06-01-09, 09:53
|
#16
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 271
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Quote:
Originally Posted by aviator
Elvetieni nu mai au loc la masuratul timpului. Cine nu stie cat de precisi sunt acestia cu ceasurile s sistemele lor de masurare a timpului.
Americane zici, sau importate de acolo?
Ma mira sa fie un sistem American valid omologat conform normelor europene.
Suna bine asa cu panou, imprimanta, soft de evidenta si clasament probabil.
Celule de care sunt si cum comunica cu statia de cronometrare.
Timpi oferiti banuiesc ca nu au o certificare si nu-i poti folosi ca oficiali sau pentru omologare. Sunt doar pentru departajare in cadrul concursului.
|
Nu trebuie sa te mire existenta sistemului american fiindca prin foarte multe locatii din lume se folosesc sistemele americane de la PORT-A-TREE ,sistemele fiind recunoscute ca poate, cele mai bune din lume . Deci e foarte oficiala treaba
__________________
AEM * Invidia * DC Sports * SKUNK2 * D2 * HONDATA KPRO * HYPERFLEXX * TOYO * POWERFLEX * GREDDY * VERTEX * ROTA * MUGEN
|
|
|
07-01-09, 07:51
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Acei timpi sunt neoficiali si fara omologare.
Cei mai buni sunt tagheuer.
Intrebari pentru mihadiva:
- de cand participi la curse?
- ce masini conduci in curse?
- la ce concursuri ai participat?
|
|
|
08-01-09, 17:35
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
LegalRacing mediatizeaza acest eveniment si spera intr-o larga participare.
Despre omologari de timpi sau recunoasteri ... nu se pune problema iar proba regina este chiar cursa in sine.
|
|
|
09-01-09, 21:36
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Quote:
Originally Posted by aviator
Elvetieni nu mai au loc la masuratul timpului. Cine nu stie cat de precisi sunt acestia cu ceasurile s sistemele lor de masurare a timpului.
Americane zici, sau importate de acolo?
Ma mira sa fie un sistem American valid omologat conform normelor europene.
Suna bine asa cu panou, imprimanta, soft de evidenta si clasament probabil.
Celule de care sunt si cum comunica cu statia de cronometrare.
Timpi oferiti banuiesc ca nu au o certificare si nu-i poti folosi ca oficiali sau pentru omologare. Sunt doar pentru departajare in cadrul concursului.
|
Sistemul folosit in ungaria este conceput din foarte multe fotocella si pe trasee, deci este total individual cele 2 piste.
3 la start (asta e minim, sunt ca se pune mai multe)
1 la 60 picioare
1 la 330 picioare ( 101m )
2 la 660 picioare ( 201.16 m 1/8 mila ) ca sa masoara viteza
1 la 1000 picioare ( 305 m )
2 la 1320 picioare ( 402.33 m 1/4 mérföld ) la 20m distanta ca sa masoara viteza in finish
Precizie de 0.001s
Precizia vitezei e masurat 1/100 km/h
De asemenea sa masoara timpul de reactie, si inca 2 timpi pe care nu pot sa traduc
Cred ca e destul de buna, dar ori cum e destul de irrelevant fiindca timii variaza de temperatura, umiditate si calitatea asfalului care ori cum nu se poate fi assemenea nici de pe un eveniment la alta pe aceasi loc.
Marimea pistei trebue sa fie in latime minim 4,5m pe traseu, deci minim 9m.
Lungimea 402,33m partea de accelerare si minim 402m pentru franare.
Last edited by Hexer; 09-01-09 at 21:40.
|
|
|
09-01-09, 22:07
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Asa mai mult ca o curiozitate timpul e luat cumulat cu cel de reactie sau sunt total separati?
|
|
|
09-01-09, 22:28
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Asa mai mult ca o curiozitate timpul e luat cumulat cu cel de reactie sau sunt total separati?
|
Timpul e de la verde, asta include si timpul de reactie, dar poti calcula daca vrei numai timpul de accelelrare.
Dar totdata este si un timp acordat pentru line up, pe care daca depasesti esti retinut automat de electronica.
Totul merge la fel cum e in state cu pomul de creciun cu cele 2 lampi calbene care precizeaza daca esti in locul potrivit, numai daca ambele masini stau acolo porneste automatica.
|
|
|
09-01-09, 22:30
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
corect
|
|
|
09-01-09, 23:36
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 683
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
se pot da mai multe detalii legate de incadrarea in grupe de anul asta?pentru ca anul trecut am inteles ca a fost cam migaloasa treaba.
mersi!!
|
|
|
11-01-09, 14:09
|
#24
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
astea sunt grupele din 2008. pentru 2009 s'au facut ceva mici schimbari care inca nu s'au comunicat.
