![]() |
Grupele pt VTM 24 februarie
Vreau sa va spuneti parerea despre GRUPE !
cum ar fi mai bine sa facem Criteriile ? |
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
eu zic:
< - 1400 1401-1700 1701-2000 |
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
pai frate .... bagam 1.7 care are ca medie 100 cp cu restul bolizilor peste 200? |
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
peste 2000 ce masini o sa vina? daca vin 2 ursi de 2.500 e bine, si aia au 170 stok ii bagam la grupa a 3-a, nu vad ce alte masini sa mai fie peste 2000, si legat de 1.7 am zis asa k sa pot sa imi fac o parere despre grupe, k de 1.7 sunt putine, dar de 1.8 1.9 si 2.0 sunt f multe.
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Parerea mea e ca tot mai bine e in functie de puterea masinii din talon, eventual cele turbate de proprietar sa urce o grupa mai sus. O sa fie prea mare diferentierea daca se ia dupa cm3. 1,4 are si loganul......dar 75 de cai sau cati are......1,4 are si un r5 gtt care are cel putin 115 sau cat are, si exemplele ar putea continua :) . Nu de alta dar eu la 2000 cm3 am 115 caluti.....sau cati or mai fi ramas.
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
daca vreti sa faceti 3 grupe sa le faceti dupa puterea motoarelor nu dupa cilindree.
de ex 1,8 poate fi de 90 cp sau 225 asa ca nu e totuna deci parerea mea grupa 1 pina la 120 cp grupa 2 121-179 grupa 3 peste 180 cp oricum cu trei grupe nu se pot impaca toti dar asa e mai aproape de realitate. |
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
un diesel rupe o benzina la deal prima grupa e cam mare ... cred :| |
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
depinde de dizal, de benzina si de sofer.
eu zic ca pana in 1600, 1600-1800, 1800-2000 si peste 2000 este ok |
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
masini peste 2.000 cred ca nu o sa fie asa multe.... d'asta nu ramane batut in cuie sistemul de clasificare a grupelor |
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Eu sunt de parere ca cel mai bine trebuie sa se faca clasificarea in functie de putere! Adica eu am 1.6 101 cp....si vine de ex opel corsa opc 1.6 turbo 190 cp...sau la clasa 1.4 ..exista golf V Gt 1.4 170 cp....o clasificare in functie de numarul cailor putere ar fi ideala!
1 maxim 130 Cp 2 130 Cp -180cp 3 peste 180 Cp Asta ar fi propunerea mea! Acum ca diesel are avantaj la urcare...are, dar asta e ...si benzina N/A are dezavantaj fata de benzina supraalimentata! Nu se pot impaca toate...dar macar asa ar fi catusi de cat echitabil! Vedem si ce vor spune voturile.... Multumesc! |
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Parerea mea este ca cel mai bine e sa le lasam asa cum le organiza acr -ul demult. Intr-adevar acr avea 4 grupe : pana in 1400, 1400-1600, 1600 - 1999, peste 2000. In cazul in care vreti 3 grupe cred ca cel mai bine ar fi: =<1599, 1600-1999, 2000 >=. Astea au fost grupele pt motoare aspirate, in cazul motoarelor turbo propun ca masinile sa fie ridicate cu o grupa mai sus fata de cilindreea care o au. Masinile pana in 1600 sunt cam la fel, adica nu este o diferenta mare intre ele la urcarea pe deal, in skimb batalia este intre 1600 si 2000, acolo vor fi majoritatea masinilor, iar la grupa mare Dumnezeu stie cine va veni :) si cu ce. Ideea este ca ar fi bine sa fie pastrata grupa 1600 - 2000 caci asta va fi cea mai numeroasa.
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Daca mai sus mi-am dat cu parerea la clasificarea pe cilindree as putea spune ca daca ne-am lua dupa putere ar fi ideal grupa 1 pana in 110-120 cai, grupa 2 pana in 150 si grupa 3 ce e peste 150. Binenteles tinand cont de motoarele pe benzina cu turbo.
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
|
Re: Grupele pt VTM 24 februarie
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 19:21. |
- Copyright 2025 4Tuning