13-01-09, 15:13
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Cu placere, era necesar daca vrem sa nu existe dubii. Cine are neclaritati legate de regulament sau participare, sa intrebe cu incredere.
|
|
|
13-01-09, 15:18
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Ca veni vorba, cineva ma intreaba legat de urmatoarea regula:
"- Nu e permisa folosirea de roti de rezerva subtiri!"
Acest lucru se refera la cazul in care cineva doreste sa inlocuiasca roata standard a masinii cu acest tip de roata de rezerva pentru a reduce suprafata de contact cu asfaltul, respectiv frecarea pentru a castiga cateva fractiuni de secunda.
Nu este obligatoriu ca in timpul curselor sa aveti in dotare roata de rezerva sau kit de reparatie - indepartarea acestora din masina nu se considera usurare a caroseriei, deci e voie si fara.
LE: Preturile biletelor si tarifele de inscriere:
Intrarea generala 8 euro, indiferent ca esti spectator sau concurent, la care se adauga inscrierea:
- la categoria Street, 6 euro sau 1500 forinti
- la categoria Profi, 8 euro sau 2000 forinti (conditionat de existenta licentei)
- licenta Profi: 100 euro sau 25000 forinti (se achita o singura data pe an)
Vestea buna ca de anul acesta se poate achita si in euro!
Last edited by Jeff; 13-01-09 at 15:23.
|
|
|
13-01-09, 17:09
|
#33
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Merci Jeff de informatie
|
|
|
14-01-09, 16:22
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 683
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
ce sa zi...nasol ca toate integralele sunt la un loc....si diesel la fel
in rest pare ok
|
|
|
17-01-09, 16:17
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Quote:
Originally Posted by HardWorker
ce sa zi...nasol ca toate integralele sunt la un loc....si diesel la fel
in rest pare ok
|
Corect spus: "PARE!"
|
|
|
21-01-09, 02:47
|
#36
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
pai ce NU "PARE" okei?
|
|
|
22-01-09, 19:57
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Oare e o placere sa fi in grupa cu passat tdi 4x4.
Jeff stiu ca isi face o masina puternica si cred ca va fi in top la unguri.
Oricum sincer ma bucura faptul ca la grupa de strada a avut locul 2 pe tot anul.
Asta ma face sa cred ca Romania la clasa street e foarte sus si are performante peste ce a aratat tara vecina anul trecut.
|
|
|
23-01-09, 13:17
|
#38
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
un tdi 4x4 intra la grupa:
AS6: Diesel - Tot ce e diesel, indiferent de tractiune, supraalimentare, cilindree
anul trecut am avut oameni pe podium in clasamentul pe tot anu' la 3 grupe diferite si anume:
1. AS2: sub 2500cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat intre 1601-2500cmc sau turbo/compresor/wankel sub 1600 cmc, benzina de pompa
- Bacos (s2000) - locul 2
- eu (s2000) - locul 3
2.AS4: peste 3800cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat peste 3801cmc (inclusiv) sau turbo/compresor peste 2501cmc, benzina de pompa
- Puiu (M6) - locul 2
3.AS5: AWD
Masini tractiune 4 roti si benzina de pompa
- Jeff (evo 9) - locul 2
|
|
|
23-01-09, 14:58
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Ce modificari are acel m6?
|
|
|
23-01-09, 15:10
|
#40
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
slick'uri pe spate... atat
timp 12.1 sau 12.2
|
|
|
23-01-09, 16:54
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Am inteles, dar chiar slik sau semislik?
E un timp plauzibil pe o pista, dar ma gandeam ca are evacuare, soft, admisie...
Oricum sa inteleg ca a avut un timp mai bun ca Evo-ul care acum e in lucru la noi?
|
|
|
23-01-09, 17:33
|
#42
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
avea Toyo R888
din ce stiu eu oficial M6 are un timp de 12.4 si el a reusit sa il imbunatatseasca. Pleca f bine
daca te referi la Radu LKV, da... asa arata timpii, dar stiu ca el avea ceva probleme la ambreiaj atunci
acum si M6 a capatat probleme la ambreiaj, dar am auzit ca trage tare sa le rezolve toate pana in martie
|
|
|
23-01-09, 19:24
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 683
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Quote:
Originally Posted by kickass
un tdi 4x4 intra la grupa:
AS6: Diesel - Tot ce e diesel, indiferent de tractiune, supraalimentare, cilindree
anul trecut am avut oameni pe podium in clasamentul pe tot anu' la 3 grupe diferite si anume:
1. AS2: sub 2500cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat intre 1601-2500cmc sau turbo/compresor/wankel sub 1600 cmc, benzina de pompa
- Bacos (s2000) - locul 2
- eu (s2000) - locul 3
2.AS4: peste 3800cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat peste 3801cmc (inclusiv) sau turbo/compresor peste 2501cmc, benzina de pompa
- Puiu (M6) - locul 2
3.AS5: AWD
Masini tractiune 4 roti si benzina de pompa
- Jeff (evo 9) - locul 2
|
da, adevar graiti toate diesel la un loc ceea ce nu prea suna bine deloc sau toate integralele la un loc de ex sunt masini pe la 150 cp cu tractiune integrala si nu mi se pare corect sa intre in grupa cu sti evo etc sper sa mai fie ceva coeficienti de care sa se tina cont sau diferentiere intre unele categorii de masini.oricum cam astea sunt regulile si in afara bazate pe cilindree asa ca........ne adaptam am auzit ca s-ar putea schimba ceva in regulamentul de anul asta.aveti idee despre ce e vorba?
take care si speram sa ne vedem prin martie
|
|
|
23-01-09, 19:33
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Regulamentul pe 2009 a fost postat/atasat pe pagina anterioara; nu vor mai surveni nici un fel de modificari. Din pacate pentru tine toate integralele de strada intra intr-o singura grupa. Din fericire sunt multe libere in calificari in care poti sa te dai cu cine vrei tu, respectiv sa imbunatatesti ET si timpul de reactie.
|
|
|
24-01-09, 08:36
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Lucrand atata timp si perfectand un regulament pentru masinile de strada din Romania mi-am dat seama ca un astfel de regulament, mai exact partea de impartire pe grupe v-a fi contestat.
Lafel de discutabila este si treaba cu inlocuirea de motor, un bmw 316 care acum are un motor de 4000 v8 sau altceva intra intr-o grupa mult prea sussi bine era daca departajarea se facea pe motor si modificarile acetuia plus arhitectura constructiva si tip de tractiune.
Nu vreau sa se creada ca eu contest acel regulament.
Fiecare construieste ce vrea si cine se conformeaza participa cine nu ... asta e regula casei trebuie sa o respecti nu vrei, e simplu nu-i calci pragul.
O intrebare simpla ar fi legata de Subarul meu unde ar trebuii sa fie incadrat?
|
|
|
|
|