa ar fi catusi de cat echitabil!
Vedem si ce vor spune voturile....
Multumesc!
|
Prietene la adsfel de evenimente participa masini competitive ... pt ce ai tu exista indemanare ... adsfel nu vad rostul sa numesti VITEZA IN COSTA o cursa in care aduci la start si incurajezi masinile " de mers cu ia la piata".
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
|
|
|
|
|