Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Insane Racers (https://forum.4tuning.ro/166-insane-racers.html)
-   -   Grupele pt VTM 24 februarie (https://forum.4tuning.ro/166-insane-racers/67194-grupele-pt-vtm-24-februarie.html)

Vialy 14-02-08 20:05

Grupele pt VTM 24 februarie
 
Vreau sa va spuneti parerea despre GRUPE !

cum ar fi mai bine sa facem Criteriile ?

Bubu95Cali 14-02-08 20:11

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
eu zic:
< - 1400
1401-1700
1701-2000

Vialy 14-02-08 20:21

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Quote:

Originally Posted by Bubu95Cali (Post 1357602)
eu zic:
< - 1400
1401-1700
1701-2000

si peste 2.0 ?

pai frate .... bagam 1.7 care are ca medie 100 cp cu restul bolizilor peste 200?

Bubu95Cali 14-02-08 20:31

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
peste 2000 ce masini o sa vina? daca vin 2 ursi de 2.500 e bine, si aia au 170 stok ii bagam la grupa a 3-a, nu vad ce alte masini sa mai fie peste 2000, si legat de 1.7 am zis asa k sa pot sa imi fac o parere despre grupe, k de 1.7 sunt putine, dar de 1.8 1.9 si 2.0 sunt f multe.

bobby_gsi2 14-02-08 21:20

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Parerea mea e ca tot mai bine e in functie de puterea masinii din talon, eventual cele turbate de proprietar sa urce o grupa mai sus. O sa fie prea mare diferentierea daca se ia dupa cm3. 1,4 are si loganul......dar 75 de cai sau cati are......1,4 are si un r5 gtt care are cel putin 115 sau cat are, si exemplele ar putea continua :) . Nu de alta dar eu la 2000 cm3 am 115 caluti.....sau cati or mai fi ramas.

bogdan_kwx 14-02-08 21:25

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
daca vreti sa faceti 3 grupe sa le faceti dupa puterea motoarelor nu dupa cilindree.
de ex 1,8 poate fi de 90 cp sau 225 asa ca nu e totuna deci
parerea mea
grupa 1 pina la 120 cp
grupa 2 121-179
grupa 3 peste 180 cp
oricum cu trei grupe nu se pot impaca toti dar asa e mai aproape de realitate.

Vialy 14-02-08 21:57

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Quote:

Originally Posted by bogdan_kwx (Post 1357770)
daca vreti sa faceti 3 grupe sa le faceti dupa puterea motoarelor nu dupa cilindree.
de ex 1,8 poate fi de 90 cp sau 225 asa ca nu e totuna deci
parerea mea
grupa 1 pina la 120 cp
grupa 2 121-179
grupa 3 peste 180 cp
oricum cu trei grupe nu se pot impaca toti dar asa e mai aproape de realitate.

este o idee si asta .... dar

un diesel rupe o benzina la deal

prima grupa e cam mare ... cred :|

DACIA-Wrc 14-02-08 22:04

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
depinde de dizal, de benzina si de sofer.
eu zic ca pana in 1600, 1600-1800, 1800-2000 si peste 2000 este ok

Vialy 14-02-08 23:47

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Quote:

Originally Posted by DACIA-Wrc (Post 1357859)
depinde de dizal, de benzina si de sofer.
eu zic ca pana in 1600, 1600-1800, 1800-2000 si peste 2000 este ok

frate tre sa ne incadram in 3 grupe ! atat 3 !

masini peste 2.000 cred ca nu o sa fie asa multe.... d'asta nu ramane batut in cuie sistemul de clasificare a grupelor

DjRainManFast 15-02-08 01:31

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Eu sunt de parere ca cel mai bine trebuie sa se faca clasificarea in functie de putere! Adica eu am 1.6 101 cp....si vine de ex opel corsa opc 1.6 turbo 190 cp...sau la clasa 1.4 ..exista golf V Gt 1.4 170 cp....o clasificare in functie de numarul cailor putere ar fi ideala!
1 maxim 130 Cp
2 130 Cp -180cp
3 peste 180 Cp
Asta ar fi propunerea mea! Acum ca diesel are avantaj la urcare...are, dar asta e ...si benzina N/A are dezavantaj fata de benzina supraalimentata! Nu se pot impaca toate...dar macar asa ar fi catusi de cat echitabil!
Vedem si ce vor spune voturile....
Multumesc!

Bandit 15-02-08 02:12

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Parerea mea este ca cel mai bine e sa le lasam asa cum le organiza acr -ul demult. Intr-adevar acr avea 4 grupe : pana in 1400, 1400-1600, 1600 - 1999, peste 2000. In cazul in care vreti 3 grupe cred ca cel mai bine ar fi: =<1599, 1600-1999, 2000 >=. Astea au fost grupele pt motoare aspirate, in cazul motoarelor turbo propun ca masinile sa fie ridicate cu o grupa mai sus fata de cilindreea care o au. Masinile pana in 1600 sunt cam la fel, adica nu este o diferenta mare intre ele la urcarea pe deal, in skimb batalia este intre 1600 si 2000, acolo vor fi majoritatea masinilor, iar la grupa mare Dumnezeu stie cine va veni :) si cu ce. Ideea este ca ar fi bine sa fie pastrata grupa 1600 - 2000 caci asta va fi cea mai numeroasa.

Bubu95Cali 15-02-08 08:18

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Daca mai sus mi-am dat cu parerea la clasificarea pe cilindree as putea spune ca daca ne-am lua dupa putere ar fi ideal grupa 1 pana in 110-120 cai, grupa 2 pana in 150 si grupa 3 ce e peste 150. Binenteles tinand cont de motoarele pe benzina cu turbo.

DJ-24-ALN 15-02-08 09:35

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Quote:

Originally Posted by DjRainManFast (Post 1358199)
Eu sunt de parere ca cel mai bine trebuie sa se faca clasificarea in functie de putere! Adica eu am 1.6 101 cp....si vine de ex opel corsa opc 1.6 turbo 190 cp...sau la clasa 1.4 ..exista golf V Gt 1.4 170 cp....o clasificare in functie de numarul cailor putere ar fi ideala!
1 maxim 130 Cp
2 130 Cp -180cp
3 peste 180 Cp
Asta ar fi propunerea mea! Acum ca diesel are avantaj la urcare...are, dar asta e ...si benzina N/A are dezavantaj fata de benzina supraalimentata! Nu se pot impaca toate...dar macar asa ar fi catusi de cat echitabil!
Vedem si ce vor spune voturile....
Multumesc!

CRED CA ORGANIZATORUL A OMIS SA SPECIFICE COEFICIENTII PENTRU TURBO LA GRUPELE PROPUSE!

Calimero2003 15-02-08 10:12

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Quote:

Originally Posted by bogdan_kwx (Post 1357770)
daca vreti sa faceti 3 grupe sa le faceti dupa puterea motoarelor nu dupa cilindree.
de ex 1,8 poate fi de 90 cp sau 225 asa ca nu e totuna deci
parerea mea
grupa 1 pina la 120 cp
grupa 2 121-179
grupa 3 peste 180 cp
oricum cu trei grupe nu se pot impaca toti dar asa e mai aproape de realitate.

De spui asta ??? nu mai ai R5? .... dar daca iei in calcul si greutatea? .... 225 hp / 1.500 kg Vs. 180 hp / 980 kg .... care este mai castigat?

Calimero2003 15-02-08 10:16

Re: Grupele pt VTM 24 februarie
 
Quote:

Originally Posted by DjRainManFast (Post 1358199)
Eu sunt de parere ca cel mai bine trebuie sa se faca clasificarea in functie de putere! Adica eu am 1.6 101 cp....si vine de ex opel corsa opc 1.6 turbo 190 cp...sau la clasa 1.4 ..exista golf V Gt 1.4 170 cp....o clasificare in functie de numarul cailor putere ar fi ideala!
1 maxim 130 Cp
2 130 Cp -180cp
3 peste 180 Cp
Asta ar fi propunerea mea! Acum ca diesel are avantaj la urcare...are, dar asta e ...si benzina N/A are dezavantaj fata de benzina supraalimentata! Nu se pot impaca toate...dar macar asa ar fi catusi de cat echitabil!
Vedem si ce vor spune voturile....
Multumesc!

Prietene la adsfel de evenimente participa masini competitive ... pt ce ai tu exista indemanare ... adsfel nu vad rostul sa numesti VITEZA IN COSTA o cursa in care aduci la start si incurajezi masinile " de mers cu ia la piata".


All times are GMT +2. The time now is 19:21.

- Copyright 2025 4Tuning