Categoria Street:
AS1: sub 1600cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat sub 1600 sau turbo/compresor sub 1000 cmc, benzina de pompa
AS2: sub 2500cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat intre 1601-2500cmc sau turbo/compresor/wankel sub 1600 cmc, benzina de pompa
AS3: sub 3800cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat intre 2501-3800cmc sau turbo/compresor intre 1601-2500cmc sau wankel cu supraalimentare sub 1600 cmc, benzina de pompa
AS4: peste 3800cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat peste 3801cmc (inclusiv) sau turbo/compresor peste 2501cmc, benzina de pompa
AS5: AWD
Masini tractiune 4 roti si benzina de pompa
AS6: Diesel
Tot ce e diesel, indiferent de tractiune, supraalimentare, cilindree
Categoria Profi:
AP1: turbo/compresor/nitro FWD sub 1500cmc
AP2: turbo/compresor/nitro FWD peste 1500cmc
AP3: turbo/compresor/nitro RWD/AWD sub 2100cmc
AP4: turbo/compresor/nitro RWD/AWD peste 2100cmc
AP5: aspirat sub 2000cmc si diesel (aspirat sau turbo) sub 2000cmc, AWD/FWD/RWD
AP6: aspirat peste 2000cmc si diesel (aspirat sau turbo) peste 2000cmc, AWD/FWD/RWD
AP7: Special: orice combustibil, sasiu de orice fel sau timp sub 9.5 sec sfertul de mila
Regulile categoriei Street:
- masini de serie
- nu e permisa schimbarea pozitiei motorului fata de original
- nu e permisa utilizarea altui motor decat cel de origine
- e permisa modificarea motorului, trenului de rulare sau evacuarii; supraalimentarea te ridica o grupa
- se interzice usurarea masinii - masina trebuie sa dispuna de nr. de scaune din talon, elementele de caroserie si geamurile nu au voie sa fie din alte materiale decat cele de fabrica, elementele de siguranta prevazute de lege trebuie sa fie prezente pe masina; se permit adaugiri sau evazari pt tuning optic
- masina trebuie sa dispuna de talon de inmatriculare
- nu se poate inscrie la alta grupa decat cea destinata
- anvelopele permise sunt doar cele de strada, simbol E; de asemenea pe ambele axe trebuie sa existe anvelopele de dimensiunea minima cea omologata pt tipul de masina
- NU se permite folosirea protoxidului de azot (NOS)
- combustibilul folosit poate fi doar cel gasit in comert (nu de curse, nu metanol, etc)
Regulile categoriei Profi:
- e permisa orice modificare a motorului, evacuarii, trenului de rulare, supraalimentare aftermarket etc
- motorul masinii poate sa difere de tipul masinii, adica poate fi un motor Ford intr-un Renault
- se pot schimba componentele de caroserie si geamurile cu altele mai usoare - se prevede o grosime minima de 3mm, din policarbonat, cu exceptia parbrizului care va trebui sa fie minim 5mm
- e permisa folosirea oricarui tip de anvelopa slick
- daca masina realizeaza un timp mai bun de 9.5 sec pe 402m sau 6.5 sec pe 201m ea poate trece in grupa Special
- e obligatorie folosirea castii de protectie pt timp mai bun de 11.5 sec pe 402m (7.5sec pe 201m).
- e obligatoriu rollcage pt masini mai bune de 9.0s/402m (5.5s/201m)
- se recomanda folosirea echipamentelor omologate FIA pt stingerea incendiului, intreruperea alimentarii si echiparea pilotului
- orice butelie in masina, alta decat extinctorul, ridica o grupa
- se permite combustibil de curse, nu si cel preparat dupa reteta proprie cu proprietati neverificabile
|
|
|
11-01-09, 15:01
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
o sa primim exact in romana cand sunt gata
|
|
|
12-01-09, 01:28
|
#26
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
sper sa nu deranjez pe nimeni, dar unde as putea gasi oare cam ce masini si aprox. ce timpi au fost pana acum la street AS3 (2500-3800 aspirat + 1600-2500 turbo) ?
__________________
|
|
|
12-01-09, 09:42
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Au fost GTI-uri, Leon Cupra, BMW M3. Cei mai buni timpi au fost 13.1-13.2.
|
|
|
12-01-09, 11:25
|
#28
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
|
|
|
12-01-09, 19:47
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Atasez regulamentul oficial pe 2009 al Campionatului National Maghiar de Dragracing, primit de la partenerul nostru din Ungaria.
Last edited by Jeff; 13-01-09 at 01:26.
|
|
|
13-01-09, 13:44
|
#30
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
multumim pt munca depusa Jeff pt a traduce intreg materialul
|
|
|
|
|