Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 05-11-10, 11:09   #31
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Si coeficientii de turbo, N20 sau compresor sunt tot pentru stabilirea claselor. Daca te referi la coeficientii in functie de tractiune si arhitectura, acestia se folosesc pentru ca diferentele intre masinile din aceeasi clasa sa fie cat mai mici. Spre exemplu, o masina cu tractiune fata si puterea apropiata de limita inferioara a unei clase va cobori o clasa, sau o masina cu tractiune integrala si puterea apropiata de limita superioara a unei clase va urca o clasa (sau poate chiar doua. Mai exact, ca sa generalizez, automobilele 4x4 cu puterea intre 174.79CP si 218.26CP intra la clasa E. Automobilele 4x4 cu puterea intre 218.27CP si 250.99CP intra la clasa F. Automobilele 4x4 cu puterea intre 251CP si 280.79CP intra la clasa G. Automobilele 4x4 cu puterea intre 280.8CP si 323.84CP intra la clasa H. Automobilele 4x4 cu mai mult de 323.84CP, intra la clasa J. Aici e vorba doar de motoare aspirate sau supraalimentate din fabrica.)
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 11:16   #32
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

grupe pt diesel nu exista? sau ne baga la gramada?
daca nu se diferentiaza, va zic de pe acu ca locul 1 la grupa A o sa fie un "smecher" cu 1.9 tdi 90 cp in talon si 170 la roata.

orice ar fi, cu coeficientii lu peste, cu grupele lu peste, tot vin ca poate-poate fac o figura frumoasa.
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 11:17   #33
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Quote:
Originally Posted by cornelloco View Post
tare sunt curios in ce grupa o sa te inscri ....... cand era pe cilindree ai rotunjit 1.6 cu 15. acum cei mai faci ca toata lumea ste ca ai 130+ cp
prietene... mai bine du-te la garaj si baga-te sub propria-ti masina, nu-ti mai face tu griji pt altii. esti penibil.
Bong is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 11:29   #34
rearhorse

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 330
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Quote:
Originally Posted by Bong View Post
grupe pt diesel nu exista? sau ne baga la gramada?
daca nu se diferentiaza, va zic de pe acu ca locul 1 la grupa A o sa fie un "smecher" cu 1.9 tdi 90 cp in talon si 170 la roata.

orice ar fi, cu coeficientii lu peste, cu grupele lu peste, tot vin ca poate-poate fac o figura frumoasa.

de ce e "smecher " daca are 90 de cp in talon si 170 la roata ? ce te opreste sa faci si tu la fel ?
rearhorse is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 11:33   #35
phar3ll

Stage 5
 
phar3ll's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 639
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Quote:
Originally Posted by rearhorse View Post
de ce e "smecher " daca are 90 de cp in talon si 170 la roata ? ce te opreste sa faci si tu la fel ?
Scuza-ma daca si la legale se face asa in cazu asta la ce sa mai arunc pe geam 50 de lei.Eu vreau sa vad care sunt performantele mele in comparatie cu masini apropiate ca performanta cu a mea nu sa castig o cupa. Daca va fi asa evenimentele de acest gen nu-si au rostul sincer.
phar3ll is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 11:41   #36
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Daca are 90CP in talon si motorul din talon e pe masina, totul e in regula. Ce are in plus, e meritul lui, atat timp cat modificarile facute nu sunt prevazute de regulament. Nu e in regula, in schimb, cand cineva declara puterea altui motor decat a celui de pe masina.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 11:45   #37
phar3ll

Stage 5
 
phar3ll's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 639
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Eu vorbeam de sinceritatea fiecarui participant. Exact cum a zis bong, daca are 90 cp in talon si 170 la roata ce rost are sa se inscrie la grupa A. Doar la asta m-am referit nu la modificarile pe care le are fiecare.
phar3ll is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 11:53   #38
TOBA^

Vicepresedinte Anonymous MotorSport

Stage 5
 
TOBA^'s Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,688
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Sebastian: am inteles ... deci garantezi tu ca o sa fie acest eveniment!)))) glumesc!
Nu prea am inteles aia cu WRX cu turbina de STI !


phar3ll:daca ar gandii toata lumea ca voi ... am ramane in urma rau cu,cursele din Romania !

Unii investesc in acest hobby multi bani !altii nu investesc nimic ...dar toti vin la curse! asa se disting cei care au investit !!!
__________________
Hotel Amphitryon - www.hotelamphitryon.ro
Spalatoria Auto Amphitryon

Last edited by TOBA^; 05-11-10 at 11:55.
TOBA^ is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 12:12   #39
09shh

Stage 3
 
09shh's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 144
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

acest evenimet se va tine...speram sa tina vremea cu noi
09shh is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 12:15   #40
phar3ll

Stage 5
 
phar3ll's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 639
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Quote:
Originally Posted by TOBA^ View Post
Sebastian: am inteles ... deci garantezi tu ca o sa fie acest eveniment!)))) glumesc!
Nu prea am inteles aia cu WRX cu turbina de STI !


phar3ll:daca ar gandii toata lumea ca voi ... am ramane in urma rau cu,cursele din Romania !

Unii investesc in acest hobby multi bani !altii nu investesc nimic ...dar toti vin la curse! asa se disting cei care au investit !!!
N-am spus ca nu vin, dar consider o pierdere de timp(inscrierea si uzura masinii) atata timp cat vine un concurent care are motorul din talon dar cu mult mai multi cai decat in talon si se inscrie la o grupa net inferioara.
Explica-mi de ce nu am dreptate?
Tie ti-ar conveni ca sa ajungi la start cu un bugatti veyron sau direct cu un monopost de formula 1, nu ti s-ar parea disproportionata cursa?
Nu vreau sa fiu inteles gresit dar nu vad de ce sa ma mai inscriu intr-o cursa pe care o pierd "din oficiu" ca sa zic asa.
phar3ll is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 12:47   #41
rearhorse

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 330
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Quote:
Originally Posted by phar3ll View Post
Eu vorbeam de sinceritatea fiecarui participant. Exact cum a zis bong, daca are 90 cp in talon si 170 la roata ce rost are sa se inscrie la grupa A. Doar la asta m-am referit nu la modificarile pe care le are fiecare.
daca acestea sunt regulile si omul a plecat de la 90 de cai , nu vad care e problema .
era o problema sa fi declarat ca are altceva sub capota , este meritul lui , intotdeauna for fi dezavantajati/avantajati fie ca se face pe capacitate , fie pe cai .
rearhorse is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 12:55   #42
SNP10

Stage 3
 
SNP10's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 166
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Clubul Exclusive participa la eveniment.Sa speram ca se va tine
SNP10 is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 13:01   #43
cosminpilot

Stage 4
 
cosminpilot's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

afisul oficial.
Pentru fiecare clasa va fi o persoana din clubul Night-angels care se va ocupa de comunicare, grupare, verificare samd.

Intr-adevar ceea ce se declara la inscriere, aceea va fi incadrarea, dar cine risca sa intre la final la categoria contestatii o sa fie mai jenant.
E complicat sa stabilesti exact diferenta de putere fata de ce e in talon, insa o marja estimativa se poate face in functie de dotari suplim (admisie, intercooler, parametri de inj. pe diagnoza OBD ...)

Recomandat a se face inscrierile pe mail, prin formularul de inscriere pana vineri 12.11.2010 pentru a evita aglomeratia sambata. Atunci ar ramane timp optim pentru verificari si gruparea concurentilor.

bafta multa
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	afis cosmin liniute.jpg
Views:	167
Size:	2.18 MB
ID:	1726137  
cosminpilot is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 13:10   #44
phar3ll

Stage 5
 
phar3ll's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 639
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

Quote:
Originally Posted by rearhorse View Post
daca acestea sunt regulile si omul a plecat de la 90 de cai , nu vad care e problema .
era o problema sa fi declarat ca are altceva sub capota , este meritul lui , intotdeauna for fi dezavantajati/avantajati fie ca se face pe capacitate , fie pe cai .
ok atunci la ce mai facem grupe?
hai sa ne dam la liber ne alegem fiecare un concurent si aia e.cum am spus si in postul pe care l-ai comentat de ce sa ma inscriu la o grupa net inferioara mie? ca sa fiu sigur ca o sa castig?
organizarea pe grupe presupune alinierea la start a unor masini cu performante relativ apropiate(~25-30 de cp) corelate cu datele din talon ale masinii.
este si subliniat in afis, puterea declarata de participant
NU CONTEST MERITUL PARTICIPANTULUI

Last edited by phar3ll; 05-11-10 at 13:15.
phar3ll is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 13:16   #45
cosminpilot

Stage 4
 
cosminpilot's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
Default Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)

COMUNICAT DE LA CLUBUL PROCAR RACING:

Numarul limita de masini care se pot inscrie este de 150, pentru a facilita derularea optima a 2 manse pentru fiecare masina.
S-a tinut cont de timpul de iarna, timpul suplimentar pt demonstratii -Vali Porcisteanu, timpi de organizare + premiere (33 premii).

Practic pentru 150 de masini o singura mansa dureaza cca 3 ore.
PRIORITARE VOR FI INSCRIERILE FACUTE ON-LINE.
cosminpilot is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -