11-08-10, 00:07
|
#16
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
|
|
|
11-08-10, 09:55
|
#17
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
Inscrierea se face la fata locului..Rugam concurentii sa printeze aceasta fisa atasata sa se se prezinte cu ea la locul inscrierii gata completata.Va multumesc.
|
|
|
17-08-10, 12:01
|
#18
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,658
Member of: [RENAULT]
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
Foarte tare.
Prezent.
Succes in organizare.
|
|
|
17-08-10, 12:21
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 114
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
Din cate am inteles evenimentul se tine in urmatorul weekend 11-12 septembrie. In titlu scrie altceva.. daca gresesc imi cer scuze!
|
|
|
17-08-10, 16:13
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
Am cerut moderatorilor sa modifice data, da vad ca nu au facut-o!
|
|
|
17-08-10, 16:52
|
#21
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
GRUPE DE PARTICIPARE :
(Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala)
grupa s1 - sub 1550 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub
1550cmc normal aspirat sau sub 1000cmc supraalimentat
(turbo/compresor/nitro).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina,
E85,benzina de curse
grupa s2 -sub 2500 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea
cuprinsa intre 1551-2500cmc normal aspirat sau sub
1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc supraalimentat
(turbo/compresor/nitro).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina,
E85, benzina de curse
grupa s3 - sub 3800 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care
doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa
intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub 1600cmc
Wankel supraalimentat sau intre 1601-2500cmc
supraalimentat (turbo/compresor/nitro). Combustibilul permis
este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s4 - peste 3800 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care
doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea peste
3801cmc normal aspirat sau peste 2501cmc
supraalimentat (turbo/compresor/nitro).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina,
E85, benzina de curse
grupa s5 - AWD - sub 2500 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din
comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s6 - AWD - peste 2500 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din
comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s7 - Diesel - sub 2000 cmc
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in
linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile
motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo
sau compresor.
Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina
grupa s8 - Diesel - peste 2000 cmc
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in
linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile
motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo
sau compresor.
Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina
deoarece nu putem avea pretentia la nivelul dragului actual in Romania de grupe PROFI,acesta masini vor fi incadrate in grupe in urma unui arbitraj,respectiv urcarea cu o grupa mai sus
concursul se va desfasura in felul urmator :
- antrenament
- calificari
- finale
- superfinale
timpii vor fi cronometrati cu o instalatie profesionala si fiecare concurent va primi un ticket cu timpul parcurs.pe ticket vor fi afisate :
- timpul de reactie
- 60 ft
- timpul parcurs
- viteza maxima atinsa
Aceasta cursa va fi inclusa intr-un sistem de punctaj national,impreuna cu cursele de la Tg.Secuiesc ,Slatina si inca o locatie,pentru a incerca sa definim un sistem de campionat national.
|
|
|
17-08-10, 17:04
|
#22
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
Quote:
Originally Posted by xfactor
Am cerut moderatorilor sa modifice data, da vad ca nu au facut-o!
|
Si care este data evenimentului, pana la urma?
|
|
|
17-08-10, 17:06
|
#23
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
Quote:
Originally Posted by DONU'
Si care este data evenimentului, pana la urma?
|
Renault Racing Days care va avea loc in data de 11-12 septembrie si nu 4-5 septembrie.
|
|
|
18-08-10, 08:37
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
pt drift se fac inscrieri? se mai tine drift?
|
|
|
18-08-10, 11:53
|
#25
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Tulcea Racing Days 4-5 septembrie(drag ,drift,expo)
Cred ca la drift va fi doar de show,nu concurs.Dar cine vine si vrea sa faca show drift,burn cercuri este binevenit.Noi punem la dispozitie pista cu toate masurile de securitate posibile.
|
|
|
19-08-10, 09:44
|
#26
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 228
|
Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)
|
|
|
19-08-10, 16:38
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)
e inventia unora facuta sa se evite confruntari cu masini gen Porsche sau RS4,RS6.
pina una alta,va rog sa tineti minte ca evenimentul este organizat pe 2 zile,ziua de sambata fiind rezervata antrenamentelor si calificarilor si numai buna pt incercarea diferitelor setup-uri.
ziua de duminica va avea parte de o scurta sesiune de calificare la prima ora,urmata de finale si superfinale.
Last edited by gaju; 19-08-10 at 16:41.
|
|
|
21-08-10, 11:07
|
#28
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)
Stimati membrii pentru concursul de expo participarea consta in:
1.best car of the show -- va fi aleasa cea mai frumoasa masina a concursului RENAULT RACING DAYS
2.best exterior-cele mai bune 3 masini modificate la exterior
3.best interior-cele mai bune 3 masini modificate la interior
4.best paint -cele mai bune 3 masini la vopsea
5.best wheels cele mai bune 3 masini cu cele mai frumoase jante
6.best multimedia-cele mai bune 3 masini
|
|
|
23-08-10, 16:04
|
#29
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)
Pentru concursul de sound avem urmatoarele:
Program
Sambata:
- Ora de intrare a masinilor : 10:30- 12 :00
- Zi libera pentru masuratori ( aflarea frecventei de rezonanta,etc)
- Sursa este pusa la dispozitie pentru masuratori
Duminica:
- Ora de intrare a masinilor 10:30- 12:00
- 12: 30 arbitrarea masinilor
- 13: 30 calificararile
- 15: 00 inceperea concursului
Regulament Sound Challange
Categorii:
SPL500
1 Instalatie in limita puterii de 500 w rms
2 Folosirea maxima a 2 difuzoare si diametrul maxim admis al difuzorului este de 15”(38cm)
3 Maxim 1 traseu de alimentare
4 Folosirea unui singur amplificator
5 Limita puterii este pozitionata la 500 w rms ( dupa specificatiile producatorului)
6 O singura baterie pozitionata in locasul de fabrica
7 Condensator maxim 1 farad
8 In timpul masuratorii motorul este oprit
9 Incinta nu trebuie sa depaseasca linia geamurilor si trebuie sa fie pozitionata in portbagaj
10 Se poate rabata bancheta in timpul masuratorii
SPL1000
1 Un difuzor cu diametrul de 12” (30cm ) sau 2 difuzoare cu diametrul de 10 “ (25cm)
2 Maxim 3 trasee de alimentare din fata pana in spate
3 Folosirea unui singur amplificator monobloc sau unul cu 2 canale (punte)
4 Limita puterii este pozitionata la 1000 w rms (dupa specificatiile producatorului)
5 O singura baterie pozitionata in locasul de fabrica
6 Condensator maxim 1 farad
7 Un singur alternator (cel de fabrica)
8 In timpul masuratorii motorul este oprit
9 Incinta nu trebuie sa depaseasca limita geamurilor si trebuie sa fie pozitionata in portbagaj
10 Se poate rabata bancheta in timpul masuratorii
- Insonorizare maxim 4mm
SPL2000
1 Un difuzor cu diametrul de 15” (38cm) , 2 difuzoare cu diametrul de 12” (30cm) sau 3 difuzoare cu diametrul de 10”(25cm)
2 Maxim 4 trasee de alimentare din fata pana in spate
3 Folosirea unui singur amplificator monobloc sau unul cu 2 canale (punte)
4 Limita puterii este pozitionata la 2000 w rms (dupa specificatiile producatorului)
5 O singura baterie pozitionata in locasul de fabrica
6 Condensator maxim 3 farazi
7 Un singur alternator (cel de fabrica)
8 In timpul masuratorii motorul este oprit
9 Incinta nu trebuie sa depaseasca limita geamurilor si trebuie sa fie pozitionata in portbagaj
10 Se poate rabata bancheta in timpul masuratorilor
SPL3000
1 Un difuzor cu diametrul de 15” (38cm) , 2 difuzoare cu diametrul de 12” (30cm) sau 3 difuzoare cu diametrul de 10”(25cm)
2 Maxim 4 trasee de alimentare din fata pana in spate
3 Folosirea unui singur amplificator monobloc sau unul cu 2 canale (punte)
4 Limita puterii este pozitionata la 3000 w rms (dupa specificatiile producatorului)
5 O singura baterie pozitionata in locasul de fabrica
6 Condensator maxim 5 farazi
7 Un singur alternator ( cel de fabrica)
8 In timpul masuratorii motorul este oprit
9 Incinta nu trebuie sa depaseasca limita geamurilor si trebuie sa fie pozitionata in portbagaj
10 Se poate rabata bancheta in timpul masuratorii
SPL6000
1 Un difuzor cu diametrul de 18”(46 cm ) , 2 difuzoare cu diametrul de 15” (38cm ) sau 4 difuzoare cu diametrul de 12” (30cm )
2 Maxim 6 trasee de alimentare din fata pana in spate
3 Folosirea maxima a 2 amplificatoare monobloc in punte
4 Limita puterii este pozitionata la 6000 w rms ( dupa specificatiile date de producator)
5 2 baterii (una suplimentar fata de cea amplasata in locasul de fabrica)
6 Condensator maxim 12 Farazi
7 2 alternatoare (unul suplimentar fata de cel de fabrica)
8 In timpul masuratorii motorul poate fi pornit (maxim 2000 rpm)
9 Incinta nu trebuie sa depaseasca linia gemurilor si linia stalpilor centrali
10 Voltajul admis la aceasta clasa este de 15 v
SPL12000
1 2 difuzoare cu diametrul de 18”(46cm) , 4 difuzoare cu diametrul de 15” (38cm), 8 difuzoare cu diametrul de 12” (30cm)
2 nu exista limita a traseelor de alimentare
3 folosirea maxima a 4 amplificatoare monobloc
4 Limita puterii este pozitionata la maxim 12.000 w rms (dupa specificatiile producatorului )
5 Maxim 4 baterii
6 Maxim 3 alternatoare
7 In timpul masuratorii motorul poate fi pornit (maxim 2000 rpm)
8 Inicinta nu trebuie sa depaseasca linia stalpilor centrali
9 Voltajul admis la aceasta clasa este de 18v
SPL12000+
1 Voltaj maxim 18v
- Orice este permis
Reguli generale:
1 In timpul probelor concurentii trebuie sa poarte sistem de protectie
2 Nu este voie cu sursa externa de alimentare a masinilor in timpul masuratorilor ( concurs)
3 Incadrarea in clasa se face doar de catre arbitru
4 Se poate solicita schimbarea senzorilor de masurat
5 Se accepta fete de usa modifiicate
6 Pentru masuratori se folosesc frecvente cuprinse intre 20 si 80 hz
7 Se permite folosirea componentelor destinate doar utilizarii 12 v
|
|
|
24-08-10, 10:25
|
#30
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)
INTRECE-L PE DANIEL ONORIU
In data de 11 si 12 septembrie Daniel Onoriu va fi prezent la Renault Racing Days.Campionul va face demonstratii cu masina sa The Rocket,pe pista aeroportului Tulcea.Daniel va incinge asfaltul in prima si a doua zi,si va participa si al concursul de drag racing unde stim cu toti ca o sa fie greu pentru ceilalti concurenti sa il intreaca.Daca doriti sa il vedeti pe Daniel in actiune ,va asteptam la Renault Racing Days.Cateva detalii despre Daniel:
A urmat cursurile scolii lui Titi Aur
Daniel Onoriu nu a pornit in cursele de raliu pana nu s-a asigurat ca are sanse reale de a castiga. 'Am vrut sa invat de la cel mai bun. Iar in Romania, cel mai valoros pilot de raliu din toate timpurile este multiplul campion Titi Aur', ne-a spus Daniel. Despre elevul Daniel Onoriu, profesorul Titi Aur a avut doar cuvinte de lauda. 'E un pilot talentat. Daca va avea o masina fiabila, va face o figura frumoasa la campionatul de raliuri. Simte foarte bine masina', a declarat Titi Aur.
2007
Campionatul de Viteza in Coasta al Romaniei – ViceCampion
2005
Motociclism, Locul 4 – Superbike
2004
Motociclism, Locul 5 – Superbike
2003
Motociclism, Debut – locul 4 la prima participare
2001
ViceCampion National la Karting, clasa ICC 125 cc
2000
Debut karting, clasa ICC 125 cc
1997
ViceCampion National la Karting, clasa 100 cc FA
1996
ViceCampion National la Karting, clasa 100 cc FA
Last edited by xfactor; 24-08-10 at 10:27.
|
|
|
|
|