pe viitor sa inveti sa nu te mai aliniezi in marsharier! mereu sa te aliniezi in treapta a1a
oricum mai sunt 7 etape organizate de noi Drag Racing Events si puteti fara probleme sa invatati cu tipu.
Sa le luam in ordine :
1. STUPID - Cand 2 concurenti fura startul cum sa-l declari castigator pe ala care a furat mai putin )) DING!
Logica romaneasca )
2. Timpul de temporizare dupa aliniere puteti sa-l modificati din program, voi l-ati facut undeva la 4 secunde de la aliniere la verde, foarte putin pentru a te asigura ca masina a ramas pe pozitie, sa-ti fixezi turatia necesara, sa urmaresti semaforul si sa pleci.
3. Pauza aia de 2 ore a fost total neinspirata, am venit sa vad curse nu sa vad striptease, dovada o gramada de semifinale, finale cu un sigur participant.
Member of: [Design Team] [Virtual Tuning] [SKODA] [Delta Racing Crew]
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by ph88bas
multe masini cu potential le asteptam sa vina mai sunt DOAR 7 etape mai multe detalii pe www.frdrag.ro
cate curse vor mai fi la noi in tara? din cate am vazut majoritatea sunt numai peste granita?[/QUOTE]
- 11 iunie Satu Mare - etapa de Central European Championship
- 3 iulie Tulcea
- 24 iulie Arad
- 14 augustTulcea
- 4 septembrie Arad
- 18 septembrie Tulcea
- 2 octombrie Arad
- 23 octombrie Tulcea
__________________
Înscrie-te aici
În baze de date pentru toate mașinile rapide din Romania pe 1/4 mile
multe masini cu potential le asteptam sa vina mai sunt DOAR 7 etape mai multe detalii pe www.frdrag.ro
cate curse vor mai fi la noi in tara? din cate am vazut majoritatea sunt numai peste granita?[/QUOTE]
Asta este calendarul competitional al curselor de drag din Roimania
1mai Arad
- 29 mai Tulcea
- 11 iunie Satu Mare - este si etapa de Central European Championship
- 3 iulie Tulcea
- 24 iulie Arad
- 14 augustTulcea
- 4 septembrie Arad
- 18 septembrie Tulcea
- 2 octombrie Arad
- 23 octombrie Tulcea
Unde ai vazut tu ca sunt in afara tarii?Documenteaza-te si dupa aceea intrebi!
Quote:
Originally Posted by GTR
Sa le luam in ordine :
1. STUPID - Cand 2 concurenti fura startul cum sa-l declari castigator pe ala care a furat mai putin )) DING!
Asa este facut programul de americani.Trimite tu un mail la ei si spune-le ca ai tu o idee mai buna.
Logica romaneasca )
2. Timpul de temporizare dupa aliniere puteti sa-l modificati din program, voi l-ati facut undeva la 4 secunde de la aliniere la verde, foarte putin pentru a te asigura ca masina a ramas pe pozitie, sa-ti fixezi turatia necesara, sa urmaresti semaforul si sa pleci.
Uite-te in afara cum au semaforul vine asa stage ,pre-stage 3 galbene deodata si verde la ei e mult mai rapid startul.Asa este startul trebuie sa ne obisnuim cu el nu sa punem 30 de sec intre stage pre-stage galben si verde.
3. Pauza aia de 2 ore a fost total neinspirata, am venit sa vad curse nu sa vad striptease, dovada o gramada de semifinale, finale cu un sigur participant.
Spectacolul se putea face la sfarsit.
Pauza se datoreaza piramidelor care trebuiesc facute la fiecare grupa,8grupe la street si 5 grupe la profi deci dureaza ceva.Si show-ul a fost compus din 2 progeame odata Axa cu motorul si fetele.Daca tie nu ti-a placut asta nu inseamna ca si altii au parerea ta.
felicitari organizatorilor, a fost cea mai buna cursa de pana acum....nota 10+
si daca pe viitor ar disparea acele pauze ar fi si mai bine, pt ca nu e asa placut sa stai si sa astepti zeci de minute sa reinceapa cursele...o alta chestie pe care nu am inteleso ar fi la FINALE...multe masini s-au dat singure...adversari lor alegand sa paraseasca competitia ,...de ce au mai venit daca nu se dau pana la final,chiar daca probabil in 90% din cazuri sa plecat crezand ca nu au nicio sansa si e mai bine sa plece cu capu sus...niciodata nu se stie ce se poate intampla cum au fost destule cazuri cand masini puternice la care nimeni nu se astepta sa piarda in fata altor masini mai putin puternice
salut. vreau sa lamuresc un lucru - anvelopele de pe ursul meu erau semi-slick si sunt perfect admise in regulament. iar pentru finala - greseala a fost in totalitate a mea si nu vreau sa dau vina pe absolut nimeni - am plecat mai devreme (pe partea dreapta soarele micsora fff mult lumina ledurilor de la start). asta e. felicitari castigatorilor, felicitari organizatorilor dar si spectatorilor. incepem sa organizam curse destul de bine. nemultumiri o sa fie la orice cursa asa ca...
cat despre premiere - am depins mult de o platforma insa mi-am cerut scuze organizatorilor ca nu mai pot sta.
de semi slicuri am inteles dar si fara bancheta si dupa calificari s-a pus doar sezutu la bancheta si la spatar patura + fara mochete podea se vedea tabla+mai erau si cativa baieti care ziceau k are si alt motor nu de 2.5.am zis sa tac dar au venit alti si alti care nu erau multumiti k era la street,oameni care nu aveau nici o treaba cu grupa s2!
salut. vreau sa lamuresc un lucru - anvelopele de pe ursul meu erau semi-slick si sunt perfect admise in regulament. iar pentru finala - greseala a fost in totalitate a mea si nu vreau sa dau vina pe absolut nimeni - am plecat mai devreme (pe partea dreapta soarele micsora fff mult lumina ledurilor de la start). asta e. felicitari castigatorilor, felicitari organizatorilor dar si spectatorilor. incepem sa organizam curse destul de bine. nemultumiri o sa fie la orice cursa asa ca...
cat despre premiere - am depins mult de o platforma insa mi-am cerut scuze organizatorilor ca nu mai pot sta.
Omule ... s-a tot discutat in posturile anterioare despre faptul ca ai motor care te-ar incadra o grupa mai sus. Chiar nu vrei sa zici nimic in privinta asta ?
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by shadowro
Omule ... s-a tot discutat in posturile anterioare despre faptul ca ai motor care te-ar incadra o grupa mai sus. Chiar nu vrei sa zici nimic in privinta asta ?
are 2,5 24v aspirat....."stoc" ca toata lumea...
mai sus de ce ?...
de semi slicuri am inteles dar si fara bancheta si dupa calificari s-a pus doar sezutu la bancheta si la spatar patura + fara mochete podea se vedea tabla+mai erau si cativa baieti care ziceau k are si alt motor nu de 2.5.am zis sa tac dar au venit alti si alti care nu erau multumiti k era la street,oameni care nu aveau nici o treaba cu grupa s2!
Ce a insirat dodo mai sus a fost observat de mai multa lumea chiar si unele persoane din randul spectatorilor.Oricum asta a fost a iesit bine pana la urma.
@Dodo mersi pentru patent ne-a fost de mare folos si felicitari si tie pentru locul 3 chiar daca zic eu ca ai fi meritat mai mult
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Am multe de spus despre aceasta etapa insa am sa ma rezum la a spune ca sunt bucuros ca am participat.
Am participat la start in compania RACEVOLUTION reusind domin grupa-clasa S5.
Timpul si amanunte despre masina gasiti aici : https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ml#post4361604
de semi slicuri am inteles dar si fara bancheta si dupa calificari s-a pus doar sezutu la bancheta si la spatar patura + fara mochete podea se vedea tabla+mai erau si cativa baieti care ziceau k are si alt motor nu de 2.5.am zis sa tac dar au venit alti si alti care nu erau multumiti k era la street,oameni care nu aveau nici o treaba cu grupa s2!
promit data viitoare sa facem altfel: toti participantii sa vina si sa se uite la masina. daca si atunci mai aveti ceva de zis inseamna k sunteti nebuni. eu nu mai raspund la nici o postare pe aceasta tema ( apropos - in portbagaj aveam 3 roti de rezerva pentru aderenta mai buna). deci asta cu greutatea e vrajeala. numai bine. si pentru voi am copiat acest link din regulament:
Grupa S2
- sub 2900 cmc aspirat si sub 1600 cmc supraalimentat
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 1586-2900cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc supraalimentat (turbo/compresor/nitro). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
deci pot sa-i pun si motor de 2899 cmc k tot aici o sa ajung...
__________________
Condusul e ca si dragostea: intai te dai pe doua trei harburi si apoi ramai pe BMW...