Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 27-07-12, 18:13   #46
Tony626

Stage 5
 
Tony626's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 423
Member of:
[Nissan]
[MERCEDES]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Cei care nu s-au dat la Floreni sa se abtina,pana in prezent nici un participant de anul trecut nu s-a plans pentru spatiul de franare.
NU AU NICI UN MOTIV.
Poate ne contrazice cineva anul acesta!!!!!!!!!
Tony626 is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 19:52   #47
CRyS`
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRyS`'s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,107
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[RENAULT]
[FORD]
Default re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Grupa in care ma incadrez e S7 Diesel -- acum ca am motorul OK din toate punctele de vedere - unicul 1.5 dCi si cred ca singurul nebun care vine cu el sa se dea pe 402 m -- grupa in care nu am ce cauta chiar si modificat, resoftat, extraintercoooler, mega injectat si superturbat!

Intr-o grupa normala,adica cu caii de fabrica 60 KW - 82 CP unde as intra? La A, nu? In acest caz,in care cilindreea e sub 1500 cmc si diesel,daca vin 2-3-4 maxim masini,ne bagi separat? Mai sunt 1.5 dCi de 105 CP stock ... Sau mai sunt si 1.4 TDI de 75 CP si chiar 1.2 TDI de 75 CP. Si chiar 1.3 CDTI de 90 CP! Ce faci cu noi? Ne arunci cu masini de 2000 cmc diesel? Nu ar fi corect! Un 2.0 TDI are 140 CP si nu am ce sa fac,decat sa ii vad fundu - testat. Sau poate doar cu start din mers,in treapta 2 la 200 rpm mai am sanse dar depinde de sofer

Gandeste-te ce faci cu dieselarii mici sub 1500 cmc pana in 90 CP maxim! Si ce faci cu dieselarii intre 1500 si 1700 cmc cu maxim 100 CP si intre 1700 cmc si 2000 cmc ca sunt destui cu peste 105 CP!

O aroganta maxima as putea sa fac,doar daca imi asiguri la dus platforma si sponsorizare pt un motor nou!

Nu caut nici un conflict, nu caut sa ne certam si sa venim cu fraze si propozitii aruncate din fundul gradinii. Sunt cat se poate de serios! Stefan keep in touch baby!
__________________

Eşti prost ? Aprinde proiectoarele de ceaţă, cu xenon ! Eşti cel mai prost ? Aprinde şi stopul de ceaţă cu led !
CRyS` is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 20:56   #48
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Nu stiu de ce va place sa va certati ca si babele

Am facut o remarca , bazata ca anul trecut a fost pe 300 de metri , plus ca cred ca cunosc destul de bine masinile

Lasa-ti comentariile de 2 lei deoparte si priviti constructiv

Cu pauza momentana de evenimente , poate era loc si pt altii , dar lucrurile trebuie spuse pe nume, ca e pacat

Si asa sunt curse putine , e pacat sa le tratam superficial

Mult succes , si nu va mai agita-ti degeaba
Sa fie clar de la bun inceput, e cel mai simplu

Ps : in grupele de 2012 era tratat separat 1,5 diesel , dar ca si observatie iar pune-ti cupele deasupra placerii , si nu cred ca e loc de atatea orgolii
__________________

The power is HERE

Last edited by gaju; 27-07-12 at 20:59.
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 23:22   #49
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Oricum cei care comenteaza sunt si cei care nu vin, iar pt informatia voastra, anul trecut au fost 395 sau 396 m, asta deoarece startul daca mai tineti minte l-am mutat exact de unde incepe pista. Si nu tin minte pe nimeni sa fi franat la limita sau sa nu fi reusit sa opreasca masina.

Dupa cum spuneam, carcotasi vor fi totdeauna, dar oricum ei nu o sa vina.

Pentru cei care deja au fost si vor veni din nou, va astept cu cea mai mare placere.

Pentru cei care nu o sa vina nici o problema, sunt alte curse probabil organizate mai bine decat putem noi si unde sigur vor fi multumiti.
__________________
Toyota Supra MKIII 3000 tubo 6 linie 238 + CP
poate mai mult pe viitor ..... cine stie ...... in lucru ... a fost

Benelli Tornado Tre 900 cmc in linie - 141 Cp - 180 kg - RWD (1 tire)

Honda Civic 1994 ..... work in progress .... cand or fi bani


Rover 820 Ti .....
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 28-07-12, 18:15   #50
gonzy_et

Stage 5
 
gonzy_et's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
Default re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Quote:
Originally Posted by SV-05-YBG View Post
Oricum cei care comenteaza sunt si cei care nu vin, iar pt informatia voastra, anul trecut au fost 395 sau 396 m, asta deoarece startul daca mai tineti minte l-am mutat exact de unde incepe pista. Si nu tin minte pe nimeni sa fi franat la limita sau sa nu fi reusit sa opreasca masina.

Dupa cum spuneam, carcotasi vor fi totdeauna, dar oricum ei nu o sa vina.

Pentru cei care deja au fost si vor veni din nou, va astept cu cea mai mare placere.

Pentru cei care nu o sa vina nici o problema, sunt alte curse probabil organizate mai bine decat putem noi si unde sigur vor fi multumiti.
Corect
Cei din Bistrita sunt prezenti si va sustin la Maxim ca si anul trecut, neam simtit foarte bine la voi si admir initiativa si vointa de a organiza acest eveniment. Bafta Maxim.
__________________
http://bhpracing.blogspot.com/
gonzy_et is offline   Reply With Quote
Old 28-07-12, 21:37   #51
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,120
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Talking re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Grupa diesel pana in 2000 cmc se anunta interesanta. Aveti noroc ca nu vine RAO cu stilo JTD. Glumesc, evident.
geti is offline   Reply With Quote
Old 28-07-12, 22:39   #52
gggeorgica

Stage 3
 
gggeorgica's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 138
Member of:
[VW]
Default re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

mai stii pe cineva in grupa cu 200+ ?
gggeorgica is offline   Reply With Quote
Old 29-07-12, 10:23   #53
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,120
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Vom vedea, nu iti trebuie 200+ sa bati un 200+, exemple sunt multe.Tu rezolva masina pana atunci.
geti is offline   Reply With Quote
Old 29-07-12, 14:44   #54
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

e binevenit evenimentul. pentru amatori ca mine e suficient sa ma pot da de placere, preferabil la liberele de sambata (sper sa fie!) iar duminica ce o fi.
sunt sigur ca organizatorii vor face treaba foarte buna. am fost de trei ori la floreni si totul a iesit bine.
as face o propunere pentru organizator: avand in vedere ca pista nu ofera conditii similare ca la celelalte etape de DRE ar putea regandi grupele pe sistemul grupe de putere astfel incat si sa poata veni mai multi si sa fie eliminate pe cat posibil nemultumirile.
succes si asteptam ceva frumos!
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 29-07-12, 20:58   #55
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Lucreaza fritz si cu un prieten la grupe eventual sa facem ceva modificari. Vor fi anuntate cat mai curand posibil. Nemultumiri oricum vor fi
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 29-07-12, 22:18   #56
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,120
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Eu sunt de acord cu aceste grupe, cel putin la diesel. Nu e corect sa se ia in calcul dupa puterea din certificat, oricand va veni un ALH, AHF,AFN,ASV,AXR,ATD,AJM,ASZ,AWX,AVB,AVF,ARL si asta doar la EDC 15 si continuam, BXE,BKC,BLS,BRU,BXF,BXJ.BKP,BUZ,BMP,BMP,CBAA,BDK,B KD,AZV,BMN. Lista poate continua si astea sunt doar din grupul VAG si ca sa nu divagam ce vreau sa spun e ca se gaseste mereu un TDI cu soft care bate masini aspirate.Sunt fan diesel, merg cu diesel, am modificat si modific diesel, dar ce e corect e corect, grupa separata e ok, ca sa nu cadem in extrema cealalta a la VTM, ce ne am face noi dieselarii daca ar fi grupe mixte, gen pana in 2000 cmc Turbo? Va veni si vreamea asta...
geti is offline   Reply With Quote
Old 30-07-12, 17:59   #57
fritz-sv

Stage 5
 
fritz-sv's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,210
Member of:
[SEAT]
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

salut sint fritz gaju te rog sami dau un nr de tel sa iau legatura sa ma ajuti cu ceva sfaturi sau sunama tu pe 0743047533
fritz-sv is offline   Reply With Quote
Old 30-07-12, 19:11   #58
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,120
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Talking Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Da grabit ai mai fost cand ai scris, of...
geti is offline   Reply With Quote
Old 30-07-12, 21:54   #59
fritz-sv

Stage 5
 
fritz-sv's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,210
Member of:
[SEAT]
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

da am fost pe fuga revin cu grupele modificate dupa care va urez bafta si va asteptam
fritz-sv is offline   Reply With Quote
Old 31-07-12, 10:03   #60
Red Celica

Stage 5
 
Red Celica's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Quote:
Originally Posted by fritz-sv View Post
da am fost pe fuga revin cu grupele modificate dupa care va urez bafta si va asteptam
Consiliul de administrare Crazy Drivers impreuna cu Fritz 4 Tuning a decis urmatoarele :
- publicul va putea sta doar in primii 200 de m de la start spre finish!
- niciun spectator nu va putea sta me marginea pistei la mai mult de 200 m de la start!
- nu vor fi aceptate demontari ale elementelor de caroserie: capote, usi, etc
- toate masinile vor avea minim scaunele din fata montate (ambele)

Avand in vedere ca va fi un eveniment plin de voie buna si distractie si ca etapa nu conteaza in niciun campionat national, pentru ca toata lumea sa fie multuminta, s-au stabilit urmatoarele grupe de participare, care din acest moment nu mai sunt "negociabile":

S1
- pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- pina la 1000 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD
- pina la 1500 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S2
- intre 1591 cmc si 2200 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1001 cmc si 1399 cmc supraalimentat ,tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1501 cmc si 1700 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S3
- intre 2201 cmc si 2980 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1400 cmc si 1600 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD

S4
- intre 2981 cmc si 3800 cmc , NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1601 cmc si 2550 cmc supraalimentat , tractiune FWD
- intre 1601 cmc si 2200 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S5
- peste 3801 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 2201 cmc si 3300 cmc supraalimentat tractiune RWD
- peste 2551 cmc supraalimentat , tractiune FWD

S6
- pina la 2800 cmc supraalimentat tractiune AWD
- pina la 4200 cmc NA , tractiune AWD
- peste 3301 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S7
- peste 2801 cmc , supraalimentat , tractiune AWD
- peste 4201 cmc , NA , tractiune AWD

S8
- intre 1701 si 2000 cmc diesel FWD,RWD,AWD

S9
- peste 2001 cmc diesel FWD,RWD,AWD

Va asteptam cu drag,
Razvan LKN Fratianu
__________________
E36 M3 EVO TURBO 500+ CP- Razvan LKN -!!! LIVE LIFE SIDEWAYS !!!!!
Red Celica is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -