Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 07-11-05, 09:41   #136
AndreiABS

Stage 3
 
AndreiABS's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 153
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[RENAULT]
[Nissan]
Default

Al3xius vorbeste cu lumea si vezi cine merge.Eu o sa ma duc si ma si bag logic.Deci GRT-ul va fi acolo.Sper sa fim cat mai multi.
AndreiABS is offline  
Old 07-11-05, 09:45   #137
TUDOSE ALX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 63
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SpeedeR\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"siadimet\"
salut!cursele vor fi pe grupe sau la liber?daca pe grupe,vor fi ca la galati sau ca la craiova?
Inca nu se stie daca va fi pe grupe sau libere.
In orice caz daca vor fi grupe vor fi ca la LEGAL RACING.
eu unul as vota pt libere
Parerea mea este ca o etapa de libere pe an este suficienta . Ideea este ca ne dorin ca aceste curse sa semene din ce in ce mai mult cu o competitie sportiva si cum orice intrecere este pe puncte , locuri ,clasamente , propun ca de la anul sa se revina la intentia organizarii unui campionat national si astfel aceste curse sa devina o alternativa a CNR-ului si VTM-ului in sportul auto romanesc . O etapa la libere pe an pentru distractie este chiar binevenita dar este de ajuns .
TUDOSE ALX is offline  
Old 07-11-05, 11:24   #138
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"aviator\"
Andrei a spus ca nu il bate acel LOTUS.
Sa nu intelegeti gresit cu HONDA CTR ca altfel nici nu se pune problema cu Subaru.
inseamna atunci ca 200sx ii da 4-5 masini lui nea Lotus... Dar Lotus e in grupa B, nici in C si nici in D. De asta poate se va schimba ceva in viitor.
Hondarul is offline  
Old 07-11-05, 11:58   #139
ducu

Vicepresedinte Insomnia Racing

Stage 4
 
ducu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 230
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Hondare...iar ajungem la aceashi discutie: cea a grupelor.

In mod normal ele trbuie facute dupa:
1.tractiune-4x4, spate sau fata
2.putere - turbo, compresor sau aspirata
3. capacitatea cilindrica

Dar in aceste conditi nu avem participantzi...deci degeaba.
__________________
== EVO IX ==
=INSOMNIAC=
ducu is offline  
Old 07-11-05, 12:16   #140
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

e clar ca nu mai vine nimeni asa, dar macar o schimbare, ceva. Dupa motor, eu stiu ?? uite cum fac astia in Russia.

http://www.pauldesign.ru/honda/ph_st...tml?i=22_02_03
Hondarul is offline  
Old 07-11-05, 12:25   #141
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default

Nu s-ar putea face grupele dupa raportul putere/greutate ?
ZerO_CooL is offline  
Old 07-11-05, 12:43   #142
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
e clar ca nu mai vine nimeni asa, dar macar o schimbare, ceva. Dupa motor, eu stiu ?? uite cum fac astia in Russia.

http://www.pauldesign.ru/honda/ph_st...tml?i=22_02_03
uhmm ... sincer sa fiu mi se par cam anarhice grupele alea ...

avem 1.8T la 2.0-3l dar 2.0T la 3L+, sa nu mai vorbim ca nu se tine cont de fwd, rwd ...
cred ca sunt mai bune grupele de la noi decat genul asta de clasificare ... sau nu am inteles eu care e treaba cu grupele alea rusesti
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline  
Old 07-11-05, 12:47   #143
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

alea sunt facute pe bune, adica o masina de 1.8 t cu modificari trece la grupa de 2-3 litri. Cele de 2 litri turbo, cum e EVO, trece la una si mai mare, si tot asa. Deci se tine cont de puterea motorului, nu neaparat de tractiune. Nu zic sa se schimbe grupele, ca nu vad cum s-ar putea schimba grupele de la noi, chiar cred ca ar fi imposibil.

Un lucru bun este ca din toate aceste masini din ce in ce mai performante, si altii incep sa-si bage banii in masini si sa le modifice la nivele mai inalte, competitive.

Eu as zice sa ramana asa grupele. Nu sunt perfecte, dar mai bine asa decat mai rau.
Hondarul is offline  
Old 07-11-05, 13:31   #144
radu_lkv
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
Default

de acord sa ramana grupele asa, dar cu mici modificari:
-sa se tina cont si de tipul de tractiune: FWD, RWD, AWD..
adica macar incepand cu clasele mari(D,E,F...) sa se faca cate doua/trei semigrupe(in limaita nr de participanti)
eu, spre exemplu(la fel si Andrei UGA), am motor de 2l turbo, dar tractiune fatza, iar pe 400 metri nu am sanse nici macar cu un subaru WRX stock, masina cu care o cursa 50km/h - 250km/k ar parea ridicola...

apoi, se poate sa se dea, fara probleme castigatorii de la fiecare semigrupa in parte, pt a se determina \"marele\"castigator al grupei, dar macar stii ca ai o sansa la ceva
__________________
ex LKV, now EVO IX Redefines My Cornering
radu_lkv is offline  
Old 07-11-05, 14:48   #145
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default ....

VOTEZ PENTRU LIBERE ! ! ! .....sunt umpic exagerate grupele (chiar daca unii au drepate intr-un fel ......) !
Propun ca dupa \"show-ul\" din data de 4, avand in vedere ca se vorbeste de ceva cronometrat, sa se faca un clasament pe grupe si vedem, cu toate ca nu e aceeasi senzatie, cum ar fi stat treaba pe grupe !
Cum stam cu provocarile , incep sau mai asteptam ????
...caut si io un Ferari F 430 ca......mai nou am aflat ca scot sub 4.9 0-100 si nu mai am rivali ... (prietenii stiu d c ) !


Bafta tuturor si..... sper sa ne vedem acolo cat mai multi si..... sa nu fie prea frig....1-pentru posesorii de turbo si 2-pentru amosfera !
__________________
AlecsM is offline  
Old 07-11-05, 15:48   #146
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default

de data asta nu le mai ratez... vin neaparat...

kiar sunt curios ce poate lotus-ul ala...
eu unul m-am plimbat kiar cu cel in pricina

dau asa o vaga \"lista de nume\" care m-ar interesa:
Speeder, CZR, KWX, Andrei (CTR) (vreau sa vad diferenta), Mustang V6 (dak vine vreunul) si nu in ultimul rand... Lotus
Achim is offline  
Old 07-11-05, 16:05   #147
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

OFFTOPIC:
grupele nu prea ma intereseaza cum sunt organizate, cel mai mult dupa mine ar conta un clasament bazat pe timpi, cursele se pot face si la liber, la finalul zilei se face lista cu toti timpii la fiecare se alege cel mai bun timp si se realizeaza un clasament, un clasament bazat pe timpi cred ca e cea mai buna solutie, pt ca important e sa vezi cu cat ai reusit sa imbunataesti performatele masini, degeaba ai nu stiu cati cai sau nu stiu ce tractiune daca nu stii cum sa le pui in valoare
200SX is offline  
Old 07-11-05, 16:06   #148
Mustang
Daewoo Driver

Stage 5
 
Mustang's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of:
[DAEWOO]
Default

si eu tot libere as dori
ca asa ar fi cel mai misto
Mustang is offline  
Old 07-11-05, 18:26   #149
JKV

Stage 5
 
JKV's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 422
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"ducu\"
Hondare...iar ajungem la aceashi discutie: cea a grupelor.

In mod normal ele trbuie facute dupa:
1.tractiune-4x4, spate sau fata
2.putere - turbo, compresor sau aspirata
3. capacitatea cilindrica

Dar in aceste conditi nu avem participantzi...deci degeaba.
Eu subscriu la faza cu o clasificare turbo-normal aspirat. Inca nu mi se pare corecta aruncarea la gramada in B a oricarei masini (kiar si a lotus-ului) cu una turbo gen KWX, VYP, FMM, SEV, GAM s.a. Uite deja eu am enumerat 5 si mai e COX'u de la BV, mai e 5GTT de la Craiova si s-au facut 7...pai mie mi se par suficiente masini Turbo pentru o grupa separata...parerea mea....

Iar in legatura cu Lotus'ul ala....fratilor, nu mai vorbiti in necunostinta de cauza. Va rog frumos. Cei ce-l cunoasteti pe Vladutz, sunati-l (da' nu acu' ca nu e-n tara) si intrebati-l daca-l mai are sau nu si dup-aia vorbiti.

Si pe langa asta...chiar nu cred ca are nici o importanta, nu? Eu ii spun lu' Koz s-o stapaneasca sanatos si sa-i aduca cat mai multe clipe de fericire si satisfactie.
JKV is offline  
Old 07-11-05, 19:11   #150
g_unit

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 340
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

si eu tot libere zic......va si argumentez.......in momentu' un care organizezi p grupe.....hmmmm....faci sa se piarda din show....adik....dc sa nu vezi k o masina kre e la grupa A d exemplu( cu 50 cp in talon bate una d la C).....n-ar fii mai marpha sa se dea fiekre cu fiekre.......si mai am o propunere......sa fie organizate noaptea.......ca sa se mai pastreze ceva din spritu' kre era inainte.......
__________________
UPCOMING...SOMETHING REALLY HOT...
g_unit is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -